Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem, kopci na bialo


sztajcher

Rekomendowane odpowiedzi

witam od jakiegos czasu dowiedzialem sie ze strasznie mi kopci na bialo, (audi b7 2.0tdi) ponizej filmik dodam ze to przy spokojnej jezdzie teraz krecone

kolega mowil ze dzieje sie to tylko na tych malych biegach, ponoc podczas jazdy z szybszapredkoscia juz tego nie ma

auto mam 2 lata jedyne nipokojace rzeczy jakie od poczatku wychaczylem to gdy zatrzymuje sie na swiatlach czasami mi trzesie motorem ;/ ale juz sie przyzwyczailem do tego

oleju troche mi bierze na 15tys dolewam jakies 0.5-1l / ostatnio zaczal mi brac plyn od chlodnicy czasami miesiac pojezdze nic nie wezmie a czasami w tydzien zabierze 0.5l ;/

ktos?cos? pomoze? gdzie szukac przyczyny

Edytowane przez sztajcher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tez podejrzewalem, tylko troche mnie dziwi to ze dzieje sie tak tylko ponocna 1 biegu i drugim. potem juz niby nic nie widac,

kumpel mowil ze mial cos podobnego i ze powymienial jakies swiece i bylo ok, dodam ze zaczlaem dolewac gorszego paliwa z lukoila moze byc to tez przyczyna?

czy stanowczo uszczelka pod glowica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece zapłonowe na sto procent do wymiany :D

Nie no, świece żarowe bo o takich tu mowa mają zadanie ułatwić rozruch zimnego motoru, przez rozgrzanie komór spalania, kompletnie nie działają w chwili pracy silnika. branie oleju ok 1l na 15kkm według mnie normalne dla silnika. Ubytki płynu w gorące dni też są czymś normalnym, jednak nie w takich ilościach, wiec najprawdopodobniej problem leży w uszczelce.

Może być również pęknięcie bloku bądź głowicy, ale nie przesadzajmy. Najpierw trzeba zdjąć czapke i wymienić uszczelkę

Edytowane przez Mateuszek1001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz egr u mnie rozwalił się całkowicie co spowodowało unieruchomienie auta na autostradzie, egr zapchany 2cm nalotu - kółko do regulacji cyrkulacji zablokowało się w jednej płaszczyźnie. Jak na razie po zakupie auta do wymiany miałem same rzeczy związane z ekologią czyli dpf no i teraz egr, mechanik polecił mi żeby nie bać się cisnąć na wysokich obrotach te wszyskie problemy biorą się z oszczędnej jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki to jak mowicie sprawdze sobie ten egr i chlodniczke spalin, nastepnie jesli nic z tych rzeczy nie pomoze zabiore sie za uszczelke pod glowica,

jeszcze pytanie czy majac taki problem jesli to uszczelka to czy jazda autem pogarsza sprawe? problem ktory trzeba natychmiastowo naprawic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jak bardzo pobiera płynu. Jeśli niewiele to powiedzmy, że przez krótki okres czasu można jeździć, ale generalnie powinno się to od razu załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze dopiero w przyszlym tyg jestem umowiony u mechanika,

zauwazlyem ze zaczal mi duzo palic ;/ czmeu tak? jakies 2l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje na pompkach trzeba sprawdzić, w tym silniku jest sporo newralgicznych punktów. Najpierw musisz koniecznie zrobić diagnostykę silnika, bez tego , to wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki silnik? popraw profil!

logi do zrobienia, będzie można rozmawiać. chyba że wolisz wydawać kasę w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...