Damiyc Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Powodzenia życzęWysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
kupczak90 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Współczuję przygód z silnikiem, oby już było wszystko cacy
Grzyb01 Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Opublikowano 15 Marca 2017 Dnia 12.03.2017 o 09:20, Damiyc napisał: Powodzenia życzę Dzięki przyda się na chwilę obecną 19 godzin temu, kupczak90 napisał: Współczuję przygód z silnikiem, oby już było wszystko cacy Nie powiem głowica zjadła mi trochę nerwów i kasy Na chwilę obecną zrobione 300km z bardzo lekką nogą i jest ok. Niech te fatum głowicowe się skończy bo chcę podłubać trochę przy silniku.
Grzyb01 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Dawno nic nie pisałem. Autko zrobiło już 1200km od naprawy i jest wszystko ok z glowica ale wyszły kolejne rzeczy. Pierwsza to błąd p0011. Pada napinacz lancucha. Prawdopodobnie puscilo jakieś uszczelnienie i olej przelatuje przez zawor elektromagnes i wlewa się do wtyczki. Niby Niemiec zmieniał łańcuch i napinacz ale niestety założył tani bubel. Druga to pada palnik xenonu. Znów ten sam problem. Niemiec założył jakiś tani badziew. Prawa lampa zapala się i gaśnie zapala się i gaśnie. Palniki Philipsa już zamowione. Trzecia zaczął umierać silnik tylnej wycieraczki. Rozebralem zawczasu i jeszcze trochę po śmiga ale trzeba myśleć o nowym. Widok wnętrza bezcenny ? Czwarta. Pękł zawor (ezektor chyba tak się nazywa). Na chwilę obecną sklejony. Czeka mnie zakup nowego. Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez Grzyb01
Grzyb01 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 Zaczynam zbierać graty do podłączenia prawgo smica. intercooler od 2.5 tdi kupiony. Od bex-a ceny kosmiczne. Teraz muszę dopasować od czegoś węże.
Grzyb01 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Ruszyłem z montażem prawego smica od 2.5 tdi. Kilka osób było zainteresowanych montażem więc robię przy okazji fotorelacje. Jest trochę żeźby z mocowaniem. Tak to wygląda u mnie. Dwa nowe otwory na dole to samo trzeba zrobić w podluznicy. U góry nic nie pasuje w uchwycie. Ja wspawalem nowe mocowanie pod ori gwint po pompie sai. W uchwycie smica trzeba zrobić wycięcie na przewód z górnego węża. Dolny wąż zrobiłem tak. Ori wąż wycięty łuk i wystawiony 10cm rury z kwasiaka. Zawor dv prawie pasuje. Nie będzie z nim wiele kombinacji Górne rury mam już prawie połączone. Niestety dwa kolana 90 st to trochę za mało. Brak jeszcze jednego prostego łącznika i była by gitara. Mniej więcej tyle mi zabrakło. Górny wąż w moim wykonaniu wygląda tak. Dwa kolana 90st 54mm. Rura z kwasiaka 54mm. 1 odcinek łączący dwa kolana 15cm drugi łączący kolano z prostym łącznikiem 10cm. Rurka do Dv tak wygląda. Wersja tymczasowa. Wystarczy 10cm rurki 22mm. Podcisnienia do zaworu nie ruszalem wystarczyło w zupełności. Oczywiście wywaliłem pompę sai. Wersja dla ubogich. Żeby nie walilo checka trzeba podpiąć uniwersalny przekaźnik pod przewody elektryczne pompy. Ecu jest oszukany przez cewka przekaźnika. Przekaźnik przykreciłem pod lampa do jednego z mocowaniem pompy sai. Standardowa zaślepka otworu. Ja zastosowałem nakrętki od wody mineralnej ?? Wyszło trochę krzywo ale wszystko na swoim miejscu. Zostało kilka niepotrzebnych rzeczy ?? Na koniec zostaje wyciąć w kratce halogenu otwory. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Grzyb01
Grzyb01 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2017 Dziś lacznik elastyczny powiedział pa pa. Ciężko było dziada wydostać. Ani jednej śruby nie dało się odkręcić i na złość żadna nie chciała się ukrecic. po zabiegu ? Przy okazji założyłem drl
Frond Side Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Identyczna sytuacje miałem. Plecionka zerwana + puścił wieszak na środku, w czwartek zerwany dziś 7h żeby to ogarnąć bo katalizator jeszcze siedzi powodzonka
Grzyb01 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2017 Ja wyciagalem ta rurę bez demontazu kata. Masakra. Też mi zeszło ok 7h w garażu. Najważniejsze że sytuacja opanowana nowe śruby z kwasiaka założone i nie powinno być problemów z odkreceniem przy zakładaniu DP.
Grzyb01 Opublikowano 14 Lipca 2017 Autor Opublikowano 14 Lipca 2017 (edytowane) Dziś wystrugalem sobie tip-a ? Czekam jeszcze na gumowe łączniki i montaż. Tip już w aucie :-) Mordę pomalowałem trochę na czarno Zaciski również zmieniły kolor Edytowane 22 Lipca 2017 przez Grzyb01
Grzyb01 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2017 Dawno nic nie pisałem ? dziś ulepilem dp. Flansza wycinane z uszczelek Gniazda sondy z nakrętek tylnej piasty od malucha ?? +emulator Mój ulep ?
Karol1997 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 18 godzin temu, Grzyb01 napisał: Dawno nic nie pisałem ? dziś ulepilem dp. Mój ulep ? Nierdzewna czy zwykła stal?
Grzyb01 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2017 (edytowane) Rura z nierdzewki a flansze z czarnej. Edytowane 24 Grudnia 2017 przez Grzyb01
Daniel96 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Miło się ogląda postęp prac przy twoim aucie. Podstawa ogarnąć mechanicznie a potem wizualnie
Grzyb01 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2017 7 godzin temu, Daniel96 napisał: Miło się ogląda postęp prac przy twoim aucie. Podstawa ogarnąć mechanicznie a potem wizualnie Dzięki. Po wywaleniu kata autko zaczęło dymic na biało czego się spodziewałem. Regeneracja turbosprezarki przyszła szybciej niz myślałem ??. Plan jest na turbo od bex-a lub hybryda. Jutro obdzwonie warsztaty jeśli będzie ktoś pracował. Zostanie powoli myśleć o jakimś delikatnym programie i wtryskach od bex-a.
Daniel96 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Ja myślę nad jakimś programem do swojej b6 1.9 tdi 105km bo trochę za mało kucyków ?
n0vy.pl Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Kurczę, miałeś trochę przygód z tą głowicą... Mam nadzieję, że już nic jej nie będzie Powodzenia w modach, ładne autko Jako, że mody mechaniczne są bardzo fajne, ale zbytnio niewidoczne, czekam na mody wizualne Będę obserwował
Grzyb01 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 21 godzin temu, Daniel96 napisał: Ja myślę nad jakimś programem do swojej b6 1.9 tdi 105km bo trochę za mało kucyków ? Zawsze będzie mało ??? 6 godzin temu, n0vy.pl napisał: Kurczę, miałeś trochę przygód z tą głowicą... Mam nadzieję, że już nic jej nie będzie Powodzenia w modach, ładne autko Jako, że mody mechaniczne są bardzo fajne, ale zbytnio niewidoczne, czekam na mody wizualne Będę obserwował Głowica jest ok. Turbo puszcza na bank zauważyłem przy montażu drugiego icka że znow pojawil się olej w dolocie. Cały dolot był czyszczony. Czy z zewnat bede cos robił nie wiem. Głównie chodzi mi o zdrową pokręcone serię. To ma być niepozorny czarnuch ???
Gac3k Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Panowie może trywialne pytanie ale po co jest downpipe ? jest to rura zamiast katalizatora jakiegoś wstępnego ?
Gac3k Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) Zdublowany post Edytowane 28 Grudnia 2017 przez Gac3k
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się