Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Błąd 17545 i moja hipoteza - czy to jest możliwe ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...2 dni temu doszedlem do wniosku ze blad ten ktory mam[17545 zbyt bogata mieszanka] pojawil niedlugo po tym jak wymienilem rurke podcisnieniowa do regulatora cisnienia paliwa...poprzednia byla w kiepskim stanie i miala ogromna dziure...i wydaje mi ze poprzedni wlasciciel jezdzil dlugo z ta dziurawa rurka....moje pytanie jest takie: czy mozliwe jest ze auto[komputer] "przyzwyczail"sie do cisnienia paliwa jakie bylo wczesniej...(ma w pamieci zle graniczne wartosci cisnienia paliwa] ? ktos mi mowil ze jezeli odlaczy sie akumlator na wiecej niz 12h to komputer resetuje sie a potem "uczy" wszystkiego od nowa i jesli cos takiego bylo zrobione w czasie kiedy rurka byla dziurawa co owocowalo niesprawnym regulatorem cisnienia,=inne cisnienie paliwa, czy to moglo spowodowac ze komputer zapamietal zle wartosci?

P.S. narazie jestem w fazie testow przedwczoraj odlaczylem rurke przejechalem ok 100km i bledu jeszcze nie ma....

Opublikowano

A myslałem ze po wymianie sondy i przepływki masz juz spokoj...

Opublikowano

czy mozliwe jest ze auto[komputer] "przyzwyczail"sie do cisnienia paliwa jakie bylo wczesniej...(ma w pamieci zle graniczne wartosci cisnienia paliwa]

moze byc cos takiego,ale tylko,jesli cisnienie spadnie delikatnie i ECU bedzie regulowac te niedostatki,bo na pewno jest tolerancja plus i na minus

zrob,jak napisal mstan-dobry i sprawdzony sposob na wyregulowanie map wtrysku,reset kompa i adaptacja-zobaczysz czy dalej bledy bedzie wywalac,aha pozwole sobie jeszcze dodac,do tego co napisal mstan-przed przystapieniem do wszystkiego-kasacja bledow wszystkich,przeskanowac auto i usunac,co sie da

Opublikowano

a czy po czyms takim radio nie powinno sie domagac kodu?? bo zrobilem tak jak jest powyzej napisane i zastanawiam sie tylko czy to wyszlo....

Opublikowano

a czy po czyms takim radio nie powinno sie domagac kodu??

nie wiem jak w b6,ale kiedys w b5 nie musialem wpisywac kodu-musialem wpisac kod,kiedy bylo radio z innego audi(tez ori,tyle ze z TTki)[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 21:07_________________________________________________pojezdzisz troche i ECU nazbiera nowych danych i wroci do normy :wink4:
Opublikowano

mysle,ze jeszcze moglby wyskoczyc,ale powtorny reset i cala reszta powinno pomoc dlugoterminowo...

Opublikowano

wymienilem sporo zeczy odnosnie likwidacji tego bledu....wtryski ,sondy ,regulator cisnienia paliwa, ale mam nadzieje ze teraz bedzie ok...w czwartek 1700km trasy to sie okaze czy jest dobrze czy nie...:)

Opublikowano

bedzie dobrze,ja w b5 tez robilem reset,po tym,jak obroty-nie wiedziec czemu ,wskakiwaly wysoko...po wymianie przepustnicy u mechanika-dalej bylo to samo,ale wzialem sprawy w swoje rece,laptop,reset i cala resztai nowy wlasciciel do tej pory smiga i nie narzeka...bez obaw,bedzie dobrze,ECU nazbiera nowych danych i bedzie dalej smigac :wink4:

Opublikowano

A jak tam u Was ze spalaniem? ten błąd powinien je podnosic? Ile Wam palą te ALTy?

Opublikowano

panowie wyszlo u mnie tak: przed wyjazdem kasacja bledow + restart ecu i wezyk zalozony ....po 300km blad wyskoczyl ponownie wiec zatrzymalem sie wykasowalem blad zdjalem wezyk zrobilem 1000km i bledu nie ma ....ktos ma jakies podpowiedzi??? jutro bede w serwisie to moze mi cos pomoga...

Opublikowano

Sprawdził bym jeszcze ciśnienie jakim podaje pompa paliwa i ciśnienie na listwie wtryskowej (zwykłym manometrem i najlepiej w czasie jazdy).

Opublikowano

bylem w servisie ...ale ze bledu nie bylo to mi powiedzieli ze nic mi nie poradza....dokladnie bez wezyka do regulatora cis. paliwa zrobilem 1300km i blad sie nie pojawil...bedac w serwisie zalozyli mi ten wezyk zrobilem 200km i sie pojawil(mechanik powiedzial ze to nie ma nic do zeczy)??? wiec jutro jeszcze raz jade do servisu tym razem z bledem wiec moze cos wykombinuja...pozdrawiam i wesolych swiat wszystkim zycze[br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 19:52_________________________________________________no powiedzieli mi ze ciagnie mi gdzies lewe powietrze wymienili jeden rurke [oczywiscie blad sie pojawil w drodze z servisu] jutro jade na wymiane drugiej razem z odma od kolektora ssacego....tylko nie wiem czemu odnioslem wrazenie ze w tym servisie tez za bardzo pewni nie byli swojej diagnozy.....ale to moze tylko moje wrazenie ....dam znac co i jak wyjdzie....pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...