denveco Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam serdecznie forumowiczów.Szukałem żeby nie było ale jednoznacznego tematu nie znalazłem Przy diagnozowaniu przyczyny luzów na tylnym kole po jednej i drugiej stronie okazało się że przy podniesionym prawym tyle i zaciągniętym ręcznym koło swobodnie bez żardnego oporu się kręci. Puknąłem młotkiem w ten dynks o który zaczepiona jest linka do góry jak bym sam zaciągał ręczny i koło stoi. Ten dynks strasznie cięzko się przesówało góra dół bez młotka ani rusz. Jak wtedy zaciągnąłem ręczny to mało sobie zębów nie wybiłem. Odpuściłem ręczny a dynks w kole także się opuścił ale koło strasznie ciężko się obracało. Po założeniu koła i jeździe próbnej wyraźnie dało się odczuć że trzyma prawy tylny ręczny. Podniosłem znowu prawy tył samochodu zdiąłem koło i dałem ten dynks młotkiem na sam dół. Teraz trzymam samochód na biegu. Bo jak zaciągne ręczny to nim nie ruszę a nie chcę piłować klocków i tarczy. Co może być powowdem tego że po pierwsze przy zaciągnietym kole ręcznego nie ma na prawym kole?? I Jak się naciągnie ręczny przy kole to ręczny nie odpuszcza, i tak samo jak zaciągnę ręczny?? Można regulować naciąg linki prawego tylnego ręcznego?? Z góry więłkie dzięki za pomoc. Dodam jeszcze że klocki i tarcze mam w porządku.
andrzej_1970 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Jeżeli ciężko chodzi to zacisk do naprawy.[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 16:26_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t39330.0.html;highlight=zacisk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się