MRoger 1 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jak w temacie .. wlazłem do kanału i jak mam sprawdzić czy przegub jest sypnięty ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jak skręcasz (oczywiście jadąc) i słyszysz stukanie z danego koła tzn że przegub do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jak skręcasz (oczywiście jadąc) i słyszysz stukanie z danego koła tzn że przegub do wymiany nie stukanie , a raczej trykanie . jak ma spory luz to już przy skręconych kołach mocne strzały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 trykanie Tego słowa mi brakło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 jedz i skrec koła na max w lewo, pozniej w prawo i nasłuc**j. Mozesz czynnosc powtarzac, bo przeguby słychac tylko na skreconych kołach. Jak nic nie bedzie słychac to jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jak w temacie .. wlazłem do kanału i jak mam sprawdzić czy przegub jest sypnięty ?? a jakie masz objawy jezeli sądzisz ze cos jest nie tak z przegubem ???? jedz i skrec koła na max w lewo, pozniej w prawo i nasłuc**j. Mozesz czynnosc powtarzac, bo przeguby słychac tylko na skreconych kołach. Jak nic nie bedzie słychac to jest ok to jest najlepszy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jak jadę i zacznę energicznie skrecać raz w lewo raz w prawo to za każdym razem mam takie głuche chrup z pod podłogi. Koszty przegubu są spore więc chciałbym wiedzieć czy to na pewno przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 raczej szukałbym w zawieszeniu. przeguby słychac przy ruszaniu na skreconych kołach głuwnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jak jadę i zacznę energicznie skrecać raz w lewo raz w prawo to za każdym razem mam takie głuche chrup z pod podłogi. Koszty przegubu są spore więc chciałbym wiedzieć czy to na pewno przegub. Koszty przegubów wcale nie są takie duże.. Ok. 150 za stronę. Nasłuc**j "Trykania" upewnisz się na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Skręć koła na dohamowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jak jadę i zacznę energicznie skrecać raz w lewo raz w prawo to za każdym razem mam takie głuche chrup z pod podłogi. Koszty przegubu są spore więc chciałbym wiedzieć czy to na pewno przegub. Koszty przegubów wcale nie są takie duże.. Ok. 150 za stronę. Nasłuc**j "Trykania" upewnisz się na 100%. Do mojego 250 wymienię oczywiście bez względu na koszty ale wolałbym wymieniać zepsutą część Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM77 8 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jak jadę i zacznę energicznie skrecać raz w lewo raz w prawo to za każdym razem mam takie głuche chrup z pod podłogi. Koszty przegubu są spore więc chciałbym wiedzieć czy to na pewno przegub. Koszty przegubów wcale nie są takie duże.. Ok. 150 za stronę. Nasłuc**j "Trykania" upewnisz się na 100%. Przemo, kolega ma AJM-a także przegub kosztuje trochę więcej, niestety niż np. w Twoim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Przy jeździe na wprost nic się nie dzieję ale na zakrętach szczególnie w prawo słychać pojedyńcze głośne chrup ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Przy jeździe na wprost nic się nie dzieję ale na zakrętach szczególnie w prawo słychać pojedyńcze głośne chrup podjedz najpierw do mechesa i niech poodkreca wahacze i sprawdzi gałki w górnych wahaczach i tulejki. ja tez takie cos miałem ze przy skrecie cos chrupało i tez myslałem ze to przegub. jednak w audi przeguby sa naprawde wytrzymałe i okazało sie ze to wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM77 8 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Przy jeździe na wprost nic się nie dzieję ale na zakrętach szczególnie w prawo słychać pojedyńcze głośne chrup ;( Wszystko wskazuje na to, że to przegub, jeśli masz wątpliwości podjedź do jakiegoś mechanika to sprawdzi Ci to dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 A jak jest z dźwiekami na nierównej/dziurawej drodze? Jak wtedy chrupie to wówczas obstawiałbym wahacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 własnie czasami moze byc tak ze na prostych kołach na nierównosciach nic nie słychac a na skreconych zaczyna "chrupac" bo któras gałka jest zapieczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 własnie czasami moze byc tak ze na prostych kołach na nierównosciach nic nie słychac a na skreconych zaczyna "chrupac" bo któras gałka jest zapieczona. To wtedy rzeczywiście d... , nie dojdzie do 100% odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 no własnie ale ja sprawdziłbym własnie te gałki na górnych wahaczach. nie ma duzo roboty wystarczy koło sciągnąc, odkrecic srube i wyjąć wachacze z jazma. potem bierzesz koncówke gałki w palce i ruszasz na wszystkie strony. powinny z lekkim oporem ruszac sie na boki. jak któras nie bedzie chciała drgnąć reką to moze byc przyczyna. dodatkowo mozna je jeszcze kluczem imbusowym nie pamietam numeru pokrecic wokół własnej osi i tez sprawdzic czy chodzą gładko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Na nierównościach stuka wahacz (banan) i to już zdiagnozowałem ale chrupie z drugiej strony niż zepsuty wahacz więc to nie to. ozi_wells O którym mówisz na górze są zdaje się dwa wahacze. Jak to się nazywa, w ETCE znajdę ?? Chodzi Ci o to żeby sprawdzić sworznie w górnych wahaczach, one też tak mogą chrupać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się