krzysiekml Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 sprawdzałeś czy nie ma dziury w dolocie od strony turba ? np. tip zdjęty czy inny przewód przy turbo
Galetto Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Czy ECU generuje jakieś błędy??
kaman5151 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Ecu nie generuje żadnych błędów i to jest właśnie dziwne. Wcześniej jak mówiłem był błąd z położeniem przepustnicy ale nawet na innej podmienionej adaptacja nie chciała ukończyć się pozytywnie. Dziury w dolocie nie może być. Przed wycięciem kata wszystko było w porządku odpalał, trzymał obroty a teraz d*pa, gaśnie za każdym razem. Czekam aż mechanik dostanie inny sterownik ECU i będzie robił przeszczep. Prawdopodobnie mógł zjarać sterownik. Ma dojechać dzisiaj do 12:00
Galetto Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Jak spawał na aucie i nie odłączył klemy to bardzo prawdopodobne.
kaman5151 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Problem rozwiązany ! Co za banał. Problemem okazał się przewód od przepływomierza do turbo , który chyba ktoś tu wcześniej sugerował... Okazał się pęknięty. Już wcześniej musiał być na wykończeniu i podczas wycinania kata ktoś mógł go "szturchnąć" przez co się rozleciał. Także auto odżyło i można się zabrać za drugą sondę bo wywala checki. Muszę poszukać jakiejś tulejki na nią. Czy ktoś mógłby podrzucić linkiem do przykładowej tulejki tzw emulator sondy? Są jakieś uniwersalne? Z góry dzięki. Pozdrawiam Edytowane 6 Października 2016 przez kaman5151
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się