Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ASN Przepływka


Robero321

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak sprawdzić przepływkę w VCDSie które bloki posprawdzać i jakie wartości powinna mieć?

Co jakiś czas wywali mi błąd przepływki, coś może jeszcze powodować jej błąd jakieś podciśnienie lub coś w tym stylu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdzałem przez Vagcom 3.11. Blok silnika grupa 3 i robisz próbę dynamiczną tj. od 1,5 tys obrotów do odcięcia (ok 6300 obr/min) na 3 biegu i patrzysz głównie na Mass Flow g/s gdzie maksymalna wartość przy najwyższych obrotach powinna stanowić ok 80% wartości mocy silnika czyli 220 km * 80% = ok 176 (g/s). Przynajmniej tak wynika z teorii jakich naczytałem się na różnych forach. Jak coś zrób też logi i wstaw na forum linka przez VAGLOG - logi są bardziej czytelne, ja swoje wstawiłem tutaj na forum kilka dni temu ale na razie nikt nie ocenił także chętnie porównam z Twoimi logami.

Miałem kiedyś problem z przepływką w poprzednim a4 b5 2,8 ACK - potrafiło trząść autem przy przyspieszaniu i na wolnych obrotach, i pomogło przeczyszczenie tego czujnika benzyną, ważny jest też czysty filtr powietrza.

Edytowane przez tomgrom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba zaraz wsiądę i pokombinuje jak by tylko trzęsło to by było super.

Dzisiaj dwa razy zgasł na skrzyżowaniu przy skręcie i na dojeździe do korka.

o ile na dojeździe to żadna filozofia opanować wóz o tyle na skrzyżowaniu to walka z potworem który chce Cię zabić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASN po logach wnioskuję, ze u mnie przepływka zdrowa ale w ACK 2,8 miałem tak zasyfioną przepływkę (te druciki w środku), że też potrafił mi zgasnąć, po przeczyszczeniu objawy ustąpiły więc może u Ciebie czyszczenie też by pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druciki w środku ?

Znaczy odkręcałeś te śmieszne śrubki z na torxa z bolcem na środku i wyjmowałeś sam czujnik z obudowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw błędy jakie zapisał VAG i wrzuć je tutaj.

Dopiero później będziemy dywagować na temat tego co się rzeczywiście mogło stać :)

Edytowane przez damian92x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odkręcałem te śrubeczki, druciki powinny być czyste bez nalotu, u mnie byłó aż grubo brudu, po wyjęciu tego czujnika miałem dobry dostęp do tych drucików i wyczyściłem je zamoczonymi w benzynie patyczkami do uszu - dobrze się sprawdzają bo są miękkie a do tych drucików trzeba delikatnie podchodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam sprawno przepustke w razie w?

Sorka zle odczytalem przez alko. Tobie chodzi o przeplywke a ja mam przepustnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw błędy jakie zapisał VAG i wrzuć je tutaj.

Dopiero później będziemy dywagować na temat tego co się rzeczywiście mogło stać :)

Błąd to P0101 i z tego co mi wiadomo to są trzy interpretacje tego błędu wszystkie odnoszące się do przepływki i w zasadzie wszystkie mówiące to samo na 3 różne sposoby

- Miernik masy powietrza (G70) niewiarygodny sygnał

- Sensor przepływu masy powietrza (G70): Implausible Signal

- Miernik G70 masy powietrza. Niedopuszczalna wartość sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić przepływkę możesz tak jak kolega napisał przy pomocy logów dynamicznych. Spróbuj odłączyć przepływkę całkowicie, skasuj błędy i pojeździj autem. Zobaczymy czy nadal auto będzie miało takie same objawy.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...