Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 1.9 BKE wymiana turbo z 1749V na 1749VA plus korekta softu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przemyślalem temat i jednak nic nie będę kombinował. Wstawię taką jaką ma być. Mam soft na 140 km i w sumie wystarcza mi to w zupełności.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 15.05.2017 o 22:35, Jarol napisał:

Pompki spokojnie powinny dać tyle paliwa na ile wystarczy ci turbo czyli okolice 170km.

Z SOI ostrożnie bo jak przegniesz to uwalisz motor.

SOI i duration w obecnej mapie są wyskalowane na 60 mg także bez ekstrapolacji się nie obejdzie chciałbym podciągnąć do max 65 mg i spalić je w najefektywniejszy sposób. Teoretycznie efektywnie jest jak EOI jest max 6-8 stopni ATDC bo dalej już szkoda lać bo tylko w dym i EGT energia idzie tak więc jeśli mam iść za tą teorią to na na pewno muszę ruszyć SOI. Limitery w SOI mam ustawione na 30 stopni ale nie chciałbym zaczynać wcześniej niż 26 stopni, jęśli dodamy do tego max 8 stopni EOI to mamy max duration na poziomie 34 stopnie pytanie czy to wystarczy aby podlać 65 na tych pompkach. 

BTW

Orientujecie się dlaczego w logach dynamicznych w grupie 001 IQ idzie do ponad 63 mg? Jaka jest rzeczywista dawka podawana? 

Opublikowano
Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎20 o 09:59, Tajfun211 napisał:

 na poziomie 34 stopnie pytanie czy to wystarczy aby podlać 65 na tych pompkach. 

Nie wysterczy, żeby z tych pompek uzyskać 65mg paliwa to ID musiabys ustawic na okolice 40 stopni lub nawet więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...