Langista Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca Pompa tylko wstępnie buduje ciśnienie, ale nie pracuje cały czas więc jak ma je utrzymać bez włączonego silnika? Nie mniej 3.5-3.8 to słabo. Rozumiem test był za filtrem i przed robiony, aby wykluczyć zatkany filtr paliwa?
michall51 Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca (edytowane) Rozumiem, że wstępnie. Tylko mi nie buduje nawet wstępnie. Przekręcam kluczyk na zapłon i nic się nie dzieje... nie podaje paliwa. Więc chyba coś jest nie tak? Dlatego zapytałem co mogło się zepsuć, skoro po przekręceniu kluczyka na zapłon nie ma żadnego ciśnienia. Test był zrobiony między przewodem gumowym, a metalowy który idzie do listwy wtryskowej. Wpięcie trójnika, na wyjściu z trójnika manometr. Przed filtrem nie był robiony. Natomiast czy to wiele zmieni? Skoro po przerkęceniu kluczyka nic się nie dzieje, żadnego dźwięku pompy czy też psiknięcia paliwa, ani żadnego wstępnego ciśnienia . Edit. " Po zapłonie koło 3,5 bara, po odpaleniu i przy każdym obciążeniu 4 bary" tak pisali w innym wątku,. Z tego wywnioskowałem ze poprzekręceniu kluczyka ma być 3.5 bara. A Kolega dev , napisał ze nic nie jest zepsute jak mam 0 po przekręcniu kluczyka. Więc o co chodzi? Edytowane 18 Marca przez michall51
Langista Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca Przekaźnik pompy może nie do końca działać jak należy. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się