Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z czerwonym wykrzyknikiem, kontrolka abs i OBD.


_Krzych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po zrobieniu hamulców przód/tył (tarcze i klocki) po jakims czasie zapalila sie kontrolka ABS i zaczęła mrugac czerwona kontrolka z wykrzyknikiem. Mruga ona cały czas podczas jazdy. Auto poprawnie hamuje. Po wymianie też mam problem z diagnostyka przez VAG, nie chce sie połączyć z komputerem, w okolicach licznika coś cyka przy podłączeniu. Przed zrobieniem hamulców wszystko działało dobrze.

Co zrobiłem?

-dolalem plynu hamulcowego (wykrzyknik nie zgasł)

- sprawdziłem, oczyścilem bezpieczniki (0 reakcji)

-sprawdziłem znowu z vagiem i też nie chce się połączyć.

Czy to prawda że czerwony wykrzyknik ma coś związanego z akumulatorem?

Mógłby mi ktoś pomóc? Zbliża mi się przegląd, i nie wiem czy przejde a nie wiem juz kompletnie co robić.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwony wykrzyknik raczej nie ma nic wspólnego z aku no chyba że jest małe napięcie (pewnie pali się jeszcze napis brake).Może być mnóstwo przyczyn,może pompa abs zgubiła kodowanie.Ja miałem ostatnio cyrki ,robiłem drl nagle to samo co u ciebie i jeszcze esp ,każdy mówił że sterownik sprawdzili sterownik i dobry.Okazało się że gniazda bezpieczników miały słabe przejścia i też sam spryskiwałem preparatem i nic,el ogarną.Tak jak pisze mogłeś robić hamulce a co innego samo się zesrało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapomniałem dodać mam b5 z 97' 1.8 bez fisa więc brake sie nie pali.

Problem z abs bym pewnie rozwiązał gdyby to OBD mi działało ale jednak nie działa spróbuje jeszcze raz posprawdzać miernikiem czujniki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapomniałem dodać mam b5 z 97' 1.8 bez fisa więc brake sie nie pali.

Problem z abs bym pewnie rozwiązał gdyby to OBD mi działało ale jednak nie działa spróbuje jeszcze raz posprawdzać miernikiem czujniki itp.

Wykrziknik i abs wyskoczy jak czujnik w kole walniety przesuniety albo wiazka uszkodzona jak te klocki robiles nie ruszyles tam czegos?? Edytowane przez sebidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam sie pod temat :) mam dokładnie taki sam problem z tym ze nie grzebałem nic... i abs nie działa sprawdzone bo miałbym juz dzwona leciała audica jak po lodzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam sie pod temat :) mam dokładnie taki sam problem z tym ze nie grzebałem nic... i abs nie działa sprawdzone bo miałbym juz dzwona leciała audica jak po lodzie..

Sprawdzałes vagiem czy czujnik nie padł na którymś kole?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chodzi o to ze mi sie nie chce vag połączyc z abs :/ a sterownika nie mam pod tylna kanapa .... nie wiem gdzie moze byc bo miałbym mozliwosc przepiac od znajomego wcelu sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapomniałem dodać mam b5 z 97' 1.8 bez fisa więc brake sie nie pali.

Problem z abs bym pewnie rozwiązał gdyby to OBD mi działało ale jednak nie działa spróbuje jeszcze raz posprawdzać miernikiem czujniki itp.

Wykrziknik i abs wyskoczy jak czujnik w kole walniety przesuniety albo wiazka uszkodzona jak te klocki robiles nie ruszyles tam czegos??
Jak to z klockami cos sie pewnie ruszyło. Można sprawdzić jakoś czujnik miernikiem? Jaka powinien mieć oporność?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd czujnika na vagu ci wyskoczy z dokładnością do danego koła

nie wyskoczy bo jak pisałem pare postów wyżej. Nie mam komunikacji z komputerem podczas próby połączenia coś mi cyka w okolicach licznika, przed "awaria" abs'u bez problemu łączyłem się z komputerm. Więc jaka powinna być oporność czujnika ?

Chyba wszystko jasne prawy tylny czujnik uwalony

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

dodam że wczoraj zgasło wszystko abs działał poprawnie a dzisiaj rano odplam auto i jest znowu to samo ktoś coś może jednak pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podczas odpalania auta wyskakuje ci wykrzyknik i pika to na 99% siada Ci już akumulator. Sprawdź mutimetrem podpiętym do aku podczas odpalania do jakiego poziomu spada napięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze powyżej.Pojawienie się wykrzyknika przy odpalaniu to słaby akumulator ,za mały prąd rozruchowy.Po odpaleniu kontrolka gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wykrzyknik pali się cały czas ale nic nie pika (nie mam fisa) do jakich wartości powinno spadać zeby uznać za dobre aku? Po odpaleniu nie gaśnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez _Krzych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, dzięki, jutro to sprawdzę :)


Chyba bez fachowca sie nie obejdzie, dzisiaj nagle jak nigdy pedal hamulca zaczął wpadać w podłogę hamulce w sumie zerowe. Jest tu jakis spec? Albo w okolicy jeleniej góry?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

aku spada do 10-10,1v czyli jest tak jak by na wykończeniu ?


@refresh
Wszystko jasne, pojechałem na diagnostyke do skody, sterownik abs uszkodzony zna ktoś kogoś kto to naprawia?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...