Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

auto po samym programie

ttyma2ie.jpg

Opublikowano

Pewnie puchnie w ciepłe dni :).

Opublikowano (edytowane)

Też mam tyle koni w moim 1.8T przy 4. tys. obr :D

Swoją drogą mocno pociągnięty w górę jak na ori osprzęcie. Ale kreski ładne :P

Edytowane przez audicoman
Opublikowano

Pewnie puchnie w ciepłe dni :).

Co miałeś na myśli "puchnie"?

Puki co jeżdze już ponad miesiąc i skutków ubocznych nie ma, po drugie nie eksploatuje auta jakoś ekstremalnie ;)

Opublikowano

Po prostu w ciepłe dni temperatura w dolocie na ori IC jest wysoka i tej mocy nie będzie .

Opublikowano

Po prostu w ciepłe dni temperatura w dolocie na ori IC jest wysoka i tej mocy nie będzie .

w ogóle tyle mocy nie będzie :decayed:

Opublikowano

Ja mam Fmic o wymiarach rdzenia 550x140x65 z kakulcem z BRD i po ostrej jeździe jak było 25-30 stopni już ciepło się robi w dolocie.Ori ma powierzchnię pewnie połowę mniejsza więc to musi się gotować :-)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Na wiosne robiony będzie Fmic i korekta softu, więc będzie miał czym oddychać, tylko nie wiem czy robić od podstaw samodzielnie czy kupić gotowca np z tej strony; http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46088-bmw-e46-diesel.html

Opublikowano

Jak kupiłem dokładnie ten zestaw z tej strony do mojej b7 i przez sobotę bez kanału udało mi się wszystko zrobić :-)

Opublikowano

Jak kupiłem dokładnie ten zestaw z tej strony do mojej b7 i przez sobotę bez kanału udało mi się wszystko zrobić :-)

Masz może fotkę jak ten zestaw wygląda na aucie, jak z jakością tego zestawu?

Opublikowano (edytowane)

Z jakością ok silikony grube i elastyczne , łączniki i kolanko z polerowanego alu oczywiście z pogubieniami na końcu żeby węże nie spadały , opaski solidne GBS , tylko trzeba dodatkowo wykorzystać ori węże . Wąż który idzie od TIPa plastykowego do ori SMIC oraz wąż S od turbo którego trzeba uciąć (chyba że ktoś ma inną turbinę niż ori GT1749va na szybkozłączkę ) to daje samą redukcję silikonową np z turbo BRD jest to 38/51 mm . Można też kupić do seryjnego turbo coś takiego http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i6275955629.htmlwtedy dajemy tylko kawałek silikonu 51mm jako łącznik z kolankiem alu a ori wąż S sprzedajemy :-) Trzeba też dorobić mocowanie FMIC do belki , u mnie są to 2 płaskowniki duraluminiowe grubości 8 mm . Po za tym przyciąć troche niektóre węże z kompletu . Trzeba mieć trochę pojęcia o robocie żeby wszystko ładnie wyszło i przy mocniejszym doładowaniu było szczelne , u mnie przy 1.7 bar na razie daje rade . Mi zajęło wszystko pewnie z 5 godz na spokojnie nie spiesząc się .

U mnie to wygląda tak :

14563505_1293769497363400_64383888102296

14600896_1269476043126079_88051019021656

14469686_1269475843126099_32545009573962

14500340_1269475983126085_62218661442083

Edytowane przez danielstol
Opublikowano

Japa straszna;)

Opublikowano

Do pełnego szczęścia brakuje mi jeszcze jakieś Gtb myślę że na wiosnę wpadnie gtb1756vk :-) KKK z BRD już się znudziła :D

Opublikowano

Czy turbina z BRD pasuje plug and play czy trzeba coś przerabiać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...