Skocz do zawartości

wtk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wtk

Informacje

  • Imię
    Witek
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia wtk

0

Reputacja

  1. Witam. Czy wkładał ktoś rns-d (8D0 035 192 d) Z A4 B5 do A4 B6? Jak z kodowaniem licznika- czy fis z b6 jest kompatybilny ze starszym modelem rns-d? Dostałem takie radio i kusi mnie by je wsadzić do b6. Pozdrawiam
  2. Jeśli chciałbyś to zautomatyzować to proponuje dołożyć jakiś mikrokontroler ( np AVR) z kilkoma czujnikami i przekaźnikami i wtedy można by wiele sterować i mierzyć. A uruchomienie czegoś takiego wydaje się być bezpieczne dopiero wtedy gdy układ (AVR) wykryłby ładowanie. Zeby nie tworzyć dużego obciążenia/udaru dla alternatora przekaźniki można by załączać sekwencyjnie (w różnych odstępach czasu) lub niektóre wyłączać - żeby i grzać i ładować.Oczywiście wszystko automatycznie. Możliwości jest wiele.
  3. wtk

    Problem z temepratura

    Tak, ten na dole jest tylko do wentylatora. Na górze jest drugi (podwójny zespolony w jednej obudowie) -jeden daje temp. dla deski, drugi dla ecu. Powinien znajdować się na górze w okolicach grodzi.
  4. Sprawdź elektrozawór na butli LPG. Zakręć zawór na butli ręcznie i pojeździj tylko na benzynie(wyłącz gaz przyciskiem na panelu). Jeśli elektrozawór nie trzyma będzie się zalewać (na benzynie dopuszcza gazu) Czy problem rozwiązany? Co było przyczyną?
  5. Jeśli możesz zdejmij pasek i odpal na chwile samochód. Wyeliminujesz klimę, alternator, wspomaganie, napinacz i wszystko co masz na tym pasku
  6. Nie widziałem modułu zamka z rocznika 95 ale wydaje mi się ze powinien być w kabinie a tylko syrena może znajdować się w komorze silnika
  7. Jeśli wszystko od pompki masz sprawne to szukaj w module zamka. Jeśli do sprawnej pompki podasz zasilanie (sterowanie) to zacznie pompować albo ciągnąć a dziwne jest że nagle wszystkie krańcówki zamków popadały. Oświetleniem w tym roczniku chyba też steruje moduł zamka ale niech ktoś potwierdzi. Przyjrzyj się jeszcze temu alarmowi czy na pewno jest oryginalny? i czy on nie robi roboty. Jak możesz to podeślij zdjęcie pilota. Jeśli scyzoryk to zobacz czy nie chiński podrabiany pod oryginał
  8. Jeśli już wyciągniesz skrzynie to wymień dodatkowo łożysko (igiełkowe) podpierające wałek skrzyni. Osadzone jest w wale i trzeba zajrzeć w otwór w który wchodzi wałek skrzyni. Koszt okolo 20 pln. Też miałem dziwne piszczenie (w b5). Za 1 podejściem wymieniłem dwumas i całe sprzęgło - piszczało nadal a fachowcy od siedmiu boleści wskazywali na wał. Dopiero za drugim podejściem (wyciąganie skrzyni) wymieniłem łożysko podpierające wałek i jak ręką odjął.
  9. Czy pompka podczas zamykaniia lub otwierania długo chodzi? jeśli tak to masz nieszczelność na przewodach bo siłowniki są hydrauliczne i ciśnienie jest za małe aby ruszyć siłowniki
  10. Witam. Audi A4 B5 sedan 1.6 (ALZ) - jeździ żona, ale i tak pod moją opieką , Audi A4 B6 sedan 2.0 (ALT) - niby moje:) Pozdrawiam !!!
  11. Jeśli masz RNS E to np TV z mediaplayerem ,DAB itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...