Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Centralny zamek nie zamyka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie, chciałbym odświeżyć temat, problemu z centralnym zamkiem nadal nie rozwiązałem. Sytuacja wygląda następująco: Pompka centralnego zamka sprawna (po raz drugi ją sprawdzałem w innej a4 b5 - działa), auto alarm oryginalny usunąłem sam nie było to dość trudne, auto w chwili obecnej nie posiada sterowników centralnego zamka ani coś podobnego jest wszystko oryginalnie podłączone jak powinno, mikrostyki w drzwiach przednich sprawdzone (po włączeniu świateł bez zapłonu i otwarciu drzwi kierowcy działa sygnał), po otwarciu drzwi brak oświetlenia w środku (w schowku oświetlenie jest ), poza tym 3 lampki wewnątrz auta świecą tylko na jednej pozycji, na pozycji stałej, zmieniony został zamek w bagażniku ponieważ podczas dmuchania do rurki od pompki centralnego bagażnik się nie zamykał, teraz jest założony używany sprawny zamek bagażnika i po nadmuchu w rurkę pompki zamyka całe auto bez problemu, lecz problem polega na tym że nie mogę zamknąć ani otworzyć samochodu gdy przekręcam wkładkę w zamku drzwi pompka ani drgnie, jeśli chodzi o zamykanie szyb wręcz przeciwnie wszystkie 4 szyby domykają się z 2 zamków przednich od drzwi prawych i lewych. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie (sprawne). Czy ktoś mógłby coś doradzić ?

Edytowane przez Adrian1727
Opublikowano

A gdy otworzysz inne drzwi to światło świeci ?

Jeśli tak to problemem jest mikrostyk w zamku.

Opublikowano

Czy pompka podczas zamykaniia lub otwierania długo chodzi? jeśli tak to masz nieszczelność na przewodach bo siłowniki są hydrauliczne i ciśnienie jest za małe aby ruszyć siłowniki

Opublikowano (edytowane)

A gdy otworzysz inne drzwi to światło świeci ?

Jeśli tak to problemem jest mikrostyk w zamku.

Szczerze mówiąc nie wiem jak tył jutro sprawdzę ale przednie drzwi jak są otwarte to światło się nie świeci wcale

Czy pompka podczas zamykaniia lub otwierania długo chodzi? jeśli tak to masz nieszczelność na przewodach bo siłowniki są hydrauliczne i ciśnienie jest za małe aby ruszyć siłowniki

Właśnie tak jak wspominałem w opisie pompka wcale sie nie załącza jest sprawna w 100% ponieważ była sprawdzana a nie reaguje wcale gdy przekręcam zamek w drzwiach. Gdy przekręcę nic się nie dzieje zamknę tylko drzwi w których przekręcam kluczyk. Wężyki są sprawne, sprawdzałem dmuchając i wciągając powietrze i zamyka i otwiera wszystko prawidłowo, problem jest tylko w tym że pompka nie chce się uruchomić. Elektryk wspominał że pompka ma złe odczyty, "widzi" że drzwi są pootwierane i w związku z tym trzeba wymienić zamki w drzwiach bo popadały czujniki. Dodam tylko że napięcie na akumulatorze jest prawidłowe ponieważ są takie przypadki że centralny zamek nie załącza się gdyż ma za słabe napięcie.

Edytowane przez Adrian1727
Opublikowano (edytowane)

Jeśli wszystko od pompki masz sprawne to szukaj w module zamka. Jeśli do sprawnej pompki podasz zasilanie (sterowanie) to zacznie pompować albo ciągnąć a dziwne jest że nagle wszystkie krańcówki zamków popadały. Oświetleniem w tym roczniku chyba też steruje moduł zamka ale niech ktoś potwierdzi. Przyjrzyj się jeszcze temu alarmowi czy na pewno jest oryginalny? i czy on nie robi roboty. Jak możesz to podeślij zdjęcie pilota. Jeśli scyzoryk to zobacz czy nie chiński podrabiany pod oryginał

Edytowane przez wtk
Opublikowano

Jeśli wszystko od pompki masz sprawne to szukaj w module zamka. Jeśli do sprawnej pompki podasz zasilanie (sterowanie) to zacznie pompować albo ciągnąć a dziwne jest że nagle wszystkie krańcówki zamków popadały. Oświetleniem w tym roczniku chyba też steruje moduł zamka ale niech ktoś potwierdzi. Przyjrzyj się jeszcze temu alarmowi czy na pewno jest oryginalny? i czy on nie robi roboty. Jak możesz to podeślij zdjęcie pilota. Jeśli scyzoryk to zobacz czy nie chiński podrabiany pod oryginał

To prawda, dziwne jest to że końcówki zamków by popadały, ale próbowałem zamknąć z obu stron i nic nie dało. A jeśli chodzi o oświetlenie w tym roczniku to tak, steruje moduł zamka (tak powiedział elektryk) i czytałem o tym na innych tematach. Jeśli chodzi o alarm to dioda czerwona jest "niby oryginalnie" zamontowana po lewej stronie od kierownicy na osłonie kabli i przekaźników, czujniki są po obu stronach szyby przyczepione do tapicerki a jeśli chodzi o cały sterownik co się dowiedziałem u elektryka to tak: 1.Jest sterownikiem centralnego zamka, 2. Posiada autoalarm, 3.Posiada blokadę antykradzieżową, 4.Ma wbudowaną syrenę, 5. Ma wydruk po niemiecku (zrobię zdjęcie jutro) I co kluczowe wszystkie kable są poprowadzone w wiązce obok komputera (przez obudowę) w oryginalnej gumie wychodzą i zamontowany jest między zbiorniczkiem płynu wspomagania a kolektorem dolotowym. Strasznie ciężki dostęp do tego jest jak wyciągałem bezpieczniki one znajdują się w komorze silnika były pośniedziałe niektóre lekko niektóre bardziej i wpiąłem nowe ale nic się nie zmieniło jest ciężki dostęp jutro będę odczepiał pas przedni i będę mógł wyciągnąć tą paczkę z centralnym zamkiem razem z bezpiecznikami żeby bardziej wyczyścić ten bród z wejść bezpieczników i może rozwiąże się problem, podam jutro zdjęcie pilota (nie jest to scyzoryk). Poprzedni właściciel twierdził że po wymianie akumulatora przestał działać centralny zamek. Sprawdzałem akumulator napięcie okej i jest taki jaki ma mieć audi Ah się zgadzają. Jutro doślę zdjęcia Pozdrawiam

Opublikowano

Nie widziałem modułu zamka z rocznika 95 ale wydaje mi się ze powinien być w kabinie a tylko syrena może znajdować się w komorze silnika

Opublikowano (edytowane)
Dnia 13.10.2016 o 22:54, wtk napisał:

Nie widziałem modułu zamka z rocznika 95 ale wydaje mi się ze powinien być w kabinie a tylko syrena może znajdować się w komorze silnika

Szczerze mówiąc to nie wiem w kabinie wydaje się oryginał jeśli chodzi o czujniki i położenie diody ale z komorą silnika to już nie za bardzo, choć wszystko jest zrobione bardzo dokładnie, całkiem możliwe że może już dawno temu było to założone, ale nie wnikam, bardziej chodzi mi oto żeby jakoś sprowokować do uruchomienia pompki żeby chociaż się załączyła. W kabinie był rozbierany cały tunel środkowy przeze mnie, schowek i ściągana cała wykładzina z podłogi i nie było żadnego sterownika innego jedyne co zauważyłem to nadcięte kable od kostek centralnego zamka przylutowany dodatkowy kabelek który razem z innymi przylutowanymi prowadzi do sterownika centralnego w komorze silnika, niestety odlutować się waham gdyż jak odczepiam kostkę od całego sterownika to auto nie ma zapłonu (wcale nie odpala).

Dnia 13.10.2016 o 21:01, wtk napisał:

Jeśli wszystko od pompki masz sprawne to szukaj w module zamka. Jeśli do sprawnej pompki podasz zasilanie (sterowanie) to zacznie pompować albo ciągnąć a dziwne jest że nagle wszystkie krańcówki zamków popadały. Oświetleniem w tym roczniku chyba też steruje moduł zamka ale niech ktoś potwierdzi. Przyjrzyj się jeszcze temu alarmowi czy na pewno jest oryginalny? i czy on nie robi roboty. Jak możesz to podeślij zdjęcie pilota. Jeśli scyzoryk to zobacz czy nie chiński podrabiany pod oryginał

Zdjecia Skrzynki w komorze silnika oraz pilota: https://postimg.org/gallery/3fff7t6ha/

Dzisiaj, gdy wyciągnąłem skrzynkę centralnego zamka spróbowałem zamknąć drzwi, przez zamek w drzwiach. Gdy przekręcam i jest zapalone światło w podsufitce to słychać jeden stuk z okolic pompki tak jakby ruszyła ale odcięło zasilanie przy tym przygasa w tym samym momencie światło podsufitki, taki jeden puls jakby chciało zamknąć coś przyblokuje i koniec nie wiem od czego zacząć, z obu stron drzwi przednich jest taka sama sytuacja. Jeśli jest ktoś kto miał podobny problem albo wie co może jest przyczyną tego problemu prosiłbym o poradę.

Dnia 13.10.2016 o 19:48, Mateuszek1001 napisał:

A gdy otworzysz inne drzwi to światło świeci ?

Jeśli tak to problemem jest mikrostyk w zamku.

Światło świeci w każdej z lamp lecz tylko na jednej pozycji, po otwarciu drzwi jest tak samo z 3 pozycji tylko 1 działa.

Witam ponownie, udało mi się uporać z pompką centralnego zamka, podłączyłem plus akumulatora kablem z plusem kostki pompki centralnego i ruszyła, zamyka całe auto bez problemu jednak nie otwiera wcale, ani drgnie. Już dużo razy kombinowałem z pompką aż w końcu jest jakiś postęp, teraz tylko pozostaje znaleźć przyczynę rzekomego braku napięcia PLUS, (masa jest sprawna). Po podłączeniu osobnego plusa działa także oświetlenie wewnątrz auta (3 lampki). Czy wie ktoś co może być przyczyną braku napięcia plusa ? którędy dokładnie idzie kabel zasilający ? Pomoże ktoś ?

 

PROBLEM ROZWIĄZANY ! Po sprawdzeniu miernikiem napięcie w kostce pompki wynosiło 10,30V. Po odłączeniu kostki od pompki 12V. Przyczyną był wadliwy kabel poprowadzony od pompki do słupka przedniego pasażera. Został wstawiony nowy kabel PLUS. Wszystko działa. Temat do zamknięcia.

Edytowane przez Adrian1727

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...