Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na pedałach i fotelach przy 90 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie,dodam tylko ,że skrzynia multitronic i nie wiem czy problem leży w układzie kierownicy czy w skrzyni biegów,która daje znaki,że zaczyna się problem. Auto jeździ na oryginalnych 17 calowych kołach,które były wyważane i tu kolejna moja niewiadoma,czy do oryginalnych alusów muszą być założone pierścienie centrujące bo może tu jest problem??? Bo takowych na feldze zamontowanych nie ma :( Jak możecie to proszę o jakieś sugestie i podpowiedzi. Luzów w zawieszeniu nie wyczuwam, zawias s-line ,może to tarcze,a może przeguby wewnętrzne,problem bardzo irytujący więc proszę o pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Cóż, ciężko wywróżyć... najlepiej zacznij od najprostszych rzeczy typu sprawdzenie czy masz dokręcone koła, czy nie masz krzywej felgi.

Opublikowano

Koła dokręcone,wyważone,założyłem też koła z tyłu na przód,niestety nie pomogło :( Szukamy dalej,pozdro ;)

Opublikowano

Drgania są mocniejsze wraz ze wzrostem prędkości?

Opublikowano

sprawdź dokładnie wahacze, potrafią dobrze telepać ;)

Opublikowano

obstawiam ze cos z przegubem wewnetrznym bedzie nie tak

Opublikowano

Ja bym Ci radził znaleźć dobrą stację diagnostyczną, ewentualnie kompetentnego mechanika (najlepiej z szarpakami) który by miał czas żeby to dokładnie sprawdzić. Mi coś stuka od początku kupna praktycznie i nikt nie zdiagnozował co to, takich mam tu mechaniorów ;) Powodzonka.

Opublikowano

Faktycznie,jak założyłem tylne koła na przód z o wiele starszymi oponami to coś jakby zaczęło stukać. Koła wrócą spowrotem na tył i bardziej się przyjrzę przegubą wewnętrznym i przejrzę zawieszenie. Mam tylko nadzieję ,żę to nie MULTITRONIC bo to podobno najdroższa w naprawie skrzynia automatyczna :/ jestem laikiem co do automatów,ale w moim multi odzywa się na pozycji P koło zamachowe dwumasowe "postukuje sobie" czy to również może być przyczyna ???


Czy do oryginalnych alufelg są potrzebne pierścienie centrujące?? bo u mnie nie ma,może tu jest problem drgań??

Opublikowano

Witam, mam dokładnie to samo. Drgania zaczynają się przy prędkości około 100km/h i jakby sie kończyły powyżej prekości 140... Mam nowe opony, wyważone, zrobiona geometria, wymienione tarcze i klocki na bosch, piasta przed założeniem tarcz oczyszczona, i dalej drgania.

Może półosie?

Opublikowano

Jak idzie 2 mas to są wibracje (np w Golfie 1.9 miałem między 60-90 km/h) ale nie wiem jak to jest przy automacie.

Opublikowano

Dwumas mam faktycznie słaby, czesto przy odpalaniu na ciepłym silniku po krótkim postoju się odzywa. Mechanik mój obstawia właśnie dwumas albo półosie..

Opublikowano (edytowane)

Udało się pozbyć owych drgań jak w temacie :) Zacznijmy od dwumasa w moim Multitronicu,odzywa się w pozycji skrzyni "P" Myślałem ,że to od tego są te drgania,dzisiaj wyregulowałem łapę wspornika silnika,musi być wycentrowana tak,aby guma (odbojnik) znajdujący się w wsporniku miał możliwość pracowania tak samo w górę jak i w dół przy dodawaniu i popuszczaniu pedału gazu. U mnie łapa wspornika była źle wyregulowana i silnik całym ciężarem opierał się na wsporniku i tym samym przenosił drgania na karoserię,pedały itd. Co prawda po regulacji przejechałem jedynie 15 km,ale wygląda na to ,że problem przestał istnieć. Dzięki wszystkim za sugestię, jeżeli ktoś ma podobny problem,warto zajrzeć właśnie tam :) Pozdrawiam.Dodam jeszcze tylko,że zostały dokładnie oczyszczone piasty, tarcze hamulcowe,wszystko było złożone na pastę miedzianą przez poprzedniego właściciela ;)

Edytowane przez Furiino

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...