Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] [AFN] Gaśnie na "trójce" przy obortach powyżej 3,5 tys rpm


eneron

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z silnikiem AFN tzn dziś dwa razy zgasł podczas dynamicznej jazdy na 3cim biegu przy obrotach okolo 3,5 tys rpm. Gaśnie tylko wtedy gdy jest okolo 3,5 tys rpm i wcisnę sprzęgło żeby zmienić bieg na wyższy ;(

Problem pojawił pierwszy raz i nie wiem co to jest?

Dodam, że jak zgaśnie, kręce kluczykiem po 10 sek z przerwami i okolo 10 prób bez dodawania gazu i dopiero zaczyna coś załapywać. Rozrusznik kręci a silnik nie reaguje jakby nie było paliwa (cały zbiornik zalany). Wymienione wszystkie filtry i nigdy czegos takiego nei miałem Dodam, że turbo przeładowuje (kierownice).

Na VAGu jeszcze nie byłem ale może ktoś miał taki już przypadek? Co to może być ? ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że turbo przeładowuje

tu chyba tkwi bezpośredni problem[br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 21:33_________________________________________________sprawdz jeszcze czy wszystko ok z paliwem

tylko, że ledow mogę odpalic silnik ! Rozrusznik normalnie kręci a silnik w ogóle nie załąpuje dopiero po baaaaardzo długim kręceniu zaczyna jakby lapać z wielkimi trudami i dalej kręcąc rozrusznikiem zaczyna silnik pracować, gdy już odpali, i zgaszę to kolejny raz odpala na dotyk bez najmniejszego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to nic innego jak zapowietrzający się układ paliwowy. [br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 22:14_________________________________________________Kiedyś miałem podobny problem. Sprawcą całego zamieszania okazał sie zasyfiony smok w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrza Ci się uklad paliwowy.

A jak mogę go odpowietrzyć? :mysli: W jaki sposób :embarrassed:[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 16:40_________________________________________________

Wydaje mi się że to nic innego jak zapowietrzający się układ paliwowy. [br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 22:14_________________________________________________Kiedyś miałem podobny problem. Sprawcą całego zamieszania okazał sie zasyfiony smok w zbiorniku.

W jaki sposób z tym problemem poradziłeś? Jak do tego smoka można sie dostać? i jak można go przeczyścić w stopniu najmniej inwazyjnym (jak najmiej rozbierania auta) :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz wyjąć cały smok ze zbiornika i go wyczyścic. Przy okazji przedmuchaj kompresorem przewody paliwowe i koniecznie zamontuj nowy filtr paliwa. Na koniec odpowietrz cały układ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...