Gość Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Witam. Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem szarpania podczas przyspieszania oraz z w6padajacymi zaplonami na wolnych obrotach. Cały układ zapłonowy sprawdzony sprawny. Podciśnienia także. Zmierzylem ciśnienie paliwa przed regulatorem i na postoju na wolnych obrotach jest równe 3 bary. Po dodaniu mocno gazu wzrasta do 3,5. Czasem na ułamek sekundy podejdzie pod 4 bary. Jak zgasze silnik to ciśnienie spada do 1 bar. Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie? Niektórzy piszą zw mam ok a inni że powinno być 3.5 na wolnych obrotach, a podczas przyspieszenia to ok 4 bar + ciśnienie doładowania. Ps. Jest jakiś sposób na sprawdzenie samego regulatora?
Łukasz13 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Niektórzy piszą zw mam ok a inni że powinno być 3.5 na wolnych obrotach, a podczas przyspieszenia to ok 4 bar + ciśnienie doładowania. Dobrze piszą.
Gość Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Czyli de facto u mnie jest za małe ciśnienie? Czy te 0.5 bar może powodować szarpanie w zakresie od 3000 do 4000 tys obr? Na gazie jedzie lepiej. Na tyle lepiej ze na ślepo wiem czy jadę na LPG czy na PB
Gość Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Zrobię tak dzisiaj. O wynikach poinformuję :-D
hosearkadio Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Zrobię tak dzisiaj. O wynikach poinformuję :-D odpal silnik powinno być 3,5 bara ściągnij wężyk podciśnienia z regulatora powinno być 4 bary
Gość Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Zrobię tak dzisiaj. O wynikach poinformuję :-D odpal silnik powinno być 3,5 bara ściągnij wężyk podciśnienia z regulatora powinno być 4 bary Hej. Jak mówiłem, tak zrobiłem. Zmierzyłem to ciśnienie paliwa i wygląda to nastepująco. Po odpaleniu szytwne 3 bary, lekkie dodanie gazu i jest od razu 3,4 bar. Podczas jazdy start dwójka niskie obroty. But w podłogę i wynik 3.8 3,9 bar. Po przekroczeniu 2 tys obr rośnie do 4.6 4.8 bar. W momencie szarpania spada o jakieś 0.3 do 0.5 bar. W tym momencie spada też ciśnienie doładowania o 0.3 bar. Po tym jak szarpanie się skończy ciśnienie paliwa wraca na 4.7 4,8 a ciśnienie turbawki na ok 0.8 bar. Po zgaszeniu silnika ciśnienie spada na 2.7 bar i po 5 min wraca na 3 bar ( a to ciekawe ). Nie wiem już gdzie czego szukać bo to paliwo jest chyba ok. Co do regulatora to po odpaleniu i zdjęciu wezyka z regulatora ciśnienie paliwa wzrasta do 4 bar także regulator chyba ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się