Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów na zimnym 3.0 ASN tiptronic


blackp7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem dotyczy falowania obrotów podczas przełączania z Neutral na P D lub R. Po dodaniu gazu jest ok. Podczas jazdy nic nie szarpie biegi przerzuca i redukuje płynnie brak jakichkolwiek szarpnięć.

Objawy występują przez chwilę po odpaleniu za moment i na ciepłym jest ok. Olej w skrzyni do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profil uzupełnię, niedawno zmieniłem furkę z 1.8t.

Tak mam gaz lovato.....dodam.jeszcze ze na vagu zero błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to na 99 % wina gazu , Podaj wartości z grupy 32 i wszystko będzie jasne, i furkę z 1.8t czy na 1.8 t , napisz co to za auto

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi a4 b6 2001 3.0 guattro ASN wczesniej jeździłem takim samym tylko 1.8t Avj...podał bym wartości ale laptop się zepsuł....jak tylko naprawię to napiszę. Wina gazu czyli źle wyregulowany? Czy ten typ tak ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak nie ma,

Gaz źle ustawiony na 99%, korekty i będzie jasne

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podaję wartości z kanału 32 są cztery pozycje:

Lambda -1.3% Lambda 0% Lambda -1.3% Lambda 0%

Kolego kruk jak to oceniasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ok a nawet bardzo ok, nie kasowales wcześniej błędów? Pierwsze i 3 to wolne obroty 2 i 4 to częściowe obciążenie im bliżej 0 tym lepiej ale +- 5 % to żaden problem, ostatnio jeździłeś na lpg? Można mu lekko odjąć na wolnych, możliwe że to rozwiąże problem falowań

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasowałem.Co prawda błąd jaki mi się pojawia ma kod 16815 warm up catalyst bank 2 efficiebcy below threshold. To sprawnośc kata.

Raz na trasie powypadały mi zapłony ale to na resztkach gazu.

Chyba faktycznie gaz do korekty . Zastanawia mnie to falowanie zaraz jak się przełączy gaz , za moment jak się trochę rozgrzeje jest juz ok. Na bp tez ok..sam niewiem wygląda na winę gazu. Spalanie i osiagi w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do błędu kata miałem takie same błędy jak miałem źle ustawioną instalacje LPG. Zapłony jak wypadły na resztkach gazu to źle ustawiony próg powrotu na pb w instalacji, Jeżeli wykasowałeś błędy to i wykasowałeś te korekty i mogły nie "narosnąć" więc odczyt nieaktualny. Pojeździj z 50 km i wtedy je odczytaj i podaj,

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kolego, dzięki wielkie pojezdze i zobaczymy, masz polecic kogos ogarnietego od gazu jestem z okolic zakopanego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo

Sorka ale z gazem nigdy nie miałęm do czynienia mimo posiadania 4 aut benzynowych (oczywiście nie na raz :P ) moge potwierdzić tylko słowa Michała w 32 im bliżej 0 tym lepiej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaję wartości po przejechaniu 300km

-1,6. -0,8. -2,6. 4,7

Ostatnia wartość widocznie odbiega od pozpstałych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...