Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BFB] Błędy: 16514,17536 / Analiza logów / ROZWIĄZANY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Okej wiem że mam zwalony zawór DV i podczas gazowania i puszczenia nogi z gazu jest charakterystyczny dźwięk coś podobnego jak blow off. Pisałem o tym w tym wątku:
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/374279-dzwiek-wypuszczanego-powietrza-do-atmosfery-18t-bfb-audi-a4/
Dodatkowo zmieniam pompe paliwa w nastepnym tygodniu bo mam problemy z odpalaniem blisko rezerwy.

Teraz pytanie. Czy uszkodzony DV miałby tutaj ogromne znaczenie?

@aktualizacja

Wróciłem do domu, zgasiłem auto, poszedłem po laptopa z kablem do domu, podłączyłem kompa, odpaliłem samochód i ukazał się nowy a raczej stary błąd, który wywalił mi kiedyś tylko raz (jest na samej górze w pierwszym moim poście):

1 Fault Found:
16514 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
        P0130 - 008 -  Implausible Signal

Natomiast z ubogą mieszanką błędu już nie ma. Przejechałem tak z 50km na nowej przepływce. Przeważnie po 10-15 km już wyskakiwał błąd. Nie chce zapeszać ale myślę że inny przepływomierz się spisał.

Po skasowaniu błędów z ciekawości wlazłem do grupy 032 i tam w obu miejscach pokazała się wartość równa 0,0%

Coraz bliżej sedna sprawy :)

@aktualizacja #2

Wyczytałem że problem z tym błędem 16514 jest druga sonda czyli za katalizatorem. W moim przypadku katalizator jest wybebeszony i jest założony emulator na sondę. Mimo to błędy od niej nadal sie pokazują co jakiś czas. A problem został rozwiązany u kogoś w taki sposób, że druga sondą została po prostu usunięta programowo. Więc też tak będę musiał zrobić niedługo ale to w grudniu na wypłate. U mnie w legnicy specjalista woła za to 400zł ... A nigdzie w pobliżu nie mogę znaleźć lepszej oferty...

Edytowane przez kaman5151
Opublikowano

Jak kasujesz błędy to normalne że wartości w 032 się zerują, dlatego sprawdzamy po jeżdzie przed kasowaniem błędów, drugi temat to wymień uszkodzona dv bo zaraz pewnie też będziesz miał turbine do wymiany, po trzecie sprawdz dolot kompresorem czy nie ma nieszczelności. Jak chcesz taniej wyłaczyć drugą sonde to odezwij się na pw.

Opublikowano (edytowane)

Problemem całego zajścia okazał się uszkodzony przewód do turbo oraz wcześniej opisany przepływomierz. Przewód posiadał niesamowitą nieszczelność. Tylko opaska zaciskowa ledwo go trzymała.

Narazie załatałem jak mogłem do czasu otrzymania zamówionego nowego przewodu, zrobiłem rundkę autem i banan na ryju nie do opisania. Jedzie jak petarda. Zajrzałem po tym w wartości na kanale 032 i pokazało na pierwszym 1% a w drugim 2% odchylenia. Czyli nie jest źle. Wcześniej sięgało powyżej 10% a to się liczyło z ubogą mieszanką.

Dzięki wszystkim za pomoc.

Edytowane przez kaman5151

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...