wrc.mm Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Prosze o wypowiedzi . Kto z Was odczuł (skarży) sie na głośniejszą prace silnika - wydechu po wycięciu katalizatora i wstawieniu prostej rurki lub wstawieniu jakiegos tłumika i który też nie wyciszył odpowiednio auta. prosze do wypowiedzi tylko z doświadczenia- nie gdybanie lub legendy W moim przypadku było tak: kupilem z wycietym katem i rurą nie zbyt fachowo wspawaną i bylo bardzo niskie męczące buczenie na obr. 2300-2800 skusilem sie na wspawanie tłumnika uniwersalnego, który nic właściwie nie zmienił . teraz po wizycie w że taak powiem typowym warsztacie" tumikarskim "znowu naklaniają mnie na wstawienie prostej rury , tumik podobno jest za wielki i występuje zbyt wielkie rozprężenie spalin. Ztąd moja prośba ilu z Was sie rozczarowala po wycieciu kata i jakoś pogodzila sie z takim głośnym niskim buczeniem wydechuw przedniej części auta. audi nie zasługuje na tak glośną prace wydechu ;(
maciejski Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 W dieslu po wycieciu katalizatora nie wystepuje takie zjawisko.
adams78 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 W 1.8T również. A plecionka? Nie sypie się? Sprawdź tłumik środkowy - zbytnio uwolniony potrafi mocno ryczeć. Wstawiłem kiedyś w jego miejsce rurę (już po wywaleniu kata) i szybciutko z niej zrezygnowałem.
Reggi Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 W dieslu po wycieciu katalizatora nie wystepuje takie zjawisko. Ale po wycięciu kata i środkowego wydechu...tak
Dibo Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Ja wyciąłem katalizator i nie widzę żadnej różnicy w głośności.
wrc.mm Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 Ja wyciąłem katalizator i nie widzę żadnej różnicy w głośności. bardzo Panu dziękuje właśnie takich krótkich odpowiedzi sie spodziewam od Was
remus_kraków Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 A ja w B7 BPW pozbyłem się DPF-a i w jego miejsce mam przelotkę i głośność trochę wzrosła a co mnie bardziej denerwuję to metaliczny dźwięk na końcówce wydechu. Tak jakby coś było w rurce lub tłumiku. Czy po prostu słuchać pracę silnika bo przeciesz ani DPF ani kat nic nie tłumi. Co to może być. pozdrawiam
tomekhxc Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Ja wyciąłem katalizator i nie widzę żadnej różnicy w głośności. bardzo Panu dziękuje właśnie takich krótkich odpowiedzi sie spodziewam od Was po samym wycieciu kata nie bedzie wielkiej roznicy ale po wycieciu srodkowego tlumnika to ooo bedzie glosno
P-U-M-A Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 A ja w B7 BPW pozbyłem się DPF-a i w jego miejsce mam przelotkę i głośność trochę wzrosła a co mnie bardziej denerwuję to metaliczny dźwięk na końcówce wydechu. Tak jakby coś było w rurce lub tłumiku. Czy po prostu słuchać pracę silnika bo przeciesz ani DPF ani kat nic nie tłumi. Co to może być.pozdrawiam Też to mam przy zmianie biegów
remus_kraków Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 A ja w B7 BPW pozbyłem się DPF-a i w jego miejsce mam przelotkę i głośność trochę wzrosła a co mnie bardziej denerwuję to metaliczny dźwięk na końcówce wydechu. Tak jakby coś było w rurce lub tłumiku. Czy po prostu słuchać pracę silnika bo przeciesz ani DPF ani kat nic nie tłumi. Co to może być.pozdrawiam Też to mam przy zmianie biegów A ja przy zmianie na razie nic nie słyszę. Tylko na wolnych jak się zbliżę do dwururki z tyłu.
przemko8 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 w moim przypadku po wycięciu katów dźwięk był nieco głośniejszy ale było ok ale jak zrobiłem wydech z kwasówki to było nieco za głośno jak dla mnie. (była rurka fi60 bez żadnych cudów typu katalizator i tylko dwa tłumiki komorowe (zrobione własnoręcznie)). dźwięk był w sumie ok ale był efekt poloneza od 2500obrotów i wrzucenie strumienic załatwiło sprawę. A moje dzieło to http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-ack-powazny-mod-kwasik-d-214301/
maestrus Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 W dieslu po wycieciu katalizatora nie wystepuje takie zjawisko. W moim tak. Wywalony KAT i wstawiona prosta rura od Pana Gruchota (sprawdzone rury). Dostaję szału do 1,5k rpm w określonych momentach. Buczy z czkawką jak dobrze depnę lub lekko ruszam pod górkę. Wykluczyłem już drgania osłon i innych - będę wstawiał z powrotem kata aby to potwierdzić. Do tego jest sporo głośniej wewnątrz. ---------- Post dopisany 20-08-2013 at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 09:51 ---------- W dieslu po wycieciu katalizatora nie wystepuje takie zjawisko. W moim tak. Wywalony KAT i wstawiona prosta rura od Pana Gruchota (sprawdzone rury). Dostaję szału do 1,5k rpm w określonych momentach. Buczy z czkawką jak dobrze depnę lub lekko ruszam pod górkę. Wykluczyłem już drgania osłon i innych - będę wstawiał z powrotem kata aby to potwierdzić. Do tego jest sporo głośniej wewnątrz. Winowajcą okazała się nie przykręcona (brak) nakrętka poduszki silnika od strony pasażera (blisko KATA) stąd mylny trop. całość widocznie drgała przy ruszaniu i pojawiały się dziwne dźwięki. Szczerze mówiąc byłem pewien, że dzieje się tak z przyczyn usunięcia KATA. Tak jednak nie jest. Przepraszam kolegów za zamieszanie i rozwiewając wszelkie wątpliwości z całą odpowiedzialnością jeśli zostanie to zrobione dobrze mogę polecić operację. Mocy nie przybywa (bynajmniej tego nie czuć) ale sam dół, bradzo nisko jest odczuwalnie lepszy na pedale gazu (nieco szybciej zbiera się na starcie) i w zasadzie to wszystko. We wnętrzu nie jest wcale głośniej i nawet przy ok ~ 140km/h jakby nawet ciszej w moim odczuciu. Pozdrawiam!
MalyMis Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 1.8T - delikatnie glosniejszy, bardziej slyszalne turbo (syczenie). Przyjemne dla ucha. Po wyrzuceniu srodkowego tlumika glosny pomruk i kikka kontroli policyjnych z tego powodu. 1.6 - bez zmian 1.9TDi - bez zmian 2.8 - metaliczny dzwiek przy ok 3tys obr
przemko8 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 1.8T - delikatnie glosniejszy, bardziej slyszalne turbo (syczenie). Przyjemne dla ucha. Po wyrzuceniu srodkowego tlumika glosny pomruk i kikka kontroli policyjnych z tego powodu.1.6 - bez zmian 1.9TDi - bez zmian 2.8 - metaliczny dzwiek przy ok 3tys obr potwierdzam z własnego doświadczenia co do 2.8...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się