Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośny wydech po wycięciu katalizatora i wstawieniu rurki w A4 B5 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o wypowiedzi .

Kto z Was odczuł (skarży) sie na głośniejszą prace silnika - wydechu po wycięciu katalizatora i wstawieniu prostej rurki lub wstawieniu jakiegos tłumika i który też nie wyciszył odpowiednio auta.

prosze do wypowiedzi tylko z doświadczenia- nie gdybanie lub legendy

W moim przypadku było tak: kupilem z wycietym katem i rurą nie zbyt fachowo wspawaną i bylo bardzo niskie męczące buczenie na obr. 2300-2800

skusilem sie na wspawanie tłumnika uniwersalnego, który nic właściwie nie zmienił .

teraz po wizycie w że taak powiem typowym warsztacie" tumikarskim "znowu naklaniają mnie na wstawienie prostej rury , tumik podobno jest za wielki i występuje zbyt wielkie rozprężenie spalin.

Ztąd moja prośba ilu z Was sie rozczarowala po wycieciu kata i jakoś pogodzila sie z takim głośnym niskim buczeniem wydechuw przedniej części auta.

audi nie zasługuje na tak glośną prace wydechu ;(

Opublikowano

W 1.8T również. A plecionka? Nie sypie się?

Sprawdź tłumik środkowy - zbytnio uwolniony potrafi mocno ryczeć. Wstawiłem kiedyś w jego miejsce rurę (już po wywaleniu kata) i szybciutko z niej zrezygnowałem.

Opublikowano

W dieslu po wycieciu katalizatora nie wystepuje takie zjawisko.

Ale po wycięciu kata i środkowego wydechu...tak :decayed:

Opublikowano

Ja wyciąłem katalizator i nie widzę żadnej różnicy w głośności.

Opublikowano

Ja wyciąłem katalizator i nie widzę żadnej różnicy w głośności.

bardzo Panu dziękuje właśnie takich krótkich odpowiedzi sie spodziewam od Was :):hi:

Opublikowano

A ja w B7 BPW pozbyłem się DPF-a i w jego miejsce mam przelotkę i głośność trochę wzrosła a co mnie bardziej denerwuję to metaliczny dźwięk na końcówce wydechu. Tak jakby coś było w rurce lub tłumiku. Czy po prostu słuchać pracę silnika bo przeciesz ani DPF ani kat nic nie tłumi. Co to może być.

pozdrawiam

Opublikowano

Ja wyciąłem katalizator i nie widzę żadnej różnicy w głośności.

bardzo Panu dziękuje właśnie takich krótkich odpowiedzi sie spodziewam od Was :):hi:

po samym wycieciu kata nie bedzie wielkiej roznicy ale po wycieciu srodkowego tlumnika to ooo bedzie glosno :decayed:

Opublikowano
A ja w B7 BPW pozbyłem się DPF-a i w jego miejsce mam przelotkę i głośność trochę wzrosła a co mnie bardziej denerwuję to metaliczny dźwięk na końcówce wydechu. Tak jakby coś było w rurce lub tłumiku. Czy po prostu słuchać pracę silnika bo przeciesz ani DPF ani kat nic nie tłumi. Co to może być.

pozdrawiam

Też to mam przy zmianie biegów

Opublikowano
A ja w B7 BPW pozbyłem się DPF-a i w jego miejsce mam przelotkę i głośność trochę wzrosła a co mnie bardziej denerwuję to metaliczny dźwięk na końcówce wydechu. Tak jakby coś było w rurce lub tłumiku. Czy po prostu słuchać pracę silnika bo przeciesz ani DPF ani kat nic nie tłumi. Co to może być.

pozdrawiam

Też to mam przy zmianie biegów

A ja przy zmianie na razie nic nie słyszę. Tylko na wolnych jak się zbliżę do dwururki z tyłu.

Opublikowano

w moim przypadku po wycięciu katów dźwięk był nieco głośniejszy ale było ok ale jak zrobiłem wydech z kwasówki to było nieco za głośno jak dla mnie. (była rurka fi60 bez żadnych cudów typu katalizator i tylko dwa tłumiki komorowe (zrobione własnoręcznie)). dźwięk był w sumie ok ale był efekt poloneza od 2500obrotów i wrzucenie strumienic załatwiło sprawę.

A moje dzieło to http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-ack-powazny-mod-kwasik-d-214301/

Opublikowano
W dieslu po wycieciu katalizatora nie wystepuje takie zjawisko.

W moim tak. Wywalony KAT i wstawiona prosta rura od Pana Gruchota (sprawdzone rury). Dostaję szału do 1,5k rpm w określonych momentach. Buczy z czkawką jak dobrze depnę lub lekko ruszam pod górkę. Wykluczyłem już drgania osłon i innych - będę wstawiał z powrotem kata aby to potwierdzić. Do tego jest sporo głośniej wewnątrz.

---------- Post dopisany 20-08-2013 at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 09:51 ----------

W dieslu po wycieciu katalizatora nie wystepuje takie zjawisko.

W moim tak. Wywalony KAT i wstawiona prosta rura od Pana Gruchota (sprawdzone rury). Dostaję szału do 1,5k rpm w określonych momentach. Buczy z czkawką jak dobrze depnę lub lekko ruszam pod górkę. Wykluczyłem już drgania osłon i innych - będę wstawiał z powrotem kata aby to potwierdzić. Do tego jest sporo głośniej wewnątrz.

Winowajcą okazała się nie przykręcona (brak) nakrętka poduszki silnika od strony pasażera (blisko KATA) stąd mylny trop. całość widocznie drgała przy ruszaniu i pojawiały się dziwne dźwięki. Szczerze mówiąc byłem pewien, że dzieje się tak z przyczyn usunięcia KATA. Tak jednak nie jest. Przepraszam kolegów za zamieszanie i rozwiewając wszelkie wątpliwości z całą odpowiedzialnością jeśli zostanie to zrobione dobrze mogę polecić operację. Mocy nie przybywa (bynajmniej tego nie czuć) ale sam dół, bradzo nisko jest odczuwalnie lepszy na pedale gazu (nieco szybciej zbiera się na starcie) i w zasadzie to wszystko. We wnętrzu nie jest wcale głośniej i nawet przy ok ~ 140km/h jakby nawet ciszej w moim odczuciu. Pozdrawiam!

Opublikowano

1.8T - delikatnie glosniejszy, bardziej slyszalne turbo (syczenie). Przyjemne dla ucha. Po wyrzuceniu srodkowego tlumika glosny pomruk i kikka kontroli policyjnych z tego powodu.

1.6 - bez zmian

1.9TDi - bez zmian

2.8 - metaliczny dzwiek przy ok 3tys obr

Opublikowano
1.8T - delikatnie glosniejszy, bardziej slyszalne turbo (syczenie). Przyjemne dla ucha. Po wyrzuceniu srodkowego tlumika glosny pomruk i kikka kontroli policyjnych z tego powodu.

1.6 - bez zmian

1.9TDi - bez zmian

2.8 - metaliczny dzwiek przy ok 3tys obr

potwierdzam z własnego doświadczenia co do 2.8...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...