Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize LOGÓW avj


adioss995

Rekomendowane odpowiedzi

witam moglibyście zanalizować logi?


według mnie auto jest słabe i nie ma 150km poza tym chyba czeka mnie wymiana pompki paliwa bo jak postoi dłużej to odpala za drugim albo jak 2 razy kluczyk przekrece zeby ją 2 razy załączyć to odpali normalnie

DYNAMICZNE: temperatura 23 c


LPG




PB








przepływomierz chyba za malo pokazuje czy czyszczenie go i wymiana filtra może pomóc ??


a jak z resztą logów? jakie jeszcze zrobić ?


czy IC dobrze chłodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka faktycznie lekko zaniża. W sumie wartości podobne, jak w moim AVJ-ie, a u mnie konie gdzieś uciekają :P. Turbo tak jakby minimalnie za późno wstawało. Możesz przeczyścić przepływkę, ale ja bym jeszcze sprawdził szczelność dolotu. Na LPG brakuje Ci trochę paliwa, ale i tak jest lepiej, niż na Pb. Tutaj jeszcze bardziej ubogo. Zastanawia mnie log 002+033, bo tam są dwa podejścia. Przy pierwszym jest ubogo, a przy drugim najpierw jest bogato, a od 5,5k rpm jest tak ubogo, że zawory wołają o pomoc :decayed:. Także z tą pompą zdecydowanie możesz mieć rację. A co do IC, to trochę niedomaga, ale nie martw się, u mnie jest to samo ^^

Edytowane przez X18XET
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze, zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, turbo wstaje w miare poprawnie, jesli dolot jest szczelny to przepływka minimalnie za mało daje, czyszczenie pewnie za dużo nie da, lpg dobrze by było wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


turbo wstaje w miare poprawnie

No właśnie, w miarę :P. Pamiętam, że jak u mnie wszystko było ok, to przy 2,5k rpm już był zadany boost, a tutaj jest tak koło 2,8 :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli szczelność dolotu mam do sprawdzenia wymienie filtr i wyczyszcze przepływke

nie dodałem jeszcze ze jak sprawdzałem reduktor od gazu to mam do 115km ;/ i bede musiał go wymienić nie wiem jakie mam tam wtryski idzie to jakoś sprawdzić ?

mam jeszcze pytanie czy pompa paliwa bedzie pasować od a4 b5 1,8 125km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tam za reduktor masz? Oglądnij wtryski, szukaj symbolu producenta, jakiegoś numeru, czy tam nazwy konkretnego modelu wtrysku. Co do pompy to nie wiem. Trzeba sprawdzić w Etce, czy to to samo ^^.

Edytowane przez X18XET
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za pomoc w niedziele albo w sobote porobie to wszystko i wrazie czego bede sie odzywał

a czy macie do polecenie jakieś pompy np allegro są po 200zł czy używke jakąś kupić

to jest z allegro

Wystawiona na tej aukcji pompa paliwa jest dedykowana przez AUTORYZOWANE SERWISY do:

AUDI A4 B5 1.8 20V (1996r-2001r)

AUDI A4 B6 1.8T 163 KM (2002r-2008r) kod silnika BFB

VW PASSAT B5 1.8 20V (1997r-2000r)

na pewno nie bedzie pasować od zwykłego b5 1,8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sens kupic używke i czy od bex a bedzie pasować ? http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-pompa-paliwa-i6385195852.html#thumb/1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według ETKI pompa jest taka sama. Z używkami zawsze jest jakieś ryzyko, aczkolwiek ja swoją pompę też kupiłem jako używkę i działa bezproblemowo od 3 lat :). Możesz też napisać temat w dziale kupię, może ktoś ma. Ewentualnie napisz do kolegi cocoo24, zajmował się rozkładaniem A4-ek na części (nie wiem czy nadal to robi). Brałem kiedyś od niego cały przód i nie było żadnych problemów ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, Krzyśku, zapomniałem dodać, że różnica jest na poziomie FWD - Q :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niedziele albo w pon wezmę i sprawdze tą szczelność i jeszcze jedno pytanie czy przed wymiana pompki wymienic filtr paliwa ? moze to byc jego wina ?

a czy ktoś zakładał może taką http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a4-b6-1-8t-163-164km-2002-2008r-i6411147565.html

czy moze taką używke http://allegro.pl/pompa-paliwa-8e0919051l-audi-a4-b6-1-8t-avj-150km-i6392372568.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niedziele albo w pon wezmę i sprawdze tą szczelność i jeszcze jedno pytanie czy przed wymiana pompki wymienic filtr paliwa ? moze to byc jego wina ?

a czy ktoś zakładał może taką http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a4-b6-1-8t-163-164km-2002-2008r-i6411147565.html

czy moze taką używke http://allegro.pl/pompa-paliwa-8e0919051l-audi-a4-b6-1-8t-avj-150km-i6392372568.html

Używki nie kupuj bo jak pompa leżała sucha jakiś czas to się wytrąciło dziadostwo takie białe (proszek) i długo nie pochodzi. Ori w ASO to tylko cały kosz i cena z kosmosu a z zamiennikami różnie bywa. Ja kupiłem zamiennik niemieckiej firmy SKV Germany i hula jak należy, ciśnienie mierzone na listwie wtryskowej idealnie 4 bar czyli tyle co ma być (nawet przy mocnym pałowaniu) a nie chodzi też głośno - jak się wsadzi głowe pod auto to troszke ją słychać ale w samochodzie nie. Koledzy tu z forum polecali właśnie SKV więc kupiłem i nie narzekam. Tu masz link do firmy która jest jedynym dystrybutorem w Polsce: http://esen.hurtownia.com/ Zadzwoniłem, dobrali mi po modelu samochodu i jeszcze w ten sam dzień wysłali kurierem za pobraniem więc na drugi dzień masz - polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info

no właśnie tego też sie obawiam jeśli chodzi o używki żeby nie były jakieś zaśniedziałe czy coś i chyba sobie odpuszcze

a pamietasz plus minus ile płaciłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy jaka pompe masz - tzn różnią sie quattro i fwd. Jedna chyba kosztuje 105zł a druga 155zł + koszt wysyłki 20zł. Wysyłają w ten sam dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra wyczysciłem przepływke wymieniłem filtr zaadaptowałem przepustnice auto jakby lepiej sie zbierało lepiej na gaz reagowało ;)

zrobiłem test szczelności myślę ze dobrze i tak na załączonych zdj tam w tym pomarańczowym kółku jest króciec który był zaślepiony ale mimo to jak robiłem test to leciało z niego powietrze wiec zaslepiłem go ze wgl nie leci a tam gdzie jest czerwone kółko to z tym nic nie zrobiłem bo sie nie da co o tym sądzicie co to wgl jest

wiecej nie sprawdziłem bo syczenie z tych dwóch zaznaczonych elementów mogło mi zagłuszyć jakąś inną nieszczelność

aa jeszcze wróce do tego krócica z drugiej str kolektora tez jest taki sam od niego idzie wężyk pod kolektor i tam gdzieś wchodzi tam jest wszystko ok nic nie syczy

https://postimg.org/image/51zpthft5/

https://postimg.org/image/shhmytzk9/

jeszcze mam pytanie co to jest za wężyk gdzie on powinien być tam ktoś wkręcił śrubę !! https://postimg.org/image/6d2an9b89/

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, to z pomarańczowego kółka czyli ten króciec powinien być zaślepiony i szczelny nie powinno lecieć powietrze, to z czerwonego to eżektor pownien być też szczelny, ale standardowo rozchodzi się na dwie części jak u cb i ucieka powietrze, ratunkiem jest wymiana albo sklejenie jakims klejem typu kropelka, najlepiej go wyjąc i ładnie tam po obwodzie w miejscu łączenia oblać klejem. Ostatni obrazek ten wąż pwienien być podłaczony do odmy pod kolektorem a co tak jest wykombinowane to nie widać, musiałbyś zdjecie zrobić jak tam to jest podłaczona odma pod kolektorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...