yaro1411 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Witam, Posiadam problem z moim Audi a4 b5 2,6 v6 ABC. Po odpaleniu silnika na zimnym (np po nocy) odpala na dotyk ale obroty są nierówne, wahają się między 700-1300. Utrzymuje się to przez jakieś 30 sekund, gdy silnik złapie temperaturę wszystko się normuje czyi obroty stają na 1200 po czym spadają do 800 (typowo dla V-ki). Co może być tego przyczyną? Czy może to być czujnik cieczy chłodzącej? Dodam, że przepustnica jest wyczyszczona i zaadaptowana, przewody sprawdzone tak samo jak świece (wymienione, dzieje się to samo) brak lewego powietrza. Auto posiada 3 miesięczną instalację LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 może być ten czujnik ,może być też silniczek krokowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro1411 0 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Czujnik wymieniony, chodzi jak ta lala. Porada na przyszłość, są dwa rodzaje czujników : czarny i zielony. Polecam sprawdzić przed zakupem, który znajduje się w samochodzie, załączam link do wymiany Co prawda filmik jest od Audi A6 2,8 ale wymiana jest bardzo podobna, ja poradziłem sobie bez zdejmowania osłony filtra powietrza, tylko zdjąłem samą rurę i plastik z przepustnicy. Czujnik wymieniony, chodzi jak ta lala. Porada na przyszłość, są dwa rodzaje czujników : czarny i zielony. Polecam sprawdzić przed zakupem, który znajduje się w samochodzie, załączam link do wymiany Co prawda filmik jest od Audi A6 2,8 ale wymiana jest bardzo podobna, ja poradziłem sobie bez zdejmowania osłony filtra powietrza, tylko zdjąłem samą rurę i plastik z przepustnicy. Kolejne pytanie do tematu... Przed wymianą czujnika po 4-5 km jazdy silnik osiągał 85 stopni po 6-7 90 stopni. Wczoraj i przedwczoraj zrobiłem trochę trasy około 80-100 km i nie osiągnąłem większej temperatury niż 82 stopnie+- Co może być przyczyną? Doszedłem co było nie tak, termostat do wymiany... Po wymianie spokój. Edytowane 12 Września 2016 przez yaro1411 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Mam pytanie czy ten czujnik to jest ten który odpowiada za temperaturę wyświetlana na zegarach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 tak.odpowiada za temp na zegarach i do ecu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulpecik 13 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 i do ecu silnika Czujnik temperatury cieczy dla ECU w 2.6 ABC jest dwupinowy, położony dosyć nisko z tyłu za głowicą od strony kierowcy, na wężu wodnym. Piny skierowane ku górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 4 pinowy na magistrali po lewej stronie stojac przed autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulpecik 13 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 4, a potem 3 pinowy mniej zawodny to wskazania/ostrzeżenie na zegary, oraz czujnik "pomocniczy" dla klimatyzacji 2 pinowy -wyłącznie dla ECU, a z czym się wiąże wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 i do ecu silnika Czujnik temperatury cieczy dla ECU w 2.6 ABC jest dwupinowy, położony dosyć nisko z tyłu za głowicą od strony kierowcy, na wężu wodnym. Piny skierowane ku górze. tak jest w b4 i w setach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulpecik 13 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Sam już się gubię. Ze cztery lata nie podnosiłem maski w b5 z ABC, a kojarzę mgliście jakiś spór o te czujniki w garażu :/ W powyższych jak piszesz(czyli b4 i c4) są dwa całkiem oddzielne, co zresztą jest moim zdaniem sensowne. W b5...nie dam głowy. Może w zależności od produkcji, bo wiadomo, że ABC też się nieco różnią np. prowadzeniem paska i samym paskiem wielorowkowym, dolotem itp. Niby znalazłem OBA TYPY w ofercie(i dwupinowy zaznaczone "do..." ale to jeszcze nie wyrok. Możesz mieć rację. Edytowane 3 Października 2016 przez pulpecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 w b5 jest tylko 1 czujnik.w zależności od roku produkcji w starszych czarny a w nowszych zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 jeden 4 pinowy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się