Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana zawieszenia amorki i sprężyny p + t


malina767

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zbieram się do zmiany zawieszenia. Tyko jest mały problem nie wiem jakie kupić. Sprężyny z przodu i z tyłu czarne bez żadnych oznaczeń Ale auto stoi nisko pewnie jakaś firma krzak Ale obniżone. Amorki sa master sport ( Z takimi kupiłem auto) I po około roku od zakupu auta one się już do niczego nie nadają. Jakie zawieszenie kupić I jak sprawdzić jakie powinno być.

Mój samochód A4 B5 97r 1.8T AEB silnik.

Czy jak kupię całe zawieszenie jak do seryjnego będzie pasować? Bo teraz przy większych dziurach czuje że przód amorek dobija do końca.

Dzięki za odpowiedzi

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez malina767
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://ifotos.pl/zobacz/amortyzat_apqahah.jpg

Panowie co oznacza taka rozwalona guma na amortyzatorze? Zdjęcie powyżej

Podłączę się pod temat, żeby z taką pierdoła nie zaśmiecać :P

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://ifotos.pl/zobacz/amortyzat_apqahah.jpg

Panowie co oznacza taka rozwalona guma na amortyzatorze? Zdjęcie powyżej

Podłączę się pod temat, żeby z taką pierdoła nie zaśmiecać :P

Z tego co tutaj widać to odboje do wymiany, ale ja bym na Twoim miejscu sprawdził od razu sprężyny i mocowanie amorów, bo widać, że tam ruda już dobrze się zadomowiła, tym bardziej, że i na karoserii widać rdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień przed zrobieniem tego zdjęcia byłem na przeglądzie to auto przeszło przegląd bez żadnego gadania, amorki z tyłu miały po prawej stronie 60% a z lewej strony 55% także chyba jeszcze są dobre tylko ta guma nieszczęsna..

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień przed zrobieniem tego zdjęcia byłem na przeglądzie to auto przeszło przegląd bez żadnego gadania, amorki z tyłu miały po prawej stronie 60% a z lewej strony 55% także chyba jeszcze są dobre tylko ta guma nieszczęsna..

Kolego, to, że auto przeszło przegląd to bardzo dobrze, ale tak jak dobrze zauważyłeś odboje masz do wymiany, a skoro będziesz wymieniał odboje to musisz Ty albo Twój mechanik zwrócić uwagę na stan sprężyn i mocowania amortyzatora, bo u mnie auto też przechodziło przeglądy, a potem miałem pękniętą sprężynę z tyłu i z przodu z powodu korozji.

A co do odbojów to wystarczy takie coś http://allegro.pl/odboje-oslona-amortyzatora-tyl-audi-a4-b5-kayaba-i6370761248.html

Edytowane przez Wojtaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A co do odbojów to wystarczy takie coś ODBOJE OSLONA AMORTYZATORA TYĹ AUDI A4 B5 KAYABA (6370761248) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.

Wystarczy, tylko nie wiedziałem jak to fachowo nazwać dlatego nic nie szukałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zbieram się do zmiany zawieszenia. Tyko jest mały problem nie wiem jakie kupić. Sprężyny z przodu i z tyłu czarne bez żadnych oznaczeń Ale auto stoi nisko pewnie jakaś firma krzak Ale obniżone. Amorki sa master sport ( Z takimi kupiłem auto) I po około roku od zakupu auta one się już do niczego nie nadają. Jakie zawieszenie kupić I jak sprawdzić jakie powinno być.

Mój samochód A4 B5 97r 1.8T AEB silnik.

Czy jak kupię całe zawieszenie jak do seryjnego będzie pasować? Bo teraz przy większych dziurach czuje że przód amorek dobija do końca.

Dzięki za odpowiedzi

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

U Ciebie kolego jest trochę większy problem, ponieważ nie wiadomo co u Ciebie za wynalazek siedzi w sensie amory i sprężyny. Jeżeli masz jakieś ala sportowe sprężyny i faktycznie auto siedzi nisko, to kupując standardowe amory do nich, doprowadzisz do tego , że w niedługim czasie będą one do wymiany.

Masz kilka opcji, a mianowicie:

- możesz poszukać używanego zestawu amorów i sprężyn do Twojego auta, najlepiej 1BE

- możesz kupić amorki o skróconym skoku, ale ciężko ocenić jak mocno obniżają te sprężyny bez zdjęcia Twojego auta

- możesz również kupić prokita i do tego zestaw normalnych amorów np. KYB czy Sachsa

- ostatnia opcja to używany gwint, ale to już zależy od Twoich preferencji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://ifotos.pl/z/ahpwaar

Panowie, zdjęcie powyżej, na stacji diagnostycznej gość mi powiedział, że to jest pęknięta zwykła osłona wahacza i tego jeszcze nie trzeba robić, coś mi tu śmierdzi..

Czy może ktoś mi ktoś potwierdzić czy to jest sworzeń wahacza czy może coś innego?

Jeżeli to jest sworzeń to pasuje wymienić od razu te górne 2 wahacze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...