Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknie ON z filtra paliwa


zyla

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.Mam taki problem,że po wymianie filtra paliwa zaczęło mi cieknać z przeplywomierza. wymienilem oringi na nowe,nowe znowu na nowe i dalej cieknie. Coś źle mam zabezpieczone tutaj?:
e3a915718472238e75712c9d382d2b9b.jpg

Na tym przepływomierzu mam dwa oringi w tych rowkach. Co może być przyczyną?

Może być,że filtr paliwa jest zły? To co wchodzi przepływomierz jest np za głębokie?

Edytowane przez zyla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega to nie żaden przepływomierz tylko zaworek pełniący rolę podgrzewacza paliwa. Jakiej firmy masz filtr założony ? Zaworek dużo nie kosztuje i wymień na nowy z filtrem dobrej marki Knecht lub Mann i problem zniknie.

Numer zaworka: 1J0127247A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworki podgrzewacza są w dwóch rozmiarach ( chodzi o średnice części na której są o-ringi uszczelniające ) i tak samo są dwa rodzaje filtrów z mniejszym i większym otworem do którego przylegają uszczelniacze .

Musisz zmierzyć te dwa wymiary czy są odpowiednie dla zapewnienia szczelności.

Miałem taki przypadek tylko w drugą stronę i zaworka nijak się nie dało wcisnąć w gniazdo filtra :P

Po zakupie odpowiedniego filtra albo zaworka problem znika :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega to nie żaden przepływomierz tylko zaworek pełniący rolę podgrzewacza paliwa. Jakiej firmy masz filtr założony ? Zaworek dużo nie kosztuje i wymień na nowy z filtrem dobrej marki Knecht lub Mann i problem zniknie.

Numer zaworka: 1J0127247A

Filtr mam knecht KL147D, a zaworek 127 247A
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po numerkach Ci nic nie powiem , bo nie mam jak i gdzie sprawdzić :P

Wymontuj zaworek , suwmiarka w rękę i będziesz wiedział czy jest problem , a jak będzie to z problem w ręce do sklepu niech dobierają aż będzie pasowało :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do BKE idzie to samo co do AWX/AVF, czyli wygląda, że filtr i zaworek jest ten co trzeba. A o-ringi dobrze założone, były zmienione razem z filtrem ? Kolejność ma znaczenie - czarny niżej, niebieski wyżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...