Michał RdoM Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Witam serdecznie, Pnowie mam mocno pilące pytanie. Sprawa dotyczy seata co prawda ale forum Leona nie odpowiada. W kumpla Leonie 1.8T top Sport (180KM) 2001r. do śc intensywnie wycieka płyn chłodniczy. Po dokładnych oględinach zdołaliśmy namierzyć że cieknie jedna ze śrub na korpusie turbo (tak nam się przynajmniej wydaje). Czo możecie podpowiedzieć co to za śruba? Jej funkcja i jakiego typu śrubsko to jest? foty mogę podesłać na priv, podaj tylko maila/whatsapp Co prawda nie są zbyt czytelne z racji na kiepski dostęp ale bardziej oblatani pewnie i tak sobie poradzą. http://pokazywarka.pl/e1ef08/ http://pokazywarka.pl/mv6jx5/ http://pokazywarka.pl/wlkgr8/ Edytowane 3 Października 2016 przez Michał RdoM
Unf Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Turbina jest smarowana olejem (jeden waz wchodzacy z korpus), a chlodzona plynem chlodniczym (drugi waz wchodzacy w korpus). Czyli jak cos rozowego wyplywa to wiadomo o co chodzi Dokladnie znalezc zrodlo wycieku i dokrecic / wymienic uszczelke / oring czy co tam jest.
Michał RdoM Opublikowano 3 Października 2016 Autor Opublikowano 3 Października 2016 Wyciek jest namierzony. Pytanie brzmi co to za śruba będzie dokładnie?? Co by auto nie stało w oczekiwaniu na jednąśrubkę. Przy okazji zapytam czy konieczne jest opróżnianie układu przed ywmianą owej śrubki??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się