kamelbd Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, wczoraj wracając z za miasta zauważyłem że auto straciło moc. Po podłączeniu pod vag pokazało błąd "1 Fault Found: 17965- Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -" skasowalem go i dziś zrobiłem przejażdżkę. Auto szło super aż tu nagle ten tryb awaryjny i odcięcie, nie więcej niż 3 tys obrotów(auto staje się mułem) Co obstawiać, wezyk, zawór czy turbina :/ Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez kamelbd
Aby13 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 w momencie odpalania sztanga turbiny powinna wykonac ruch okolo 1-1,5cm jesli sie to nie dzieje to przyczyna moze byc zatarta geometria ,zepsuty zaworek lub cos z podcisnieniami .zeby wykluczyc dwa ostatnie to sciagnij przewod z gruszki i niech ci ktos odpali i zobacz czy zasysa powietrze po uruchomieniu silnika ,a odpuszcza po zgaszeniu .jesli tak dziala jak pisze to geometria zatarta.co powoduje przeladowywanie i tryb awaryjny
kamelbd Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Pytanie kolejne( nie jestem mechanikiem więc ciężej łapie pojęcia itd) mam tam przy turbinie różne wężyki , ciężko tam dojść ale rękę weszła. Jeden taki z oplotem(wygląd jak skóra węża) jest przy dole dość sporo obtarty(paznokciem czuje wgłębienie spore), może być winowajcą? Wydaje mi się że kieruje sie gdzieś do silnika pod pokrywę Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez kamelbd
rudy51 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Najpierw zlokalizuj turbine, a następnie od góry jak będziesz patrzył nad turbina będzie taka gruszka i do niej podpięty wężyk gumowy. Jeżeli ten wężyk będzie zapytał lewe powietrze czyli będzie przetarty to i sztangi w turbine nie dźwignie Patrz na nr 4 Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez rudy51
kamelbd Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Na tym nie doszukalem się na chwilę obecną nic chodź do dolnej części nie dotarłem. Przetarcie jest na takim wężu Chodzi o jeden z tych dwóch takich w oplocie Chodź widzę że ten od Turbo ma jakieś przetopienie Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez kamelbd
rudy51 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 To na Twoim pierwszym zdjęciu jest właśnie gruszka od turbo z wężykiem
kamelbd Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Wiem i na drugim zdjęciu jest wężyk od tej gruszki(ten co trzymam ręką) Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez kamelbd
Aby13 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 po mojemu nie jest on przetarty .dla swietego spokoju mozesz go wymienic koszt okolo srednio 7zł za metr dlugosci
kamelbd Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) w momencie odpalania sztanga turbiny powinna wykonac ruch okolo 1-1,5cm jesli sie to nie dzieje to przyczyna moze byc zatarta geometria ,zepsuty zaworek lub cos z podcisnieniami .zeby wykluczyc dwa ostatnie to sciagnij przewod z gruszki i niech ci ktos odpali i zobacz czy zasysa powietrze po uruchomieniu silnika ,a odpuszcza po zgaszeniu .jesli tak dziala jak pisze to geometria zatarta.co powoduje przeladowywanie i tryb awaryjny Jeśli chodzi o sztangę turbiny to jest ok. Może zawór n75 albo czujnik ciśnienia ładowania turbiny? Szukam nadal przyczyny Wężyki wymienione, nadal coś odcina moc Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez kamelbd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się