ajax 1 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ehh kolego, uzywaj akapitow - latwiej sie czyta Ale do rzeczy! Twoje przypadlosci to zapowietrzony uklad ( dlatego temperatura rosnie do 104 stopni ) i nie ori termostat ktory powoduje spadki temperatury przy wyzszych predkosciach ( pogon samochod na drugim biegu do 6,5k jak bedzie nagrzany i obserwuj temperature.... prawdopodobnie spadnie ponizej 80 stopni ) Wskaznik na blacie reaguje w zakresie +/- 10 stopni.... powinien pokazac 104 stopnie ( np. wskazujac 100 ) Latem prawdopodobnie silnik sie zagotuje... Jaki plyn zalany? Kto go zalewal i odpowietrzal? A teraz tradycyjnie, po raz setny! JAK TERMOSTAT TO TYLKO ORI TEMP NA BLACIE 90 TEMP NA KLIMATRONIKU 89-93 STOPNIE NIEZALEZNIE OD STYLU JAZDY I POGODY Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ljedrzejczak 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Termostat wymieniałem sam, kupilem zamiennik bo w sklepie nie mieli ORI Układ zalany jest plynem g12+ i jak w takim razie odpowietrza sie ten układ, u mnie po zsunięciu przedowu od nagrzewnicy nie wydostawao sie powietrze tylko płyn , przy ustawienieu na klimatroniku temeperatury na max (HI) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Termostat wymieniałem sam, kupilem zamiennik bo w sklepie nie mieli ORI Układ zalany jest plynem g12+ i jak w takim razie odpowietrza sie ten układ, u mnie po zsunięciu przedowu od nagrzewnicy nie wydostawao sie powietrze tylko płyn , przy ustawienieu na klimatroniku temeperatury na max (HI) a wszyscy piszą, że jak termostat to tylko ORI :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Termostat wymieniałem sam, kupilem zamiennik bo w sklepie nie mieli ORI Układ zalany jest plynem g12+ i jak w takim razie odpowietrza sie ten układ, u mnie po zsunięciu przedowu od nagrzewnicy nie wydostawao sie powietrze tylko płyn , przy ustawienieu na klimatroniku temeperatury na max (HI) a wszyscy piszą, że jak termostat to tylko ORI :gwizdanie: niekoniecznie. moze byc Wahler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Termostat wymieniałem sam, kupilem zamiennik bo w sklepie nie mieli ORI Układ zalany jest plynem g12+ i jak w takim razie odpowietrza sie ten układ, u mnie po zsunięciu przedowu od nagrzewnicy nie wydostawao sie powietrze tylko płyn , przy ustawienieu na klimatroniku temeperatury na max (HI) a wszyscy piszą, że jak termostat to tylko ORI :gwizdanie: niekoniecznie. moze byc Wahler bo Wahler robi dla ORI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 No proszę A mnie ktoś pouczał, że Wahler to nie ori :> Więc jak to jest fatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 No proszę A mnie ktoś pouczał, że Wahler to nie ori :> Nie wiem czy jedynym, ale Wahler jest dostawcą tzw. OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 witam a ja powiem jak jest u mnie po wymianie na termostat Wahler temperatura na blacie 90c na klimatroniku kanał51 dochodzi do 105c ,zły jak nic postanowiłem wymienić na ori i co dalej jest tak samo płyn g12+na vagu pokazuje tak samo jak na klimatroniku ,odpowietrzane kilka razy i jest zawsze to samo,ogrzewanie działa,ale co mnie dziwi ubywa mi troszeczke płynu i węże wydają mi się jakieś takie spuchnięte? co to może być.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 to własnie może być zapowietrzony układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ljedrzejczak 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 ale jak skutecznie odpowietrzyć to nikt nie napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierszcz30 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam . Też niedawno wymieniłem termostat na ori na 49 i na blacie 90 a na 51 kanale 97 i też nie jestem pewien czy tak może być . A druga sprawa to że w zbiorniczku wyrównawczym mam cały czas zimny płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 instrukcje odpowietrzania według książki sam naprawiam moge zapodać na PW , ale było już o tym na forum sporo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 witam a ja powiem jak jest u mnie po wymianie na termostat Wahler temperatura na blacie 90c na klimatroniku kanał51 dochodzi do 105c ,zły jak nic postanowiłem wymienić na ori i co dalej jest tak samo płyn g12+na vagu pokazuje tak samo jak na klimatroniku ,odpowietrzane kilka razy i jest zawsze to samo,ogrzewanie działa,ale co mnie dziwi ubywa mi troszeczke płynu i węże wydają mi się jakieś takie spuchnięte? co to może być.pozdrawiam Odpowietrz układ a jak nie pomoże to szukałbym w problemu w czujniku Witam . Też niedawno wymieniłem termostat na ori na 49 i na blacie 90 a na 51 kanale 97 i też nie jestem pewien czy tak może być . A druga sprawa to że w zbiorniczku wyrównawczym mam cały czas zimny płyn U Ciebie jeden kanał to temp. płynu a drugi to temp. bloku silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierszcz30 0 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Ok. wiem ale czy ta temperatura 97 stopni to jest ok . A jeśli chodzi o odpowietrzenie to chyba sam się odpowietrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ok. wiem ale czy ta temperatura 97 stopni to jest ok . A jeśli chodzi o odpowietrzenie to chyba sam się odpowietrzy Z odpowietrzeniem to raczej musisz mu pomóc Temperatura 97o nie jest w porządku. mało korzystnie dla silnika jest jak się przegrzewa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierszcz30 0 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam . a co może być przyczyną takiej temperatury na 51 kanale ( 97 ) jak to zmienić żeby było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 temperatura na postoju moze osiągać nawet do 100 stopni bo wtedy załącza się wentylator schładza do ok 90 stopni itd...wskaźnik licznika jednak nie wykazuje zmiany wskazania pokazuje stałą temp w tym zakresie- klimatronic jest poprostu dokładniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierszcz30 0 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 W jaki sposób mam mu pomóc z tym odpowietrzeniem może mi napiszesz -sorry trochę jestem nie zorientowany bo od niedawna mam ten samochód i na razie same niespodzianki :: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 jest na forum wątek bardzo fajnie opisany jak odpowietrzyć Twój silnik, jak będzie mało pisz na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam . a co może być przyczyną takiej temperatury na 51 kanale ( 97 ) jak to zmienić żeby było ok niesprawny termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się