miodzio992 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Witam serdecznie, zwracam się z prośbą do forumowych specjalistów o ocenę logów mojego auta. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że w aucie brakuje trochę mocy. Silnik bez lpg. Mam zamiar w niedługim czasie zrobić mu mapę, ale najpierw trzeba ogarnąć seryjne 150km. Poniżej wklejam logi dynamiczne robione na 3 biegu. Grupy 115 i 118: http://vaglog.pl/log_280742.html Grupy 002 i 033: http://vaglog.pl/log_280743.html Czekam na odpowiedzi.
Łukasz13 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Mape kolego to już tam jakąś masz, bo to nie seria, w tym momencie masz problem z ciśnieniem paliwa i proponuje od tego zacząć czyli pomiar ciśnienia pod obciążeniem, albo od razu wymiana pompy.
miodzio992 Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Mape kolego to już tam jakąś masz, bo to nie seria, w tym momencie masz problem z ciśnieniem paliwa i proponuje od tego zacząć czyli pomiar ciśnienia pod obciążeniem, albo od razu wymiana pompy. Hmm mówisz że nie jest seria a więc może mapa skopana... auto sprowadzane z Danii. Muszę wymienić filtr paliwa bo nie było go na miejscu, czy może mieć to związek ? Jak zrobić pomiar ciśnienia paliwa pod obciążeniem ? Mam zamiar sprawdzić jeszcze szczelność dolotu, chyba, że z logów wynika, że nie ma takiej potrzeby. Edytowane 4 Października 2016 przez miodzio992
Łukasz13 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Filtr paliwa pewnie nie pomoze, cisnienie mierzysz podpinajac manometr pod listwe wtryskowa, szczelnosc dolotu mozesz sprawdzic bo turbo slabo wstaje i nie trzyma doladowania, mozliwe ze turbo popekalo od ubogiej mieszanki i wysokiej temp. ale to temat na pozniej.
miodzio992 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 Zmierzyłem ciśnienie paliwa manometrem na listwie wtryskowej pokazało 3,5 bara, a pod obciążeniem spadało do 3 barów. Od razu wziąłem się za pompę, wymieniony wkład pompy i teraz sztywno 4 bary pokazuje pod obciążeniem. Wcześniej nie wspominałem, ale na wysokich obrotach występowało szarpanie podczas przyspieszania, a teraz jak ręką odjął. Muszę sobie poradzić jeszcze z nieszczelnością w dolocie... Wrzucam logi zrobione po wymianie pompy i proszę o ocenę czy zmieniło się na lepsze. 002+033: http://vaglog.pl/log_281012.html 115+118: http://vaglog.pl/log_281011.html
Łukasz13 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Jest ok, zostal problem z turbo.
miodzio992 Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 Dziś ogarniałem doładowanie, może jeszcze są jakieś nieszczelności, ale nie mogę tego odnaleźć... Zawór DV był założony odwrotnie. Zarzucam loga: 115+118: http://vaglog.pl/log_281111.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się