skrzyna Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 ...2 dni temu doszedlem do wniosku ze blad ten ktory mam[17545 zbyt bogata mieszanka] pojawil niedlugo po tym jak wymienilem rurke podcisnieniowa do regulatora cisnienia paliwa...poprzednia byla w kiepskim stanie i miala ogromna dziure...i wydaje mi ze poprzedni wlasciciel jezdzil dlugo z ta dziurawa rurka....moje pytanie jest takie: czy mozliwe jest ze auto[komputer] "przyzwyczail"sie do cisnienia paliwa jakie bylo wczesniej...(ma w pamieci zle graniczne wartosci cisnienia paliwa] ? ktos mi mowil ze jezeli odlaczy sie akumlator na wiecej niz 12h to komputer resetuje sie a potem "uczy" wszystkiego od nowa i jesli cos takiego bylo zrobione w czasie kiedy rurka byla dziurawa co owocowalo niesprawnym regulatorem cisnienia,=inne cisnienie paliwa, czy to moglo spowodowac ze komputer zapamietal zle wartosci? P.S. narazie jestem w fazie testow przedwczoraj odlaczylem rurke przejechalem ok 100km i bledu jeszcze nie ma....
Deszcz Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 A myslałem ze po wymianie sondy i przepływki masz juz spokoj...
domjenick Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 czy mozliwe jest ze auto[komputer] "przyzwyczail"sie do cisnienia paliwa jakie bylo wczesniej...(ma w pamieci zle graniczne wartosci cisnienia paliwa] moze byc cos takiego,ale tylko,jesli cisnienie spadnie delikatnie i ECU bedzie regulowac te niedostatki,bo na pewno jest tolerancja plus i na minus zrob,jak napisal mstan-dobry i sprawdzony sposob na wyregulowanie map wtrysku,reset kompa i adaptacja-zobaczysz czy dalej bledy bedzie wywalac,aha pozwole sobie jeszcze dodac,do tego co napisal mstan-przed przystapieniem do wszystkiego-kasacja bledow wszystkich,przeskanowac auto i usunac,co sie da
skrzyna Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 a czy po czyms takim radio nie powinno sie domagac kodu?? bo zrobilem tak jak jest powyzej napisane i zastanawiam sie tylko czy to wyszlo....
domjenick Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 a czy po czyms takim radio nie powinno sie domagac kodu?? nie wiem jak w b6,ale kiedys w b5 nie musialem wpisywac kodu-musialem wpisac kod,kiedy bylo radio z innego audi(tez ori,tyle ze z TTki)[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 21:07_________________________________________________pojezdzisz troche i ECU nazbiera nowych danych i wroci do normy
skrzyna Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 no pojezdze i sie okaze czy to to... ogolnie to przejechalem bez tego wezyka jakie 150km w 5 dni i bledu nie bylo...
domjenick Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 mysle,ze jeszcze moglby wyskoczyc,ale powtorny reset i cala reszta powinno pomoc dlugoterminowo...
skrzyna Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 wymienilem sporo zeczy odnosnie likwidacji tego bledu....wtryski ,sondy ,regulator cisnienia paliwa, ale mam nadzieje ze teraz bedzie ok...w czwartek 1700km trasy to sie okaze czy jest dobrze czy nie...
domjenick Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 bedzie dobrze,ja w b5 tez robilem reset,po tym,jak obroty-nie wiedziec czemu ,wskakiwaly wysoko...po wymianie przepustnicy u mechanika-dalej bylo to samo,ale wzialem sprawy w swoje rece,laptop,reset i cala resztai nowy wlasciciel do tej pory smiga i nie narzeka...bez obaw,bedzie dobrze,ECU nazbiera nowych danych i bedzie dalej smigac
meidzer Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 skrzyna i jak po tym resecie? jak ten błąd? mi sie niestety znów pojawiła kontrolka silnika po przejechaniu ok 250km
Deszcz Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 A jak tam u Was ze spalaniem? ten błąd powinien je podnosic? Ile Wam palą te ALTy?
skrzyna Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 panowie wyszlo u mnie tak: przed wyjazdem kasacja bledow + restart ecu i wezyk zalozony ....po 300km blad wyskoczyl ponownie wiec zatrzymalem sie wykasowalem blad zdjalem wezyk zrobilem 1000km i bledu nie ma ....ktos ma jakies podpowiedzi??? jutro bede w serwisie to moze mi cos pomoga...
mateogda Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Sprawdził bym jeszcze ciśnienie jakim podaje pompa paliwa i ciśnienie na listwie wtryskowej (zwykłym manometrem i najlepiej w czasie jazdy).
skrzyna Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2008 bylem w servisie ...ale ze bledu nie bylo to mi powiedzieli ze nic mi nie poradza....dokladnie bez wezyka do regulatora cis. paliwa zrobilem 1300km i blad sie nie pojawil...bedac w serwisie zalozyli mi ten wezyk zrobilem 200km i sie pojawil(mechanik powiedzial ze to nie ma nic do zeczy)??? wiec jutro jeszcze raz jade do servisu tym razem z bledem wiec moze cos wykombinuja...pozdrawiam i wesolych swiat wszystkim zycze[br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 19:52_________________________________________________no powiedzieli mi ze ciagnie mi gdzies lewe powietrze wymienili jeden rurke [oczywiscie blad sie pojawil w drodze z servisu] jutro jade na wymiane drugiej razem z odma od kolektora ssacego....tylko nie wiem czemu odnioslem wrazenie ze w tym servisie tez za bardzo pewni nie byli swojej diagnozy.....ale to moze tylko moje wrazenie ....dam znac co i jak wyjdzie....pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się