Marko A4 0 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam... Od pewnego czasu po zapaleniu auta, gdy silnik jest zimny,zauwazylem ze nie chodzi rownomiernie tak jakby pracował na jeden gar. Objawy trwaja około 3 minut i tylko na zimnym silniku.Ja podejrzewam ze moze to byc wtrysk.Czy spotkal sie ktos moze z podobnym przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Witam... Od pewnego czasu po zapaleniu auta, gdy silnik jest zimny,zauwazylem ze nie chodzi rownomiernie tak jakby pracował na jeden gar. Objawy trwaja około 3 minut i tylko na zimnym silniku.Ja podejrzewam ze moze to byc wtrysk.Czy spotkal sie ktos moze z podobnym przypadkiem? zrob logi statyczne, grupy 013 na zimnym i cieplym silniku. sadze ze to problem niedzialajacych swiec zarowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasera 0 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgadzam sie z Musashi. Miałem podobny problem, z tym,że kilka sekund silnik pracował nierówno. w piątek wymieniłem świece (komplet) i już wszystko w porządku. jeśli nigdy nie miałeś wymienianych świec, to lepiej pojedź do profesjonalistów,żeby je wymienili - u mnie były tak zapieczone,ze schodziły z gwintem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:campino:. 1 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Jak przedmówcy pisali primo po pierwsze sprawdź ewętualnie wymień świece po drugie podczep pod Vaga i sprawdź kąt wtrysku. A jak tak nierówno pracuje to dymi jakoś nadmiernie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 podczep pod Vaga i sprawdź kąt wtrysku. w PD?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko A4 0 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 tak tez chyba zrobie, i wymienie swiece, i zrobie te logi, bo co do kopcenia .:campino:. to zadymi tylko przy rozruchu na taki kolor niebieskobiały, a potem jest juz normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 podczep pod Vaga i sprawdź kąt wtrysku. w PD?? w PD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 I jak udało się rozwiązać problem bo u mnie jest tak samo silnik jak jest zimny to chodzi nierówno, troszke się trzęsie jak osiągnie mniej więcej 80 stopni to już chodzi równo. Dodam że odpala bez najmniejszego problemu na zimnym i ciepłym. Zrobilem log kanału 13 na zimnym i ciepłym. Na ciepłym wszystko jest ok (poniżej) natomiast na zimnym na 1,3 i 4 cylindrze jest około -1 a na drugim cylindrze +2,99 czyli maksymalna wartość. Czy to oznacza że pompka do wymiany?? Tylko dlaczego po nagrzaniu wszystko jest ok?? Czy może padla świeca żarowa na drugim cylindrze?? Proszę o pomoc w diagnozie Log po nagrzaniu silnika: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 jarol zrob 023 i 018 [na jalowym] i poczytaj : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t35059.0.html;highlight=a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 jarol zrob 023 i 018 [na jalowym] i poczytaj : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t35059.0.html;highlight=a Znam ten temat tylko u mnie sprawa wygląda troszke inaczej silnik troszke się trzęsie jak jest zimny, a jak się nagrzeje to już jest wszysko ok i logi też wychodzą ok. Poniżej wklejam logi najpierw zaraz po odpaleniu jak silnik jest zimny: 013 zimny 023 zimny 007 zimny 018 zimny A teraz logi ciepłego silnika: 013 ciepły 023 ciepły 007 ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Rzeczywiście róznice spore miedzy zimnym i ciepłym Ciekawe co na to Spanky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Rzeczywiście róznice spore miedzy zimnym i ciepłym Ciekawe co na to Spanky No są spore na zimnym korekcje są całkowicie rozjechane i nie ma co się dziwić że trzęsie silnikiem. Tylko to jest ciekawe bo na ciepłym jest praktycznie idealnie. Świece żarowe też raczej wykluczam bo silnik chodzi tak nierówno przez 5 minut od odpalenia. Czy to może być wina pompowtryskiwaczy a dokładnie tego jednego na drugim cylindrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton 0 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Witam wszystkich. Powiedzcie mi czy to normalne,że kontrolka świec zapala się tylko na 3sek przy -2C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 no tak to sa świece szybkiego grzania ale ja zawsze czekam 10 sek jak jest zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tklimczak 0 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 jak można to się podłączę - co jaki czas powinno się wymieniać świece żarowe? Jakie byście polecili i czy są drogie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się