fełtek 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witka. Już normalnie zglupialem. Znalazlem auto z Bexem i automatem. Da się to jakoś wizualnie że zdjęć rozróżnić czy to multi/tip. Jedni Pisza ze w osce to multi,gdzies tez wyczytalem ze w mocniejszych silnikach tylko tipy były. Oswieci mnie ktoś,bo rwe juz,wlosy z,łba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachapll 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Ośka - multitronic Quattro - tiptronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi a4 b8 2.0 tfsi 211 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 a wiec tip tronic czyli automatyczna chydrauliczna klasyczna ze sprzeglem chydro kinetycznym szescio stopniowa jest w wersjach mocniejszych i w quattro bo sa mocniejsze i bardziej wytrzymale od s-tronic czyli dsg i od multitronica czyli cvt bezstopniowa ale ma wirtualne biegi i jest ich siedem to wlasnie jest najgoszy automat i najdroższy w naprawie który byl wkladany max do 200 konnych jednostek i tylko z napedem na przód a wizualnie to nie mam pojecia czym sie różni i mam nadzieje ze to cos pomoże w wyborze samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fełtek 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Dziękuję. Już wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiino 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja mam A4 B6 2004r właśnie z MULTITRONICIEM,wirtualnych biegów mam 6,co do tych biegów w multi to zależy od tego ile jest założonych tarcz sprzęgłowych(tzw. lameli) i jakie oprogramowanie jest zainstalowane. Na pierwszy rzut oka,filtr w Multitronicu jest w środku w skrzyni i go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny. Ale tak jak przedmówca napisał ,jak ośka raczej MULTITRONIC. pozdro Niech mnie ktoś poprawi o ile się mylę Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Furiino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davcio_ukf 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Jak przełączysz na ręczną zmianę tip ma 5 biegów a multi 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny Co to za bajki ?? Jakim pod spodemm ?? Filtr oleju w Tiptroniku jest w skrzyni i trzeba zrzucać miskę żeby się do niego dostać nie pisz bajek jak nie wiesz. Co do koloru to też się mylisz bo najczęściej jest koloru blach z jakiej jest zrobiony czyli metaliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny Co to za bajki ?? Jakim pod spodemm ?? Filtr oleju w Tiptroniku jest w skrzyni i trzeba zrzucać miskę żeby się do niego dostać nie pisz bajek jak nie wiesz. Co do koloru to też się mylisz bo najczęściej jest koloru blach z jakiej jest zrobiony czyli metaliczny Miał pewnie na myśli to, że w Tipie zwalasz miskę i wymieniasz filtr, a w Multi trzeba rozebrać pół skrzyni by się do filtra dostać i z reguły przy samej wymianie oleju mało kto wymienia też filtr. Jak przełączysz na ręczną zmianę tip ma 5 biegów a multi 6 W B6 być może, w B7 obie skrzynie mają 6 'biegów'. a wiec tip tronic czyli automatyczna chydrauliczna klasyczna ze sprzeglem chydro kinetycznym szescio stopniowa jest w wersjach mocniejszych i w quattro bo sa mocniejsze i bardziej wytrzymale od s-tronic czyli dsg i od multitronica czyli cvt bezstopniowa ale ma wirtualne biegi i jest ich siedem to wlasnie jest najgoszy automat i najdroższy w naprawie który byl wkladany max do 200 konnych jednostek i tylko z napedem na przód a wizualnie to nie mam pojecia czym sie różni i mam nadzieje ze to cos pomoże w wyborze samochodu Mało pomogłeś tym słowotokiem bez interpunkcji. CVT może i jest droga w naprawie ale najgorszą bym jej nie nazwał. Przejedź się Multi i porównaj kulturę pracy do Tipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiino 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny Co to za bajki ?? Jakim pod spodemm ?? Filtr oleju w Tiptroniku jest w skrzyni i trzeba zrzucać miskę żeby się do niego dostać nie pisz bajek jak nie wiesz. Co do koloru to też się mylisz bo najczęściej jest koloru blach z jakiej jest zrobiony czyli metaliczny BAJKI TO MOŻE TY OPOWIADASZ,MOŻE CZYTAJ LEPIEJ ZE ZROZUMIENIEM,NAPISAŁEM ,ŻE PRZYPOMINA WYGLĄDEM MISKĘ OLEJOWĄ,PRZYCZEPIŁ SIĘ DO KOLORU WIELKI ZNAWCA :/ WIADOMO,ŻE SAM FILTR NIE BĘDZIE NA ZEWNĄTRZ :/ POD SPODEM ZNACZY JAK SIĘ SCHYLISZ POD AUTO TO NA PIERWSZY RZUT OKA WIDAĆ, JEŻELI TO TIP-TRONIC JAK TO ŁADNIE NAZWAŁEŚ WIDAĆ MISKĘ OLEJOWĄ,W MULTI TEGO NIE MA,KOLEGA PISAŁ JAK NAJŁATWIEJ ROZPOZNAĆ WIĘC PISZĘ!!!! MĄDRALA :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 @up, nie unoś sie tak i nie używaj CAPSLOCK`a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi