gucio199888 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Cześć, Chłopaki czy ktoś z was zastąpił może kata strumienicą w silniku 2.0 ALT ? wiążą się z tym jakieś problemy z błędami czy też głośniejszą pracą silnika/wydechu? I jeśli ktoś zakładał to jaką, są specjalnie dedykowane pod ten model? Dzięki za info Pozdrawiam Łukasz Edytowane 29 Lipca 2016 przez gucio199888
viechooo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Na pewno będą błędy drugiej sondy diagnostycznej z powodu braku katalizatora.
Budiii Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Na pewno będą błędy drugiej sondy diagnostycznej z powodu braku katalizatora. A da się je jakoś ominąć żeby check engine się nie świecił cały czas? Sam się zastanawiam nad wyjęciem kata bo mam już zapchany ale nie chcę mieć wiecznie choinki na desce podobno kątowy emulator pomaga, ktoś to sprawdzał?
viechooo Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Wyrzucić sondę programowo, emulatory o których wspominasz u jednych działaj u innych nie. Przyspieszają znacznie zużycie grzałki sondy a uszkodzenie grzałki sondy to znowu check. Jeśli chcesz wywalić kata to się nie baw tylko wywal drugą sondę programowo.
Budiii Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Wyrzucić sondę programowo, emulatory o których wspominasz u jednych działaj u innych nie. Przyspieszają znacznie zużycie grzałki sondy a uszkodzenie grzałki sondy to znowu check. Jeśli chcesz wywalić kata to się nie baw tylko wywal drugą sondę programowo. Dzięki, tak chyba zrobię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się