Matt7955 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zacznę od początku. Zaraz po kupnie auta wleciała zdrowa turbinka K03-022. Po wymianie turbo nadal był problem z mocą. Więc wymieniłem N75, DV (nówka) i czujnik położenia wałka. Po wymianie tego wszystkiego auto jeździło jakiś czas dobrze. Niedawno pękł TIP przy samym turbo, uciekła moc - kupiłem nową gumę, ale mocy auto nie odzyskało. Na VAGu nie sygnalizuje żadnego problemu oprócz "17967 - throttle valve control part (j338) fault in basic settings" DV nie upuszcza, nowe wężyki przy N75, test szczelności robiony - szczelne wszystko. Już rozkładam ręce, strasznie zmęczył mnie ten samochód. Na dniach będę pruł wydech.. kat jest jakiś rzeźbiony, może tam leży problem. Log 002/007/025 Katalizator okazał się zapchany. Czekam na downpipe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się