Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bierze olej i sporadycznie kopci. Turbo, uszczelniacze, pierścienie?


tom5151

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bardzo mam pomysł jak dostać się do tej linki, chyba od spodu zdjąć osłonę silnika i jakieś zgrabne ręce sięgną na samą górę. Ja regenerowałem turbinę w firmie Inter-Turbo w Kożuchowie woj. lubuskie. Miałem na tyle komfort ze stałem z nimi na warsztacie jak ją rozkręcali i składali. Zapłaciłem 550zł, można powiedzieć dzięki małej znajomości. Turbo zakładałem sam, jest to baaardzo proste i dziwie się że ktoś to wgl oddaje do mechanika :) Można to zrobić od góry, tj wyciągając puche filtra powietrza albo od przodu, odchylając pas przedni ( wersja wygodniejsza o dużo ale też więcej śrubek do odkręcania).

Ja w swojej zmieniłem 2 tyg temu uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy i czekam na efekt, na razie 600km przejechane. Co do samej roboty to współczuje każdemu kto będzie to kiedykolwiek robił w ten sposób - dramat! Język mi się plątał już od rzucania "zaklęć" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo zregenerowane we Wrocławiu na ul Armii Ludowej 11 (Turbo Julita), opinie mają różne ale zależało mi na szybkiej naprawie a tylko oni mieli w miarę dogodne terminy. Za całość zapłaciłem 1355 zł (wymiana na zregenerowaną, demontaż-montaż, olej, filtry oleju i powietrza).

O 7:00 odstawiłem, o 15:00 było do odbioru.

Z otwarciem maski poradziłem sobie sam bo oni wczoraj nie wiedzieli jak się za to zabrać.

Wyciągnąłem gril (niestety ułamałem 1 zaczep na górze - był już chyba mróz więc miał prawo), odkręciłem 3 nakrętki od zamka i maska w górę. Trzeba się nagimnastykować przy ostatniej ale poszło.

Okazało się, że spadła linka z zaczepu pod maską. Założyłem, poskręcałem i działa.

Zmarzłem jak "gówno w trawie" i nawet teraz mam drgawki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.8t zdejmujesz osłone silnika i mozna otworzyc wygietym pretem zamek reka miesci sie miedzy chłodnice,a silnik.... 10min roboty i nie trzeba zdejmowac grila ani odkrecac zamka napewno szybciej i nic nie połamiesz ;)

Edytowane przez Marecki1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz jak to zrobić "pod blokiem mieszkalnym"?

Jak mam wejść pod samochód i zdjąć osłony?

Jak nie masz kanału albo podnośnika to wg niewykonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego aiwer możesz napisać czy odczuwasz dobrą zmianę po wymianie turbo?? moje też klęka i zastanawiam się czy będzie różnica tylko w podpijaniu oleju a w osiągach nic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego u mnie była regeneracja turbiny z powodu wciagania oleju ale powiem szczerze, że żadnych spadków czy przyrostów mocy nie odczułem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego aiwer możesz napisać czy odczuwasz dobrą zmianę po wymianie turbo?? moje też klęka i zastanawiam się czy będzie różnica tylko w podpijaniu oleju a w osiągach nic??

Z uwalona turbiną jeździłem ponad pół roku, miałem dosyć sporą turbo dziurę, luz wzdłużny i poprzeczny. Jadąc na dwójce obroty ok 2 tyś i pedał w podłogę to niezbyt się zbierał, świst już tak głośny, w sumie to już nie charakterystyczny świst tylko wycie turbiny, tak jakby wirnik tarł o korpus, do tego mega spalanie oleju na postoju. Aż się bałem jeździć po mieście bo byle światła i zasłona dymna, o smrodzie nie wspominając... To przecież grozi utrata dowodu rejestracyjnego.

Po wymianie, nie słychać turbinki "czuć, że się zbiera" już od 2 tys obr. oleju nie bierze - same plusy :)

Oczywiście odczucia, że teraz się zbiera a wcześniej nie to mogą być tylko w mojej głowie :) - taka złudzenie psychologiczne...

sprawdź po logach jak turbo dmucha, jeżeli jest w miarę ok czyli nie odbiega znacząco od normy a "tylko spala olej" i to w niewielkich ilościach to ja bym jeszcze jeździł.

Jak mi tak na dobre padła to już nawet nie mogłam się rozpędzić bo co chwile "coś rozłączało mi turbo" - ja już nie miałem wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mimo że nie miałem zajechanej turbiny a jedynie lekki luz, po regeneracji odczułem jakby auto lepiej reagowało na pedał gazu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...