Lakozanostra Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Witam, nie wiem do jakiego tematu się podłączyć z moim problemem dlatego zakładam. Mój 2.0 tdi na zimnym silniku strasznie trzęsie całą budą. Jak temperatura się podniesie to drgania ustają. Przy dłuższej jeździe na dość rozgrzanym silniku zaczyna lekko kopcić ma biało/siwo (?) ciężko określić ale napewno nie na czarno. Dodam jeszcze że generalnie auto głośno chodzi w porównianiu do innych tego modelu. Dzisiaj odebrałam samochód z diagnostyki, od panów nie uzyskałam zbyt szczegółowych informacji tylko tyle że do wymiany wszystkie wtryskiwacze. Kilka dni przed bylam na komputerze, który pokazał ze wtryskiwacze są w całkiem niezłym stanie i ich parametry były blisko 0. Dostałam dzisiaj karteczkę z rodzajem błędu czyli: PO302 - przerywacz spalania cylinder 2. Wygooglowałam błąd ale nic o zdechniętych wtryskiwaczach nie wyczytwałam po za tym że mogła strzelić jakaś uszczelka. Jestem zielona w temacie a nie chce sie dac oszukać i naciągnąć a nie ukrywam że moje Audi to jeżdżąca skarbonka i raz w miesiącu wizyta u mechanika to tradycja :/ Dodam jeszcze że tydzień temu wymieniałam olej i wszelkie filtry. Nie wiem czy to ma znaczenie ale zaraz po tym zaczęło się to dziać. Panowie pomóżcie, nakierujcie chociaż gdzie szukać bo większość mechaników w moim mieście rozkłada ręce tak jakby Audi conajmniej miało technologie z NASA :/ pozdrawiam!
quadral20004 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) mi po wymianie swiec zarowych zaraz po wyjechaniu z warsztatu strzelil alternator.mechaniory to cwane lisy zrobia wszytsko zeby ci zepsuc a pozniej naprawiac na twoj koszt Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez quadral20004
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Ten błąd po skasowaniu zaraz powraca, czy jest to błąd sporadyczny ? Masz swobodny dostęp do VAG-a żeby co nieco posprawdzać kompem ?
Lakozanostra Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Byłam u dwóch diagnostów przed tym teraz i u nich nie pokazywało żadnych błędów a dziś wyskoczył właśnie ten, po czym powiedzieli ze wszystkie wtryski to wymiany :/ niestety nie mam komputera ani swobodnego dostępu do niego. Nie chce ładować sie w koszty wymiany wtryskiwaczy jesli jest to tylko jakis element warty duzo duzo mniej. Ale gdzie tu szukać jeden mechanik powiedział mi ze mam przyjechac z konkretna diagnoza i paluszkiem pokazac gdzie i co i on dopiero wymieni lub naprawi co trzeba, pewnie widza kobietę to myślą ze moga naciągać :/ nie mam pojęcia czy po skasowaniu nadal by widniał, wczesniej rownież telepało i błędu nie pokazywało do dzis
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) No niestety , żeby coś więcej powiedzieć , to trzeba zlogować grupy 013, 018 i 023 ma biegu jałowym od mometu uruchomienia rozrusznika przynajmniej przez kilkanaście minut. Ważne żeby podczas logowania telepało motorówką i najlepiej jakby logować aż do momentu kiedy przestanie Loga wrzuć na stronkę : http://vaglog.pl/ I podeślij tutaj linka Na pewno nie daj się namówić na wymianę pompowtrysków , do puki nie będzie w miarę pewnej diagnozy wskazującej że to ich wina Tak w ciemno, to za takie zachowanie silnika zazwyczaj odpowiadają uszczelnienia pompowtryskiwaczy . Jestem w stanie po tych logach Ci to potwierdzić lub zaprzeczyć z prawdopodobieństwem ok 90 % Więcej na temat problemu znajdziesz tutaj : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1 Poczytaj i napisz jak dokładnie u Ciebie wyglądają objawy . Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
Lakozanostra Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) No więc chciałam pojechać na diagnostykę komp. zrobic te logi ale wsiadłam do auta, wyskoczyła mi kontrolka dpf i kręci, kreci, kreci ale nie odpala. Czy to ma w ogole jakies powiązanie ze sobą? Te uszczelniacze i ta kontrolka? Teraz to tylko hol albo laweta zeby sie dostac do mechanika..mam juz dosyć tego samochodu??? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Lakozanostra
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Ile czasu auto stało nieodpalane ? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
Lakozanostra Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Około 12 godzin, podczas ostatniej jazdy nic wiecej poza opisanymi objawami sie nie działo, tylko doszła ta kontrolka dpf .
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Jeżeli auto dojechało o własnych siłach i stało tylko 12 godzin , to raczej nie powinno się na tyle zapowietrzyć by się nie dało uruchomić, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem , ( po mimo kontrolki DPF-a na fisie ) raczej powinno odpalić . Chyba że przyczyną jest jakaś inna usterka, np . awaria czujnika położenia wału korbowego ... Dla tego ważne jest podłączenie motorówki pod kompa,sprawdzenie z jaką prędkością wałem korbowym kręci rozrusznik, a znając zapisane tam błędy i po ewentualnym uruchomieniu silnika wartości w grupach 068 i 075, można będzie coś dalej deliberować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się