Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pasek wieloklinowy wciąl się w rozrząd.Ile Nm by dokręcic napinacz rozrządu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj pękł mi pasek wieloklinowy w 1.9 afn i wciął się w rozrząd.Podczas jazdy coś strzeliło i zapalila się kontrolka ładowania,zgasiłem silnik odrazu i doturłalem się na parking na luzie... Zaglądam pod maskę a tu zerwany pasek wielorowkowy zawinięty na kole pasowym ,spadł też pasek od klimy .Sciągnalem obudowę rozrządu i niestety pasek wielorowkowy wciął się.Auto scholowalem do garazu dziś wszystko rozkręcilem i rozrząd był przestawiony o jeden ząb .ale ustawiłem go na nowo ,odpaliłem silnik i pracuje,Do rzeczy: chciałbym się dowiedzieć z jaką siłą dokręcić napinacz paska rozrządu? wczesniej dokręcałem go na oko i nie wiem czy akurat to było przyczyną ale cały czas scierało mi pasek po zewnętrznej stronie o napinacz paska rozrządu no i pasek też chodził krzywo na kołach więc postanowiłem ,że kupie znowu nowy komplet rozrządu.

Opublikowano

około 20 nm

Opublikowano

tak jak kolega wyżej pisze 20nm. Dodatkowo nowa szpilka z nakrętką i klej do śrub.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...