Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

poliuretan czy ktoś stosował ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy ktoś z was stosował poliuretan w swoim zawieszeniu A4 B6 quattro . Jak się to spisuje i czy możecie polecić jakąś firmę

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/i/Qdure-flex/13 znalazłem coś takiego

Edytowane przez sławek85
Opublikowano

Na co byś te tuleje chciał dać wyprasowywac z wahaczy? Według mnie gra nie warta świeczki jak nie jeździ się po torze i na wyścigach. Montowalem pouletany w civiku ufo kolega sobie chwali. Znajomy montowal w jeepie i po 14 tys na każdej tuleji był luz. Woda, piasek dostają się do tuleji i ja niszczą.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Miałem w swoich autach i mogę polecić powerflex-a. Delikatnie twardsze auto. Gdyby w naszych wahaczach były wymieniane sworznie to bym zakładał napewno.

Opublikowano

Przecież sworznie można regenerowac z bardzo dobrym skutkiem

Opublikowano

A to nie wiedziałem... Zawsze wymieniałem wahacz :-)

Opublikowano (edytowane)

Witam. Ostatnio byłem ustawiać zbieżność osi przedniej i podczasz sprawdzenia elementów zawieszenia dowiedziałem się, że mam popękane/zerwane tuleje w wahaczach górnych. Zacząlem zgłebiać temat poliuretanów. Napisałem e-mail do Olkusza do znalazłem u nich ofertę. Pracownik odpisal mi że moga wykonać tuleje na 3 sposoby:

1) składające się z dwóch połówek i tulei metalowej wewnętrznej
2) jednoczęściowe - dwu kołnierzowe ( nie cięte w środku) + tuleja wenętrzna
3) klejone z zewnętrznym pierścieniem metalowym i tuleją wewnętrzną (jak oryginał)
Wybrałem sposób 3) oraz twardośc 75ShA (najmiększe)
Paczka doszła i od razu zwróciłem uwagę,że są cięzkie. Podzczas wymiany i porównania tulei poiuretanowa fatktycznie czuć było że jest o połowę cięższa. Zauważyłem również,że tuleja zewnętrzna jest szersza około 2mm.,ale to nic nie szkodziło,tuleja wewnętrzna pasowawała na długość. Tulejka wewnętrzna jest cieńsza dzięki czemu jest więcej wlanego poliuretanu. Nie ma tu możliwości aby wszedł piasek czy woda uszkadzając poiuretan ponieważ wszystko jest zalane jak w tulei metalowo gumowej. Co do twardości to jak przykręciłem wachacz do górnego mocowania amoryzatora i wyginałem góra dół lewo prawo to poddawal sie tak samo jak tuleja gumowa. Odczucia z jazdy? Nie zauważyłem różnicy ale licze na to że mogę już zapomniec i tych tulejach. Jak sworzeń zacznie stutać dam do regeneracji. Przejechałem 1kkm i jeżdzi sie super.
Pare fotek
IG5YSw.jpg3kJIfO.jpgIDDn5L.jpg
Edytowane przez Kornel1989

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...