Lakozanostra Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Witam, nie wiem do jakiego tematu się podłączyć z moim problemem dlatego zakładam. Mój 2.0 tdi na zimnym silniku strasznie trzęsie całą budą. Jak temperatura się podniesie to drgania ustają. Przy dłuższej jeździe na dość rozgrzanym silniku zaczyna lekko kopcić ma biało/siwo (?) ciężko określić ale napewno nie na czarno. Dodam jeszcze że generalnie auto głośno chodzi w porównianiu do innych tego modelu. Dzisiaj odebrałam samochód z diagnostyki, od panów nie uzyskałam zbyt szczegółowych informacji tylko tyle że do wymiany wszystkie wtryskiwacze. Kilka dni przed bylam na komputerze, który pokazał ze wtryskiwacze są w całkiem niezłym stanie i ich parametry były blisko 0. Dostałam dzisiaj karteczkę z rodzajem błędu czyli: PO302 - przerywacz spalania cylinder 2. Wygooglowałam błąd ale nic o zdechniętych wtryskiwaczach nie wyczytwałam po za tym że mogła strzelić jakaś uszczelka. Jestem zielona w temacie a nie chce sie dac oszukać i naciągnąć a nie ukrywam że moje Audi to jeżdżąca skarbonka i raz w miesiącu wizyta u mechanika to tradycja :/ Dodam jeszcze że tydzień temu wymieniałam olej i wszelkie filtry. Nie wiem czy to ma znaczenie ale zaraz po tym zaczęło się to dziać. Panowie pomóżcie, nakierujcie chociaż gdzie szukać bo większość mechaników w moim mieście rozkłada ręce tak jakby Audi conajmniej miało technologie z NASA :/ pozdrawiam!
quadral20004 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) mi po wymianie swiec zarowych zaraz po wyjechaniu z warsztatu strzelil alternator.mechaniory to cwane lisy zrobia wszytsko zeby ci zepsuc a pozniej naprawiac na twoj koszt Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez quadral20004
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Ten błąd po skasowaniu zaraz powraca, czy jest to błąd sporadyczny ? Masz swobodny dostęp do VAG-a żeby co nieco posprawdzać kompem ?