sławek85 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Panowie czy ktoś z was stosował poliuretan w swoim zawieszeniu A4 B6 quattro . Jak się to spisuje i czy możecie polecić jakąś firmę http://poliuretany.olkusz.pl/pl/i/Qdure-flex/13 znalazłem coś takiego Edytowane 9 Października 2016 przez sławek85
.Pablo. Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Na co byś te tuleje chciał dać wyprasowywac z wahaczy? Według mnie gra nie warta świeczki jak nie jeździ się po torze i na wyścigach. Montowalem pouletany w civiku ufo kolega sobie chwali. Znajomy montowal w jeepie i po 14 tys na każdej tuleji był luz. Woda, piasek dostają się do tuleji i ja niszczą. 2
niebieski708 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Miałem w swoich autach i mogę polecić powerflex-a. Delikatnie twardsze auto. Gdyby w naszych wahaczach były wymieniane sworznie to bym zakładał napewno.
lexyy Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Przecież sworznie można regenerowac z bardzo dobrym skutkiem
niebieski708 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 A to nie wiedziałem... Zawsze wymieniałem wahacz :-)
Kornel1989 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Witam. Ostatnio byłem ustawiać zbieżność osi przedniej i podczasz sprawdzenia elementów zawieszenia dowiedziałem się, że mam popękane/zerwane tuleje w wahaczach górnych. Zacząlem zgłebiać temat poliuretanów. Napisałem e-mail do Olkusza do znalazłem u nich ofertę. Pracownik odpisal mi że moga wykonać tuleje na 3 sposoby: 1) składające się z dwóch połówek i tulei metalowej wewnętrznej 2) jednoczęściowe - dwu kołnierzowe ( nie cięte w środku) + tuleja wenętrzna 3) klejone z zewnętrznym pierścieniem metalowym i tuleją wewnętrzną (jak oryginał) Wybrałem sposób 3) oraz twardośc 75ShA (najmiększe) Paczka doszła i od razu zwróciłem uwagę,że są cięzkie. Podzczas wymiany i porównania tulei poiuretanowa fatktycznie czuć było że jest o połowę cięższa. Zauważyłem również,że tuleja zewnętrzna jest szersza około 2mm.,ale to nic nie szkodziło,tuleja wewnętrzna pasowawała na długość. Tulejka wewnętrzna jest cieńsza dzięki czemu jest więcej wlanego poliuretanu. Nie ma tu możliwości aby wszedł piasek czy woda uszkadzając poiuretan ponieważ wszystko jest zalane jak w tulei metalowo gumowej. Co do twardości to jak przykręciłem wachacz do górnego mocowania amoryzatora i wyginałem góra dół lewo prawo to poddawal sie tak samo jak tuleja gumowa. Odczucia z jazdy? Nie zauważyłem różnicy ale licze na to że mogę już zapomniec i tych tulejach. Jak sworzeń zacznie stutać dam do regeneracji. Przejechałem 1kkm i jeżdzi sie super. Pare fotek Edytowane 4 Grudnia 2016 przez Kornel1989
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się