sułek123 0 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Witam. Proszę o analizę logów http://vaglog.pl/log_278102.html Turbo mam wyczyszczone wszystko ładnie chodzi. Na BS sztanga chodzi około 2 cm a i tak łapie tryb awaryjny. N75 zamieniany z N18---> zero różnicy, wężyki wymienione. Gdzie mam jeszcze szukać ? link poprawiony ;] Edytowane 13 Września 2016 przez sułek123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Popraw link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Przy regulacji sztangi nikt nie grzebał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Pierscien dobrze zalozony po czyszczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sułek123 0 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Sztanga na 100% nie ruszana na fabrycznym ustawieniu jest zamazane farbą. Co do pierscienia to mam 99% pewności, że jest dobrze założony, bo gdzieś wyczytałem, że jak grucha podciąga to dobija do tego zderzaka. Tylko teraz pytanie czy można go tak założyć, że przy podciąganiu dobija do zderzaka, ale przy opuszczaniu nie opuszcza do końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) n75 coraz bardziej wysterowuje zeby zbijac a cisnienie rosnie tak jakby byl na odwrot załozony wlasnie pierscien Edytowane 13 Września 2016 przez Mauros88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sułek123 0 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 ;/ no to czeka mnie rozbiórka turbo - "czysta przyjemność" ;p sprawdzę to w weekend i dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 jak nie dawno sciagales turbo to nie bedziesz miec problemu ze zdjeciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Kolego to nie jest raczej wina źle założonego pierścienia, ładowało by wtedy cały czas 1,5 aż do notlaufa. Ale dla pewności zrób loga 11 na odpiętym wężyku od gruszki.Kierownice ustawione są wtedy na minimalne doładowanie. Jak będzie przeładowywać to znaczy,że pierścień założony źle, ale naprawdę szczerze wątpie. Turbinki VNT15 mają lekkie overboosty, bo strasznie szybko się wkręcają, może grucha już nie domaga i n75 nie może wysterować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 @UP AFN miały montowane GT1749 od garrett'a Może te też miały lekkie overboosty, bo też są na łożysku ślizgowym z tym że posiadają większe wirniki. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sułek123 0 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Panowie problem rozwiazany, winny byl jednak zle zalozony pierscien. Dokladnie to byl odwrocony o 180 stopni I lopatki mialy duzy zakres pracy, ale nie dobijaly do tego zderzaka na turbinie Autko zapierdziela az milo Dzieki za pomoc, czlowiek uczy sie na bledach ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 A nie mowilem Dobrze ze problem rozwiazany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa692 0 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Podepnę się pod temat Witam. Samochód posiadam już dwa lata i od początku czułem że jakby turbo późno wstawało. Mam prośbę o przeanalizowanie log 011 oraz 003 gdyż nie znam się na tym kompletnie. Z tego co mi się wydaję to dawkę coś tnie. Jeżeli będą inne logi potrzebne postaram się szybko je zrobić. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log_278770.html 011 http://vaglog.pl/log_278771.html 003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Geometria do przejrzenia ew turbina do przeczyszczenia bo widac ze sie scina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa692 0 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Geometria do przejrzenia ew turbina do przeczyszczenia bo widac ze sie scina Turbina regenerowana pół roku temu, a co sądzisz o dawce? dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Turbo wstaje tak samo jak przed regeneracją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 to nie jest dawka tylko ilosc powietrza zasysanego przez turbine. Wpierw dojdz do ladu z doladowaniem pozniej zajmij sie przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa692 0 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Turbo wstaje tak samo jak przed regeneracją? dokładnie tak turbo reaguje jak przed regeneracją. mam pytanie odnośnie przeładowania. Czy szkodzi to na coś? można z tym jezdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Turbo wstaje tak samo jak przed regeneracją? dokładnie tak turbo reaguje jak przed regeneracją. mam pytanie odnośnie przeładowania. Czy szkodzi to na coś? można z tym jezdzic? Znam ludzi którzy jeżdżą tak latami i nic się nie dzieje, jednak prędzej czy później może rozerwać dolot w którymś miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa692 0 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Turbo wstaje tak samo jak przed regeneracją? dokładnie tak turbo reaguje jak przed regeneracją. mam pytanie odnośnie przeładowania. Czy szkodzi to na coś? można z tym jezdzic? Znam ludzi którzy jeżdżą tak latami i nic się nie dzieje, jednak prędzej czy później może rozerwać dolot w którymś miejscu. a szkodzi to bardzo na turbo? czy ukł. korbowo-tłokowy? to nie jest dawka tylko ilosc powietrza zasysanego przez turbine. Wpierw dojdz do ladu z doladowaniem pozniej zajmij sie przeplywka ale mówisz o logu 011 ten ostatni parametr? myślałem że to dawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się