Jump to content

Furiino

Pasjonat
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Furiino

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Kujawy

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

462 profile views
  1. Bierz najtańszy z allegro tylko poczytaj komentarze bo jest kilku sprzedawców. Ja kupiłem najtańszy jak był na allegro i nie widzę różnicy z ori, chodzi już kilka miesięcy i nie mam zastrzeżeń. Ja kupiłem tutaj: MECHANIZM PODNOSZENIA SZYBY Audi A4 B6 B7 LEWY 7415928460 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 48,99 zł - MECHANIZM PODNOSZENIA SZYBY Audi A4 B6 B7 LEWY (7415928460). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  2. W moim przypadku temat zakonczony, problemem okazala sie kupiona uzywana zwrotnica ze szrotu, ktora okazala sie od A6 C5 poliftowej. Po zamontowaniu ori zwrotnicy, poniewaz udalo sie w koncu wydobyc felerna srube od gornych wahaczy wszystko wrocilo do normy,auto juz nie nadrzuca przodem i kierownica odkreca sie sama. Jeszcze tylko mala koretka zbieznosci i problem z glowy pozdrawiam
  3. Witam kolego,napisałeś ,że są dwa rodzaje zwrotnic?? Ja wymieniałem zwrotnicę bo nie mogłem wydobyć śruby od mocowania górnych wahaczy, teraz mam problemy z skręcaniem, nadrzuca przodem właśnie po stronie gdzie była zmieniana zwrotnica. Dzisiaj spisałem numer z tej zwrotnicy i wychodzi,że jest to zwrotnica od A6 C5 poliftowej,moje auto to A4 B6, i jestem właśnie ciekaw czy różnią się czymś bo od tego momentu gdy ją założyłem zaczeły się problemy ? Auto po geometrii,przy jeździe na wprost nic się nie dzieje złego. Jak masz jakąś wiedze na ten temat to odpisz,dzięki pozdrawiam
  4. Wiem,w pelni Cie rozumiem, problem bardzo irytujacy ? A jakie kupiles wahacze,jakiej firmy? Ja zalozylem Master Sport. Z tego co jeszcze gdzies tam czytalem to nie wiele ludzi potrafi dobrze ustawic geometrie na wielowahaczu, wiem ze jeszcze calym wozkiem sie ustawia katy itd. Tylko to musi robic ktos kto ma pojecie na ten temat i porzadna maszyne do geometrii. Nie sadze,zeby amory i sprezyny mialy cos z tym wspolnego,bo to wahacze pozycjonuja kola. A Ty dawno temu to robiles? Jezeli problem pojawil sie po wymianie to moze zareklamuj to u mechanika ktory Ci to robil.
  5. Wczoraj odebralem auto,po wymiane wahaczy z drugiej strony,takze jest juz wymieniony komplet. Geometria ustawiona ponownie i bez zmian,jak nadrzucal przodem tak nadrzuca. Zostala mi ostatnia opcja, czyli wymiana zwrotnicy na oryginalna z tego samochodu o ile uda sie wyjac z niej srube trzymajaca gorne wahacze, dlatego wlasnie wstawilem uzywana ze szrotu bo z mojej nie udalo sie wyjac tej nieszczesnej sruby i prawdopodobnie ta zwrotnica pierdzieli wszystko. Mam podejrzenie,ze jest to zwrotnica z A6 C5 po lifcie,bede mial chwile to musze zobaczyc po numerach. Moze ma inne nastawy i pozniej kolo ucieka,albo jest krzywa czy cos.Czekam na wiadomosc od mechanika czy uda mu sie wyjac srube z mojej starej zwrotnicy i jak sie uda to wrzucam ja na samochod i dam Ci znac. To jest ostatnia szansa,nie mam wiecej pomyslow. Nawet sprawdzalem na kompie zaskres maxymalnych skretu kol po stopniach i wszystko jest ok po rowno w obu kierunkach.Wymienie zwrotnice i dam znac.
  6. Coś się jednak wyjaśniło,dzisiaj zauważyłem,że przy skręconych na maxa kołach w lewo,prawe koło znajduję się ok 4cm od drążka reakcyjnego,natomiast skręcając koła na maxa w prawo,lewe koło znajduję się ok 7cm od drążka reakcyjnego,różnica kolosalna bo aż 3 cm co świadczy o tym ,że prawe koło skręca o wiele bardziej niż lewe,stąd uślizgiwanie się prawego koła przy skręcaniu w lewo właśnie po tej stronie po której były zmieniane wahacze. Tylko nie bardzo rozumiem dlaczego tak się dzieje, ponieważ drążki,ani końcówki nie były wymieniane. Od strony kierowcy zostały jeszcze fabryczne wahacze. Czyżby zamienniki,aż tak nie trzymały wymiaru i zmieniają cały promień skrętu prawego koła??? Jutro mam umówioną zbieżność na maszynie 3D tylko nie wiem czy to nie strata pieniędzy,może należało by zmienić najpierw jeszcze wszystkie wachacze z lewej strony i dopiero jechać na geometrie?? Może wtedy by się wyrównały promienie skrętów w obu kołach i nie było by tak dużych różnic w promieniach skretu obu kół?? Zdjęcia kół skręconych na maxa w obu kierunkach. Możliwa wada wahaczy??
  7. Witam,po wymianie wszystkich wachaczy i całej zwrotnicy,ponieważ została uszkodzona przy próbie wybicia nieszczęsnej śruby od górnych wahaczy,no i po wymianie zaczął się problem,a mianowicie przy skręconych kołach w lewo jadać np.po betonie i najechaniu na jakiś piasek szarpie całym przodem,tak jakby coś było bardzo naprężone w zawieszeniu i po na jechaniu na piasek albo coś śliskiego uślizguje się całe prawe koło szarpiąc całym autem. Miał ktoś już coś takiego, słyszałem,że kąty jakoś się całym wózkiem ustawia?? Zawieszenie po wymianie było skręcone zgodnie ze sztuką na opuszczonym aucie. Ani drążek ani końcówka drążka nie była wymieniana. Geometria też była robiona,a nie wiele pomogła według komputera wszystkie nastawy ok. Problem bardzo irytujący. Proszę o pomoc. Problem dotyczy prawego koła przedniego ponieważ strona od kierowcy nie była wogóle ruszana. Wahacze które założyłem to MasterSport. Jeszcze takie pytanie,czy były różne rodzaje zwrotnic w zależności np od silnika i skrzyni biegów, kupiłem używaną zwrotnicę i to może ona pierdzieli całą sprawę,?? Auto to A4 B6 1.9 tdi z automatem Multitronic.
  8. Witam panowie,ja mam zupełnie inny problem odnośnie geometrii kół,po wymianie wszystkich wachaczy i całej zwrotnicy ponieważ została uszkodzona przy próbie wybicia nieszczęsnej śruby od górnych wachaczy,no i po wymianie zaczął się problem,a mianowicie przy skręconych kołach w lewo jadać np.po betonie i najechaniu na jakiś piasek szarpie całym przodem,tak jakby coś było bardzo naprężone w zawieszeniu i po na jechaniu na piasek albo coś śliskiego uślizguje się całe koło szarpiąc całym autem. Tak jakby z kątami coś było nie tak. Miał ktoś już coś takiego, słyszałem,że kąty jakoś się całym wuzkiem ustawia?? Zawieszenie po wymianie było skręcone zgodnie ze sztuką na opuszczonym aucie i geometria też był robiona,a nie wiele pomogła według komputera wszystkie nastawy ok. Problem bardzo irytujący. Proszę o pomoc. Problem dotyczy prawego koła przedniego,bo strona od kierowcy nie była ruszana. Wachacze które założyłem do MasterSport.
  9. Poduchy Ori z Alledrogo z przesyłką jakieś 920 zł,na forum pisz do @m1chal też ma dobrą cenę :)
  10. Poduchy nówki sztuki ORI,założone tydzień temu. Skrzynia to Multitronic,ale faktycznie dwumas też był zmieniany,ma przejechane może z 10 tyś. EGR też założony nowy Wahlera. A ta trzecia pompka w grupie 023 ma znacznie wyższe wskazania niż pozostałe,jaka jest norma dla tych wskazań??
  11. Logi zrobione,nie wiem czy dobrze,coś tam wyszło: Grupa 013:http://vaglogi.pl/log-013_9gRfR0.html ; http://vaglogi.pl/log-013_F0jIg.html Grupa 18: http://vaglogi.pl/log-018_EKUKo4.html Grupa 23: http://vaglogi.pl/log-023_NfSw9w.html
  12. Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach i wydaje mi się ,że podczas jazdy delikatnie poszarpuje. Prośba o jakieś sugestie. Link do nagrania VIDEO:
  13. Nowe ORI poduchy założone i dalej telepie silnikiem: dołączam link do filmiku,proszę o jakieś sugestie silnik zimny,na ciepłym nie wiele lepiej :/ Silnik 1.9 Tdi AVF
  14. Dziękuje kolego,właśnie też na niego patrzyłem, pozdrawiam
  15. Zamawiał ktoś ori poduchy z allegro?? Chodzi o to,żeby nie wywalić kupe forsy,a trafić na podróbki??
×
×
  • Create New...