jordan233 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam Ostatnio zauważyłem że zaczęło mi piszczeć pod maską,dźwięk dochodzi od wentylatora lub paska rozrządu.Piszczy na wolnych obrotach oraz gdy przygazuję .Rozrząd wymieniałem jakieś 15 tyś kilometrów temu(kompletny,z pompą itp.) powyżej 3 tysięcy już nie słyszę.Jestem teraz w Holandii ,za tydzień wracam do domu,czy nie będę miał jakoś problemów z dojechaniem do domu(1100km)?Proszę o wypowiedzi.
czaki22 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 pasek moze byc zle naciągniety wielorowkowy albo kuknij czy nic sie nieleje naniego
jordan233 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 Diagnoza pewna -pasek do wymiany ,Co potrzebuje oprócz paska do wymiany ,chodzi mi o cały komplet ,proszę o pomoc.(i jakie ceny)[br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 20:39_________________________________________________Więc tak Już wszystko wymienione PASEK GETSA 55zł rolka napinająca 128zł robocizna 50zł- czas wymiany 25minut(teraz to już sam wymienię Dodam iż był założony pasek krótszy o 1cm od oryginalnego katalogowego,ktoś wie dlaczego????? Teraz mam założony pasek według katalogu do tego modelu. zero pisku,chodzi elegancko
staniek Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Dodam iż był założony pasek krótszy o 1cm od oryginalnego katalogowego,ktoś wie dlaczego????? Do nr nadwozia 8D-T-080000 pasek miał 1873mm Od nr 8D-T-080001 pasek ma 1882mm Pozdrawiam!
jordan233 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 problem nastał !!!! (( Co jest ,znowu piszczy !! ,mój numer nadwozia 8DZTA-DO 8000 powiedział też że nie ma tej rolki zwrotnej w moim modelu ,piszczy bardziej z prawej strony silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się