Roland Hymon Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Witam mam a4 b6 1.8t zagazowane . Jestem aktualnoe w holandi i mam maly problem dotyczy odpalania z rana auto postoi z 9 godzin i ma ciezko odpalic wymienione swiece filtr paliwa i dalej nic a w polsce bez problemu dziennie odpalal . Niektorzy mowia ze to wilgotnosc powietrza . Nie wiem czy przez takie krecenie go nie stanie sie nic z rozrusznikiem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) przed pozostawieniem auta na noc odłącz wtyczke od elektrozaworu z tyłu w butli albo zakreć wielozawór przy butli i wypal pozostałości gazu w przewodach na wolnych obrotach az przełączy się na benzyne... zgaś auto , zostaw do rana i spróbuje odpalić . Jezeli odpali normalnie to ktorenś element instalacji puszcza gaz do kolektora ssacego przez noc Edytowane 6 Października 2016 przez soul87
Roland Hymon Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Bylem 2 tyg temu na wymianie filtrow z gazu i sprawdzeniu szczelnowci i nic nie wykrylo . Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Tylko ze w polsce jest bezproblemowo a w Holandi cuda wianki Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Sprawdzenie szczelności - sprawdzasz wyciek gazu na zewnątrz.... przeczytaj mój post i powiąż to ze swoim problemem.... mowie o puszczaniu gazu przez wtrysk w kolektor, lub reduktor podcisnieniem w kolektor.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się