szczerbol Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 3 miesiące temu regenerowałem turbo.. auto odzyskało moc ale od pewnego czasu auto wgl nie jedzie szarie przerywa. często powyżej 4 tys obrotów nie ma żadnej reakcji na gaz (dławi się i nie chce przyśpieszać ) zauważyłem ze po przejechaniu około 5 km przy prędkości około 120 turbo jest całe czerwone.. podpiąłem pod kompa wyskoczył błąd (sygnał z przepływomierza za wysoki) wymieniłem go, sprawdziłem szczelność i nadal to samo.. auto po programie ale niestety nie wiem jakim.. mam zegar, turbina wstawała do 1.1 bara. teraz tylko do 0,4. 0,5...(czasami ma momen że pompuje dobrze) ostatnio silnik zaczął głośniej pracować. otworzyłem maskę i ujrzałem pęknięcie na żeliwnej części turbo..gdy przyłożę rękę to czuć przedmuch podejrzewam że auto ma około 190 km czy możliwe jest że turbo nie dało rady ? szukam jakiegoś dobrego fachowca z łódzkiego co zna się na tych silnikach i mógłby mi pomóc
--Rafcio-- Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Pewnie sie wklad katalizatora oberwał i blokuje wydech.
szczerbol Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 puszka od kata była rozcinana więc raczej wybebeszony.
Łukasz13 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Jesli kata nie ma a turbo czerwone mozliwe ze brakuje paliwa i uboga mieszanka powoduje wysokie egt, jest lpg czu samo pb?
szczerbol Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 lpg Przy przepustnicy mam zamontowany blof off.. I ten wężyk od kolektora zamiast iść do dv idzie do blof offa.. A przy tipie mam zaslepione dwa węże.. właśnie te co łączą się z dv.. nie wiem co jest z tym graneczy jazda bez dv mogła uszkodzić turbine ? dodam że auto chodziło bardzo żwawo
Unf Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 DV zapobiega "uderzeniu" powietrza w wirnik turbiny gdy puszcza sie noge z gazu (no bo powietrze z ukladu dolotowego, ktore zostalo odciete przez zamknieta przepustnice musi gdzies ujsc...). Wiec jazda bez dv moze uszkodzic turbine. ALE Skoro masz zamontowany blow off to on wlasnie pelni role zaworu upustowego.
Łukasz13 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, a brak mocy pewnie wynika z popękanego żeliwa, a co do tego mogło doprowadzić pisałem wyżej.
szczerbol Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 jeszcze mam pytanie. czy nie jest tak że jeśli turbo uszkodzone mechanicznie to auto powinno przyśpieszać wolniej ale do końca obrotów ? u mnie niestety od 4 tys żadnej rekacji na gaz po prostu kręci do 4k i dalej nie ma siły.. czy może jakiś problem z przepustnicą ? czasamo chwilkę pochodzi dobrze ale ta (chwilka ) to rzadkość.. wyskakiwał mi czasami bład 16505 czujnik położenie przepustnicy. nieciągły.. kasowałem i nie zappisywało jako błąd stały.. lecz gdy podłączę później komputer to nadal się pokazuje
Unf Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) Sam mialem uszkodzona turbine, tzn przestala w ogole dzialac. Pamietam, ze auto wtedy na 5 biegu mialo vmax ~160km/h i obrotomierz na pewno nie dochodzil do konca. Do tego piszesz o peknietym zeliwie i przedmuchu. Ewidentnie turbina wymaga kompleksowej naprawy, jesli to pekniecie juz bylo lub sie tworzylo to tam gdzie byla regenerowana powinni to zauwazyc i zaproponowac wymiane zeliwa. Ja na przyklad poza wirnikiem itp w ramach regeneracji dostalem nowa strone goraca turbiny bo stara byla popekana. Z tym ze wtedy regeneracja wyniosla 1200zl ^^ Z dziura w turbinie zapomnij o tym ze auto bedzie mialo moc itp... Edytowane 20 Października 2016 przez Unf
szczerbol Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 co powiecie o takim turbo ? https://www.olx.pl/oferta/turbosprezarka-turbina-tuning-audi-a4-a6-passat-b5-1-8-t-ponad-200-km-CID5-IDaTv7X.html#c37945f520jest sens montować ?
czeslaw187 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 co powiecie o takim turbo ? https://www.olx.pl/oferta/turbosprezarka-turbina-tuning-audi-a4-a6-passat-b5-1-8-t-ponad-200-km-CID5-IDaTv7X.html#c37945f520jest sens montować ? Ta turbina to może być coś wyryzane na +/- K0-15, sam posiadam tą: http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-k04-audi-vw-1-8-t-tuning-i6579797263.html <- przejechane jakieś 4k na niej i jestem zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się