Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik G2/G62


fibol

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy czujnik temperatury ma wpływ na skakanie obrotów od 1000 w dół co nieraz rzadko powoduje gaśnięcie silnika. Wiem że w jednym czujniku są zamknięte dwa. Jeden jest na zegar a drugi na sterownik silnika. Komp nic nie powoduje na zegarach jest równo 90 na climatroniku 92. Szarpania obrotami były do temp 90 tylko na biegu jałowym. Jak jadę żadnych skoków obrotów niema, dodam że skrzynia tiptronik silnik AJM. Wymieniłem czujnik temp. paliwa i obroty dalej skaczą ale tylko do temp 65-70 potem jest spokój. Jestem po wymianie pompowtrysków i listy myślałem że to to ale dalej skaczą obroty. Podmieniłem pompę vakum i też nic. Na kompie wszystkie parametry w/w części ok korekty czas otwarci itp. Znalazłem filmik gdzie skakanie obrotów jest podobne u mnie jet bardziej dynamiczne w dół:

Zastanawiam się czy przypadkiem ten czujnik co idzie na sterownik nie jest walnięty wymieniałem go w tamtym roku i tak analizując objawy chyba zaczęły sie krótko po wymianie ( zamiennik). Może ktoś miał już takie problemy i może coś poradzić będę wdzięczny.

Audi A4 silnik 1.9 TDi AJM skrzynia Tiptronic

Edytowane przez fibol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem identycznie. Temperaturę na blat jak i do sterownika wskazywał dobrą, ale obroty falowały. Z tym, że u mnie wyrzucało błąd. Za czujnik febi zapłaciłem coś około 30zł więc dużo nie stracisz jak wymienisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...