pawelekrab Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Witam, Jaką maksymalną moc i moment obrotowy może wytrzymać standardowe tj. fabryczne sprzęgło oraz inne podzespoły w naszych B8. Jeśli jest to fabrycznie 136KM. Chodzi mi o to gdybym np wymienił turbinę, IC i zrobił program to czy sprzęgło, dwumas oraz hamulce to wytrzymają?
komoornik Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Sprzęgło zacznie Ci się ślizgać jak będziesz chciał przebić 400 Nm. Hamulce w B8 nie mają lekko już przy fabrycznych mocach. Nie mówiąc już o braku trakcji przy FWD.
pawelekrab Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 Czyli rozumiem, że bez wymiany sprzęgła na mocniejsze oraz hebli nie ma sensu robienia nic poza zwyklego programu?
ArkadiuS Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 (edytowane) Czyli rozumiem, że bez wymiany sprzęgła na mocniejsze oraz hebli nie ma sensu robienia nic poza zwyklego programu?Niestety ale taka prawda. Podobno sprzegla poliftowe sa mocniejsze. Np moje wytrzymalo 220kkm prz ori sofcie a to raczej niezly wynik. Ps:Teraz mam softa+heble s4+kpl sprzeglo dwumas z poliftowego q5 Edytowane 20 Września 2016 przez ArkadiuS
pawelekrab Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 A jakie polecacie sprzęgło do takich modyfikacji? Czy np SACHS PERFORMANCE? czy moze zwykłe sprzęgło i dać do obicia? Miał ktoś może doczynienia z firmą: http://www.kolo-zamachowe-dwumasowe.pl/contact bo widze ze u nich mozna zamówić takie sprzęgła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się