Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Black Avant 1.8T BFB 234km quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powodzenia życzę:)

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Współczuję przygód z silnikiem, oby już było wszystko cacy ;)

Opublikowano
Dnia 12.03.2017 o 09:20, Damiyc napisał:

Powodzenia życzę:)

Dzięki przyda się na chwilę obecną :):)

19 godzin temu, kupczak90 napisał:

Współczuję przygód z silnikiem, oby już było wszystko cacy ;)

Nie powiem głowica zjadła mi trochę nerwów i kasy :kwasny: Na chwilę obecną zrobione 300km z bardzo lekką nogą i jest ok. Niech te fatum głowicowe się skończy bo chcę podłubać trochę przy silniku.

Opublikowano (edytowane)

Dawno nic nie pisałem. Autko zrobiło już 1200km od naprawy i jest wszystko ok z glowica ale wyszły kolejne rzeczy.

Pierwsza to błąd p0011. Pada napinacz lancucha. Prawdopodobnie puscilo jakieś uszczelnienie i olej przelatuje przez zawor elektromagnes i wlewa się do wtyczki. Niby Niemiec zmieniał łańcuch i napinacz ale niestety założył tani bubel.20170407_172902-1152x648.jpg

Druga to pada palnik xenonu. Znów ten sam problem. Niemiec założył jakiś tani badziew. Prawa lampa zapala się i gaśnie zapala się i gaśnie. Palniki Philipsa już zamowione.

Trzecia zaczął umierać silnik tylnej wycieraczki. Rozebralem zawczasu i jeszcze trochę po śmiga ale trzeba myśleć o nowym. Widok wnętrza bezcenny ?20170324_173148-648x1152.jpg

Czwarta. Pękł zawor (ezektor chyba tak się nazywa). Na chwilę obecną sklejony. Czeka mnie zakup nowego.20170416_111634-1152x648.jpg

 

Edytowane przez Grzyb01
Opublikowano

Zaczynam zbierać graty do podłączenia prawgo smica. intercooler od 2.5 tdi kupiony. Od bex-a ceny kosmiczne. Teraz muszę dopasować od czegoś węże. 

20170513_132522-1152x648.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ruszyłem z montażem prawego smica od 2.5 tdi. Kilka osób było zainteresowanych montażem więc robię przy okazji fotorelacje.

Jest trochę żeźby z mocowaniem. Tak to wygląda u mnie.

20170613_191905-1152x648.jpg

Dwa nowe otwory na dole to samo trzeba zrobić w podluznicy. U góry nic nie pasuje w uchwycie. Ja wspawalem nowe mocowanie pod ori gwint po pompie sai. W uchwycie smica trzeba zrobić wycięcie na przewód z górnego węża. 

20170613_174010-648x1152.jpg

20170613_182238-648x1152.jpg

Dolny wąż zrobiłem tak. Ori wąż wycięty łuk i wystawiony 10cm rury z kwasiaka.

20170613_185249-1152x648.jpg

20170613_185419-1152x648.jpg

Zawor dv prawie pasuje. Nie będzie z nim wiele kombinacji

20170613_185554-648x1152.jpg

Górne rury mam już prawie połączone. Niestety dwa kolana 90 st to trochę za mało. Brak jeszcze jednego prostego łącznika i była by gitara. 20170613_204125-1152x648.jpg

Mniej więcej tyle mi zabrakło. 

20170613_204436-648x1152.jpg

Górny wąż w moim wykonaniu wygląda tak. Dwa kolana 90st 54mm. Rura z kwasiaka 54mm. 1 odcinek łączący dwa kolana 15cm drugi łączący kolano z prostym łącznikiem 10cm.

20170614_151317-648x1152.jpg

Rurka do Dv tak wygląda. Wersja tymczasowa. Wystarczy 10cm rurki 22mm. Podcisnienia do zaworu nie ruszalem wystarczyło w zupełności. 

20170614_185245-1152x648.jpg

Oczywiście wywaliłem pompę sai. Wersja dla ubogich. Żeby nie walilo checka trzeba podpiąć uniwersalny przekaźnik pod przewody elektryczne pompy. Ecu jest oszukany przez cewka przekaźnika. Przekaźnik przykreciłem pod lampa do jednego z mocowaniem pompy sai.

20170614_195848-648x1152.jpg

Standardowa zaślepka otworu. Ja zastosowałem nakrętki od wody mineralnej ??

20170614_195854-648x1152.jpg

Wyszło trochę krzywo ale wszystko na swoim miejscu.

20170614_195937-1152x648.jpg

Zostało kilka niepotrzebnych rzeczy ??

20170614_210047-1152x648.jpg

Na koniec zostaje wyciąć w kratce halogenu otwory.

Edytowane przez Grzyb01
Opublikowano

Dziś lacznik elastyczny powiedział pa pa. Ciężko było dziada wydostać. Ani jednej śruby nie dało się odkręcić i na złość żadna nie chciała się ukrecic. 20170616_141838-1152x648.jpg

po zabiegu ?

20170616_144250-1152x648.jpg

20170616_154352-1152x648.jpg

Przy okazji założyłem drl

aca30e80-9b2f-4541-811c-1cb6e2d554b2-1220x686.jpg

Opublikowano

Identyczna sytuacje miałem. Plecionka zerwana + puścił wieszak na środku, w czwartek zerwany dziś 7h żeby to ogarnąć bo katalizator jeszcze siedzi :) powodzonka

Opublikowano

Ja wyciagalem ta rurę bez demontazu kata. Masakra. Też mi zeszło ok 7h w garażu.  Najważniejsze że sytuacja opanowana nowe śruby z kwasiaka założone i nie powinno być problemów z odkreceniem przy zakładaniu DP.

Opublikowano (edytowane)

Dziś wystrugalem sobie tip-a ? Czekam jeszcze na gumowe łączniki i montaż. 20170714_122750-1152x648.jpg

Tip już w aucie :-)

20170718_154618-1036x1842[1].jpg

Mordę pomalowałem trochę na czarno

PicsArt_07-22-02.45.11-1526x859[1].jpg

Zaciski również zmieniły kolor

20170721_203022-1843x1037[1].jpg

Edytowane przez Grzyb01
Opublikowano

Dawno nic nie pisałem ? dziś ulepilem dp. 

Flansza wycinane z uszczelek received_1522787211131442.jpeg

received_1523009307775899.jpeg

Gniazda sondy z nakrętek tylnej piasty od malucha ?? +emulator

received_1532314986845331.jpeg

Mój ulep ?

received_1545800822163414.jpeg

received_1545801198830043.jpeg

 

 

Opublikowano
18 godzin temu, Grzyb01 napisał:

Dawno nic nie pisałem ? dziś ulepilem dp. 

Mój ulep ?

received_1545800822163414.jpeg

received_1545801198830043.jpeg

 

 

Nierdzewna czy zwykła stal?

Opublikowano (edytowane)

Rura z  nierdzewki a flansze z czarnej.

Edytowane przez Grzyb01
Opublikowano

Miło się ogląda postęp prac przy twoim aucie. Podstawa ogarnąć mechanicznie a potem wizualnie ;)

Opublikowano
7 godzin temu, Daniel96 napisał:

Miło się ogląda postęp prac przy twoim aucie. Podstawa ogarnąć mechanicznie a potem wizualnie ;)

Dzięki. Po wywaleniu kata autko zaczęło dymic na biało czego się spodziewałem. Regeneracja turbosprezarki przyszła szybciej niz myślałem ??. Plan jest na turbo od bex-a lub hybryda. Jutro obdzwonie warsztaty jeśli będzie ktoś pracował. Zostanie powoli myśleć o jakimś delikatnym programie i wtryskach od bex-a.

Opublikowano

Ja myślę nad jakimś programem do swojej b6 1.9 tdi 105km bo trochę za mało kucyków ?

Opublikowano

Kurczę, miałeś trochę przygód z tą głowicą... Mam nadzieję, że już nic jej nie będzie :) Powodzenia w modach, ładne autko :) Jako, że mody mechaniczne są bardzo fajne, ale zbytnio niewidoczne, czekam na mody wizualne :) Będę obserwował :)

Opublikowano
21 godzin temu, Daniel96 napisał:

Ja myślę nad jakimś programem do swojej b6 1.9 tdi 105km bo trochę za mało kucyków ?

Zawsze będzie mało ??? 

6 godzin temu, n0vy.pl napisał:

Kurczę, miałeś trochę przygód z tą głowicą... Mam nadzieję, że już nic jej nie będzie :) Powodzenia w modach, ładne autko :) Jako, że mody mechaniczne są bardzo fajne, ale zbytnio niewidoczne, czekam na mody wizualne :) Będę obserwował :)

Głowica jest ok. Turbo puszcza na bank zauważyłem przy montażu drugiego icka że znow pojawil się olej w dolocie. Cały dolot był czyszczony. Czy z zewnat bede cos robił nie wiem. Głównie chodzi mi o zdrową pokręcone serię. To ma być niepozorny czarnuch ???

Opublikowano

Panowie może trywialne pytanie ale po co jest downpipe ? :) jest to rura zamiast katalizatora jakiegoś wstępnego ?

Opublikowano (edytowane)

Zdublowany post

Edytowane przez Gac3k

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...