macsyl 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 witam pytanko mam poniewarz niedawno wymieniałem tarcze tył a co za tym idzie łozyska tez i tak wymieniłem ze teraz po przejechaniu 5tys km chucza jak kolejka skm z jaka siła sie powinno dokrecic łozysko zeby wszystko było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomato 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 A posmarowałeś to łożysko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macsyl 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 no oczywiscie nawet jakis specjalny smar mi sprzedali jestem pewien ze za lekko je przykręciłem stąd muj problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomato 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Wpisz na google lub nawet tu na forum gdzieś była książka Audi A4 sam naprawiam.pdf Powinieneś ściągnąc bez trudu . Odpowiedź jest na stronie 171 :> Jak dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek21150 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 jesli tam sa łożyska stożkowe to musisz dokrecic malutka siła,kluczem dokrecasz nakretke w ten sposób regulujesz luz. pokrecisz kołem i puknij pare razy w opone tak by łożysko sie ułozyło a nastepnie sprawdz luz reczne. musi byc minimalny luzik wtedy jest ok. jak chucza Ci łozyska to możesz juz wstawic sobie nowe bo napewno dokreciłes za mocnoa stożkowego łozyska nie mozna dokrecic do oporu(czesto zdaza sie w łozysku stozkowym że nakretka jest prawie luzna, na to przychodzi koronka i zawleczka i jest ok.pozdro :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 jesli tam sa łożyska stożkowe to musisz dokrecic malutka siła,kluczem dokrecasz nakretke w ten sposób regulujesz luz. pokrecisz kołem i puknij pare razy w opone tak by łożysko sie ułozyło a nastepnie sprawdz luz reczne. musi byc minimalny luzik wtedy jest ok. jak chucza Ci łozyska to możesz juz wstawic sobie nowe bo napewno dokreciłes za mocnoa stożkowego łozyska nie mozna dokrecic do oporu(czesto zdaza sie w łozysku stozkowym że nakretka jest prawie luzna, na to przychodzi koronka i zawleczka i jest ok.pozdro :> i tu masz wyczerpującą odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 z jaka siła sie powinno dokrecic łozysko zeby wszystko było ok Nie da się tego dokładnie określić w Nm. Dokręcasz obracając kołem do momentu, kiedy podkładka dociskowa da się jeszcze ruszyć. Jeśli przejechałeś 5kkm na za mocno dokręconych (za luźne byś chyba wyczuł po zarzucaniu tyłu), to pomoże tylko wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macsyl 0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 ok dzieki wszystim za podpowiedzi teraz musze kupic nowe łozyska i wymienic ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Przykrec kolo,dokrecaj do momentu az skasujesz luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się