jacus91 Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Winowajcą okazał się silniczek krokowy.
pulpecik Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 krokowy steruje przeustica na wolnych i sredniech obrotach Spóźnione ale wypada sprostować -on WCALE nie steruje przepustnicą. To w zasadzie zawór powietrza dodatkowego, baypass. Nawet nie dotyka przepustnicy, działa przy jej zamknięciu -tam jest taki stycznik w "budzie" TPSu, nawet się go ustawia poruszając całą budą tzn. moment załączenia przejścia na działanie bocznikowania przepływu powietrza. Przepustnica nie jest elektroniczna -ma normalnie lejce(linkę), a do tego nie wyobrażam sobie wachlowania przepustnicą przy średnich obrotach przez krokowiec. To nie tempomat, więc wara od "gazu" jak pan jedzie np. 90 hehe... Ale i owszem -bywa, że zawory powietrza dodatkowego, bocznikujące powietrze załączają się również w obrotach zdecydowanie wyższych niż wolne. Stąd się domyślam, że naprawdę wiesz o czym piszesz ale skrót myślowy jakiego użyłeś daje mylne pojęcie. Natomiast co do powiązanego z tematem czujnika temperatury dla ECU(tego za głowicą od strony kierowcy) -wiele czujników w zamienniku daje radę ale ten(te) od temperatury dla ECU często jakoś nawet przyzwoitej firmy dają ciała. Koszt nie jest olbrzymi jak na tak ważny czujnik dla oryginału. Zdaje się, że "bosz" coś jakby 90-100.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się