barhip2 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Witam panowie.Mój problem jest odkąd kupiłem Audi a4 b6 avant 1.9 Tdi 130km.Jest w tym aucie zrobiony program na 173 konie 398 nm.robił to poprzedni wlasciciel.Problem jest taki ze wymieniłem juz wszystkie węże i intercooler bo rozrywa je.przeladowywuje mi turbo w którymś momencie na 2.9 bara. bylem u chłopaków ci się tym zajmują robili cos ale powiedzieli ze nawet przy seryjnej mapie tak się dzieje.Ze geometria turbiny.wczoraj odebrałem auto od mechanika geometria zrobione i wogóle wszystko działa jak należy sprawdził wszystko co z turbina związane.Ale dalej jest to samo.On twierdzi E wina programu. Juz nie wiem co robić. Dodam również że mimo że przeładowywuje nie wywala błędu i nie wchodzi w tryb awaryjny mogę deptac ile wlezie i nie wejdzie w tryb tylko porostu włoscy rozwala któregoś węża od intercoolera.
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 No to wez sztange wydluz ze dwa obroty.
barhip2 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Tzn jak bo ja się nie znam na tym Mechanik coś mówił ze można zrobić coś takiego ze coś przedłuży i nie będzie tyle pompowac tylko będzie troszkę słabsze o tym mówisz
marcin4x4 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) najpierw sprawdź ile ma zadane w mapach, wypadało by zrobić loga skoro się nie zabezpiecza to znaczy że tak ma być albo ktoś nie bez powodu wywalił diagnostykę. Osobiście wątpię by turbo samo od siebie skoczyło na prawie 3b. Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez marcin4x4
daros Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Zrób loga dynamicznego turbiny. Co do braku błędu prawdopodobnie podniesiono ogranicznik SVBL poza zakres pomiarowy i nie będzie ci wpadał w notlaufa. Jak dla mnie, to soft do weryfikacji.
audicoman Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Chyba masz za mocny dół bo 400 NM przy seryjnym turbo nie wróży nic dobrego..
marcin4x4 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 pamiętaj że to ląduje prawie 3 atki, więc 400nm może na krótko wypluć.
kamelbd Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Witam mam pytanko co do turbiny. Przeładowuje mi ją wchodzi w tryb awaryjny. Mechanik powiedział że do czyszczenia bo jest już zasyfiona. Moje pytanie ile po takim czyszczeniu będzie śmigać, żeby nie było że za miesiąc znowu to samo [emoji14] wywalic z 400zl to czyszczenie to nie mało Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
kamelbd Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Hehe przyjmuje taką wiadomość Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
kamelbd Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Mam jeszcze pytanko. Obecnie jestem umówiony na sobotę czyszczenie turbiny. Jak bylem u tego mechanika to chciał sprawdzić zawór n75 podmieniając z swoim dobrym. Wyciągnął mój i chciał wstawić swój lecz okazało się że ma od starszych wersji i d*pa. Wsadził mój na miejsce. Od tej pory auto miało przez chwilę kopa, dziś szalałem itd czadowalem spokojnie od 3-4 tys i nie uruchomił się tryb awaryjny. Dopiero po zgaszeniu auta, i później kolejnym odpaleniu przy wracaniu gdy cisnolem odcięło moc. Czy dalej stawiać na turbo czy myśleć nad n75 Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się