Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] proszę o nr części zawieszenia tylnego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

wykończyłem gumy (tuleje metalowo-gumowe) w tylnym zawieszeniu (efekt jazdy z niesprawnym amortyzatorem).

Amorek wymieniony ale, teraz jak wjadę w dziurę to słyszę z tyłu głuche uderzenia.

jaki ta część ma numer, szukam w sklepie foty i nie bardzo wiem czego mam tam szukać.

(w książce Audi A4 sam naprawiam na stronie 172 jest rysunek i na nim ta część ma nr 10)

Opublikowano

Czy ta częśc jest na tym rysunku?

zawieszenieao6.jpg

Opublikowano

jest!!!

na tym rysunku ma nr 11

Opublikowano

8D0501541D

W modelach z zawieszeniem na złe drogi "heavy duty suspension" 8D0501541A

Czy masz takie zawieszenie możesz sprawdzić w kodach wyposażenia.

Opublikowano

dzięki Yeloo sprawdzę ale podejrzewam że nie mam heavy duty suspension. Jeździłem na wylanym amorku jakieś 200 km i stało się...

Aha jaki kod ma heavy duty suspension. sprawdziłem w kodach wyposażenia i nie ma tam takiego wyrażenia, tylko kody

Opublikowano

U Ciebie będzie 8D0501541D czyli np. Lemforder o numerze 17705.

Pzdr.

Opublikowano

witam

wykończyłem gumy (tuleje metalowo-gumowe) w tylnym zawieszeniu (efekt jazdy z niesprawnym amortyzatorem).

Amorek wymieniony ale, teraz jak wjadę w dziurę to słyszę z tyłu głuche uderzenia.

jaki ta część ma numer, szukam w sklepie foty i nie bardzo wiem czego mam tam szukać.

(w książce Audi A4 sam naprawiam na stronie 172 jest rysunek i na nim ta część ma nr 10)

Wątpię, że siadł ten silentblok. Ta część jest praktycznie niezniszczalna i nawet 20 tysięcy km z uszkodzonym amorkiem nie powinno jej uszkodzić, stawiam na coś innego.. np. źle poskładany amortyzator.

Opublikowano

witam

wykończyłem gumy (tuleje metalowo-gumowe) w tylnym zawieszeniu (efekt jazdy z niesprawnym amortyzatorem).

Amorek wymieniony ale, teraz jak wjadę w dziurę to słyszę z tyłu głuche uderzenia.

jaki ta część ma numer, szukam w sklepie foty i nie bardzo wiem czego mam tam szukać.

(w książce Audi A4 sam naprawiam na stronie 172 jest rysunek i na nim ta część ma nr 10)

Wątpię, że siadł ten silentblok. Ta część jest praktycznie niezniszczalna i nawet 20 tysięcy km z uszkodzonym amorkiem nie powinno jej uszkodzić, stawiam na coś innego.. np. źle poskładany amortyzator.

Polskie dziury nie takie elementy są w stanie zepsuć - bynajmniej trzeba dobrze sprawdzić te tuleje.

Podejrzewam że przy zmienie amorka opadło zawieszenie na tyle że naderwało już starą gumę w tuleji poczym szybko sie zerwała.

Opublikowano

Dokładnie stało się tak, jak abadur napisał.

Ta tuleja o której mowa rozdzieliła się na dwie części. cienka tuleja aluminiowa zapieczona w otworze belki, oraz cała gumowa reszta która sobie po prostu wyleciała.

Z wyjęciem tej zapieczonej wierzchniej warstwy trochę się mechanik natrudził... (przecinak, młotek, duża śruba i różne klucze). Jak już tą tuleje zmasakrował i wyjął to znowu ta nowa nie chciała wejść (znowu specjalny patent z jego specjalnym ściągaczem)

Sam bym tego nie zrobił.

Teraz z tyłu jest cisza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...