Hanurabi Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam, Ostatni wypad na wakacje uraczył mnie takim oto błędem: P2096 - Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank1 W pracy auta różnic nie czuć. Check z nim związany pojawia się i znika. Czasem przejadę 400 km i go nie ma, a czasem pojawia się po kilku kilometrach, by znów zniknąć po losowo wybranym przelocie. Aktualnie Check Engine zgasł, ale VAG błąd widzi. Autko niezagazowane,pochodzi z USA, jeździ od 3 tys. km na PB98 ( poprzednia właścicielka używała tylko PB95). Logika wskazywałaby na sondę lambda za katem, ale coś czuję, ze to za proste. Proszę szanownych forumowiczów o wypowiedź w tym temacie, bym mógł się uzbroić w wiedzę prze wizytą w warsztacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się