Inventisto Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 witam. właśnie jestem na etapie remontu mojego 3.2 auk po zatarciu (tak kupiłem świadomie? jako iż jedna tuleja była zatarta kupiłem cały dół silnika bez glowic złożony w dobrym stanie. glowice poszły do regeneracji szlify itd. także niebawem biorę się za składanie i zastanawiam się co było by dobrze przy tej okazji wymienić oprócz uszczelek. slizgi na napinaczach mają delikatne rowki od łańcucha takie na pol milimetra. napinacz łańcucha na jednej głowicy nie wyciska się tak jak na drugiej (może przez to że ciśnienia nie ma) tu pytanie jak sprawdzic takie napinacze. jak sprawdzic czy łańcuch się dalej nadaje do użytku czy lepiej wymienić. czy da się wymienić same te plastiki na napinaczach czy trzeba całe napinacze? jak ustawić rozrząd, czy wystarczy założyć blokady i założyć łańcuch tak jak pasuje czy są jakies znaki? te kola na wałach połączone z zebatkami zebatkami widzę że się kręcą do okola:/ ob co chodzi z tymin napinsczami wadliwymi, słyszałem że coś można przerobić żeby były wytrzymalsze.. I na co jeszcze zwrócić uwagę jestem amatorem więc czerpie wiedzę z forów.. z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc..
radekrp90 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Ślizgi i napinacze polecam wymienić. Są chyba nawet zamienniki FEBI, w BMW zdają egzamin więc tu też może będzie OK ale ja jednak bym zainwestował w ASO. Napinacze "poprawiało" się chyba zaworkami zwrotnymi ale to niech napiszą lepiej inni, bo się dokładnie nie orientuję. Ustawiasz na blokadach - nic więcej, zgodnie z instrukcjami jakie dodawałem w poprzednim temacie.
Inventisto Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) zastanawiam się tylko czy nie były już może wymieniane na te lepsze bo silnik ma 200tys km a plastiki są tylko delikatnie stratę. może da się jakos rozpoznać czy to te stare wadliwe czy może już nowe?? Edytowane 8 Września 2016 przez Inventisto
radekrp90 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Nie powinny mieć pęknięć i śladów zużycia. Silnik nawet bez oleju nie może mieć luźnego łańcucha. To jedyne co mi przychodzi na szybko do głowy. Edytowane 8 Września 2016 przez radekrp90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się