spenc Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Witam Panowie. Zacznę od tego że szukałem na forum i nie znalazłem tematu w którym ktoś podałby przyczynę , także pisałem pm. Model A4 Avant b7 2005 r 2.0 TDI, problem polega na tym, że kupiłem go z nie działającymi pilotami CZ oddałem go 2 tyg. temu do elektryka już drugiego i nie potrafi powiedzieć o co chodzi. Po podpięciu go do VAG komputer nie widzi sygnału pilotów, piloty są sprawdzone i wysyłają sygnał. Ostatni elektryk mówi, moduł nie jest zaśniedziały jest suchy i sprawny, szukał cały czas wzmacniacza antenowego i nie udało mu się znaleść :/ (nie wiem czy w ogóle taki istnieje) i teraz pytanie do Was : trzeba dopasować nowy moduł pod piloty, czy faktycznie gdzieś jest wzmacniacz antenowy ? lub jeszcze coś innego ? Edytowane 19 Września 2016 przez spenc
kt65c453 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Moduły są różne na różnych częstotliwościach, wzmacniacz jest w bagażniku po lewej stronie, przynajmniej w b6 ale w b7 chyba to samo
spenc Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) To ja już nie wiem , bo mówił że po lewej stronie jest coś ale nie to czego szuka ... :/ Czy ma ktoś lub znajdę schemat ? Edytowane 19 Września 2016 przez spenc
Sebastianb6 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 A co robiłes przy aucie ?Mam taki sam problem ale z taka różnica,że po wymianie modułu kierownicy,montażu manetki tempomatu i pełnego fisa.W bloku pomiarowym nie,kanał 007 nie widzi żadnego klucza.Ma ktoś jakis pomysł ?
spenc Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 Ja właśnie nic nie robiłem :/ taki kupiłem skapnąłem się dopiero po 100 km jak zatrzymałem się na orlenie i nie wiem co dalej, widząc oczy elektryków sądzę że sami nie wiedzą o co chodzi
adrian242424 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Musisz dodać poloty vagiem, sam robiłem taką operację po dokupieniu 2 pilota. Jeśli nie zadziała trzeba sprawdzić czy moduł komfortu i piloty działają na tej samej częstotliwości.
Sebastianb6 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Ok,ale jesli moduł komfortu jest stary ?Tzn wczesniej juz działały na nim te piloty.Jutro sprawdzę inny pilot,swoje sprawdzę na innym aucie.
nitroo Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Najlepiej to w VAG usunąć wszystkie piloty i dopisać te Twoje. Następnie przyuczenie ich w stacyjce.
Sebastianb6 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 nitro-tak właśnie zrobiłem.Wyczyściłem stare klucze,wszedłem w 007-po nacisnieciu przycisku pojawiły się. Obecnie udało mi się obydwa zakodować,działają prawidłowo. Spenc, spróbuj tak samo i daj znać czy się udało. Dodam,że u mnie w pamięci pokazywał zapamiętany jeden pilot.Po procedurze usuwania kluczy z pamięci wszystko działa prawidłowo.
adrian242424 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Czyli wychodzi na to, że słabych masz specow w okolicy jak operacja trwająca 10min zajęła im 2 tyg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się