ThonaR Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie. Pisząc kilka miesięcy temu swojego pierwszego posta na tym forum, napisałem, że mam nadzieje kupić kiedyś Audi. No i marzenie się spełniło Po dwumiesięcznych poszukiwaniach udało mi się znaleźć egzemplarz warty uwagi. Pod uwagę brałem tylko benzynkę a mianowicie 1.8T ewentualnie 2.0. Po oględzinach dwóch egzemplarzy z silnikiem 1.8T ( które nie spełniały moich wymagań ) trafiłem na takie oto autko, które po dokładnym sprawdzeniu - kupiłem. Audi A4 B6 Rok : 2002 Pojemność : 2.0 ALT Kolor lakieru : LY7W Skrzynia : FJP Przebieg podczas zakupu : 165633 Autko posiada następujące wyposażenie : * Klimatronik * Immobilizer * Tempomat * Podłokietnik * 2 x elektryczne szyby * Elektryczne lusterka * ABS * ESP * ASR * Czujniki parkowania * 6 poduszek powietrznych Autko sprowadzone z Holandii, z książką serwisową i dokumentami. Ostatni wpis w książce jest z grudnia 2015 roku przy przebiegu 155590km. Audi serwisowane tylko w ASO (mam całą teczkę papierów). Autko zostało dokładnie sprawdzone na stacji diagnostycznej gdzie pracuje znajomy diagnosta. Pod osłonami silnika i skrzyni susza tzn. żadnych wycieków. Wszystko suchutkie i takie jak być powinno. Zawieszenie jak i układ hamulcowy sprawny. Badanie miernikiem lakieru oraz komputerem także wypadły pozytywnie. Co do planów : Nie mam raczej w planach robienia różnego rodzaju "tuningów" ani rzeczy temu podobnych. Na pierwszym miejscu chciałbym utrzymywać samochód w pełnej sprawności technicznej tzn. silnik, zawieszenie, hamulce itp. aby samochód był bezpieczny dla mnie jak i dla pozostałych uczestników ruchu drogowego. Na drugim miejscu - Na wiosnę przyszłego roku chciałbym oddać autko do odświeżenia tzn. pranie i czyszczenie wnętrza, odświeżenie plastików, felg oraz lakieru. Autko ma już 14 lat, więc jakieś ryski i leciutkie obdarcia są widoczne. Na prawym nadkolu ( dokładnie na rancie ) widocznie jest leciutkie wgniecenie ale to też ogarnę na wiosnę przy polerce lakieru. Teraz troszkę o pierwszych wrażeniach Porównując autko do mojego poprzedniego ( opel astra F 1992r ) to niebo a ziemia. W środku cichutko, żadnych stuków, miejsca mnóstwo - także jestem pod bardzo dużym wrażeniem. Jeszcze kilka słów o silniku, dlaczego akurat 2.0 ? Pod uwagę brałem tylko benzynę. 1.6 odpadło bo wydaje mi się za słabe na tak duże auto. Szukałem 1.8T ale jak pisałem wcześniej oglądałem 2 egzemplarze i nie odpowiadały mi. Później się trafił ten 2.0 i już został. Znam opinie o tym silniku, które krążą w internecie, ale mimo to postanowiłem go kupić, bo myślę, że przy dobrym serwisowaniu długi mi posłuży. Silniczek chodzi bardzo cicho, równo, przyspiesza od samego dołu bardzo fajnie. Przejechałem na dzisiejszy dzień 1190 km i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ubytku oleju nie zauważyłem (może jest ciut mniej na bagnecie ale "ciut" ). Kilka zdjęć autka : Mały filmik na szybko https://youtu.be/2lbC0CqQ0_U Edytowane 7 Września 2016 przez ThonaR
TomOskroba Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Zdjęcia nie działają. zgadza się. ile ogólnie wydałeś za wszystko ?
ThonaR Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 Zdjęcia poprawiłem, mam nadzieje, że teraz działają. Zdjęcia nie działają. zgadza się. ile ogólnie wydałeś za wszystko ? Za sprawdzenie na stacji diagnostycznej - 50 zł, natomiast badanie miernikiem było gratis bo miernik dobrego kolegi Co do ceny autka to 16.500 zł
rafal_sz85 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Autko bardzo ładnie się prezentuje, kolor powiedziałbym ponadczasowy i utrzymany w niezłym stanie. Poza tym felgi R15 rządzą !!! fajnie wyglądają i opony do nich nie kosztują majątku nie wspominając że na takich kołach jednak jak by nie było pali najmniej
TomOskroba Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) ładna troche boli bo ja za swoje 2.0 w sedanie dałem rok temu 19.500 z tym że już na gotowo wszystko porobione: sprzęgło, skrzynia, rozrząd. no ale cóż, ceny spadają z tymi R15 to bym nie przesadzał, R16 to optymalny rozmiar ;P a odnośnie oleju to zobaczysz jeszcze jak zasysa pochwal się zużywalnością oliwy po jakimś czasie pzdr Edytowane 7 Września 2016 przez TomOskroba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się